Leivategija tuletõrje Zil
#1

http://www.zone.ee/ccdlab1/motorex/125_2565.html

Väga kena masin! On soovitud leida kompromissi kasutatavuse ja originaalsuse vahel - SMS tüüpi voolikuliideseid venelane ei kasutanud.
Vasta
#2

Et ka teised peale IE kasutajate saaks pilte näha:
http://www.zone.ee/ccdlab1/motorex/img/125_2565.jpg?2
http://www.zone.ee/ccdlab1/motorex/img/125_2566.jpg?2
Vasta
#3

Sisuliselt on võetud tavaline 157 ja sellele lisatud mingi vana lääne tuletõrjemasina pealt võetud seadmed. Idee ja teostus pole muidugi pahad, kuigi Zil-157 tehnilisest eripärast (kütusekulu ja kiiruse puudumine) omab ta peamiselt väärtust kurioosumina.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Siiski omab see Zil-157 peamist väärtust tuletõrjumisel. Kuna enamus automotofoorumi seltskonda on näinud Kurtna laada väravas ja mujal, näiteks talverallil, teisi Leivategija tuletõrjeautosid, võib arvata, et mees ei reki neid pulli pärast, a`la Mati Karmini perfomance Zil-157 baasil miinikellad, vaid ikkagi vajaduse pärast, kahjutule tõrjumiseks selle puhkemisel! Kuuldavasti pakub seesama Leivategija Harku vallale tuletõrjumisteenust ja seda ilma rahata või mingi bartertehinguna.
Üldteada on ka fakt, et iga vald Eestimaal ei ole võimeline soetama vist ca 14 milj krooni maksvat, näiteks Scania tüüpi tuletõrjeautot. Sõites läinud suvel Vastseliina kandis, vaatasid seal depoo avatud ustest välja ikka needsamad Zil-157 tulekate ninad, valmis väljakutseks! Sama pilt avanes Kiviõlis ja Narvas. Kurioosum või mis?!

Lugupidamisega
Sm. Tasku
(ei tööta tuletõrjujana)

Gaz-21, Gaz-24, Gaz-51
Vasta
#5

Viimasel hankel (detsember 2003) võitjaks osutunud uue masina hind oli siiski koos varustusega 4,5 milli (umbes 1 mill sellest varustus)
Vasta
#6

Nagu mainisin eelnevalt, ei ole hinnakirjadega kursis aga väga vähesed omavalitsused saavad endale osta brand new sellist tehnikat. Või mitu on siis ostetud? Ikka vist rohkem näiteks sõpruslinn Rootsist või Saksamaalt on näiteks kinkinud! Aga Leivategijal on lihtsalt kõrgem sotsiaalne vastutus ja mõned head sponsorid! Kummaline on nimetada töötavat tuletõrjetehnikat tänases EV-s kurioosumiks! Kus me siis arvame endid elavat?!
Ja tules hukkunute arvult vist maailmas esikolmikus......

Lugupidamisega
Sm. Tasku

Gaz-21, Gaz-24, Gaz-51
Vasta
#7

Offtopic ja kaudne reklaam aga...
Tartus olemas firma, kes pakub kasutatud tuletõrjeautosid Eestisse tooduna ja asukohaga tellija platsil odavamalt, kui neid näiteks Saksast tavapäraselt leida võib (mobile.de -st näiteks)
See siin lihtsalt selleks, et kui mõnel omavalitsusel on mingi raha olemas, siis teaks kuhu poole otsimisega tüürida.

PS. Ega meile kingitustena enam eriti masinaid ei tule, sest muu maailma silmis on Eesti jalad alla saanud ja on märksa vaesemaid riike, keda abistada.

Alts@tegelenud kasutatud tuletõrjeautode müügiga
Vasta
#8

On teine päris äge...käisin sees täna.

Mulle meeldis.
Vasta
#9

Krt,kui oled eksponent, siis pole mahti ju ringi vaadata. Täna võtsin jalad alla ja tegin paviljonidele tiiru peale.
Sain pritsumasina juurest Leivategija enda ka kätte (haises jälle piirituse järele). Pistsin käe pihku ja ajasin törtsu juttu.

Masinast:
*Tuliuus mootor (ideaalses korras), oli mõelnud ka lääne diisli panekut, kuid aega ja raha mootori kapremondiks nappis.
*Veekahur ja esimene pump koos joajaoturiga on Fordilt (saab ülekande kardaaniga otse mootori vändalt)
* Vints on pärit 133 pealt ja ise veidi ümber tehtud (saab kardaani peale ülekande vahekasti väljavõtust)
*Esituled pidid olema miskid eriti rarriteetsed keskmise luubiga varaiandid
*Tagatuled esilagu pärit sapakalt Sad
*Paaaki võtab ˇ15 tonni vett


OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#10

ei, ilus on. Tuleleekidest ning tõrjumistuhinast tuleks sellised vaevaobjektid aga siiski eemal hoida - kahju lihtsalt.

paak on aukartustäratavalt sile. Huvitav, kui laia labidat ning pikka klotsi kasutatiBig Grin Ega vist tõrjumistöös osalevad paagid eriti siledaks jää (mul pole tegelikult ettekujutust)?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#11

> pidid olema miskid eriti rarriteetsed keskmise luubiga
> varaiandid

Sügisesel Kurtna laadal liikus keskmise luubiga lambiklaase üsna palju. Isegi sai omandatud 2 tükki, juhuks kui ma kunagi tulevikus viitsiksin oma 60. aasta GAZ 51-ga midagi ette võtta. Tollel ajastul pandi selliseid klaase vägagi tihti sellistele masinatele ette. Alles hiljem muutusid massiliseks keskosas tiheda rihveldusega klaasid,mis nt 1970tel olid GAZidel masslevinud - luupklaase siis enam liikluses ei kohanud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

Väga ilus töö on.
Nüüd on meil midagi sarnast ees: Pranglisse tegime vabatahliku komando, autoks saime 3 sillaga uuema zili. Meil siin seisab vana zil 157 põhiauto ja roostetab. Sellega on plaanid sellised, et topeltkabiin lühikeseks teha ja suur tsistern peale. Kas tõesti on Leivategija autol 15 tonni peal, kuidas ta selle koorma huvitav ära veab? Üldiselt meie masinal on mõned vidinad puudu - jagaja, süütepool jms. aga saab vist asja, mootor kinni pole, isegi õli on sees. Välimus küll suht vanaraud. Ukse peal oli vist kirjas Järva-jaani või suure-jaani.
Vasta
#13

Olen ka Matiga sellest iludusest vestelnud. Muide, mahutiks on peal Zil 130 \"vodovozka\" paak. \"Vanemad inimesed\" peaks mäletama selliseid oranži paagiga tänavakastmisautosid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne