Küsimus jumzi siduri kohta
#1

Tere!
Äkki oskab keegi pakkuda mis võib viga olla JUMZil sidur kadus lambist ära ei lahuta enam, pedaal läheb põhja.On kellelgi mingit joonist mis moodi see asi seal sees tehtud on, survelaagri pool ,mis seal katki saab minna ,et ei lahuta enam. Saab seda siis seal vahetada ilma pooleks võtmata. Segane jutt aga äkki saab keegi aidata hädalist.
Vasta
#2

ЮМЗ сцепление
http://sdetal.com/stati/174-sceplenie-yumz.html
http://mtz-umz.ru/10-sceplenie-i-soedini...fta_3.html
Paar vastust selle otsinguga. Edasi vaata ise missugune pilt meeldib.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

Jutt vihjab murdnunud sidurikettale, kus ketta südamik ketta enda küljest lahti murdunud on..
Enda jumzil leidsin sellise ülekeevitatud juraka sidurikojast, kui mootorit tegin Big Grin
[Pilt: 0103905023a4c22.jpg]
Vasta
#4

(15-05-2016, 23:00 PM)Buzzet Kirjutas:  Jutt vihjab murdnunud sidurikettale, kus ketta südamik ketta enda küljest lahti murdunud on..
Enda jumzil leidsin sellise ülekeevitatud juraka sidurikojast, kui mootorit tegin Big Grin
[Pilt: 0103905023a4c22.jpg]

siis peaks nii olema, et sidur ei ühenda mootorit ja käigukasti kokku mul vastupidi ei lahuta
Vasta
#5

(15-05-2016, 22:38 PM)aavu Kirjutas:  ЮМЗ сцепление
http://sdetal.com/stati/174-sceplenie-yumz.html
http://mtz-umz.ru/10-sceplenie-i-soedini...fta_3.html
Paar vastust selle otsinguga. Edasi vaata ise missugune pilt meeldib.

Aitähh linkide eest nüid tiba selgem mis seal sees toimub. Küsimus kas se kahvel võib mingil kummalisel põhjusel võlli peal liikuma hakata, ta peaks kiilupeal istuma vist?
Vasta
#6

(15-05-2016, 23:31 PM)JUMZEO Kirjutas:  Aitähh linkide eest nüid tiba selgem mis seal sees toimub. Küsimus kas se kahvel võib mingil kummalisel põhjusel võlli peal liikuma hakata, ta peaks kiilupeal istuma vist?

Eks targem anna ikka järele... Rolleyes

Ennegi murdunud kahvleid nähtud.
Vasta
#7

Võimalik, et kate lahti või katki ja vahele kiilunud. Võtab ikka korralikult kinni, siis ka peaks pedaalil käik kerge ja lõpuni olema.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#8

No nii härrased sai siis täna natuke uuritud seda asja, kahvel terve ja kinni tunne selline ,et ongi midagi vahele läinud ja kinni kiilunud selle süsteemi seal. Proovisin nii ,et keerasin käppasi peale ja käima, tallasin sidurit ,raiusin käike sisse , aga lahti ta ei tulnud. Nüüd siis seis selline, et tuleb vist pooleks võtta, sellest siis küsimus, kas jumz eo-l tuleb mootor eraldi maha tõsta, või saab seda niisama pooleks lükata? Tegelt äkki on Kose kandis keegi, kes oleks nõus raha eest seda tööd tegema ma võiks assisteerida ja targutada juures Big Grin siis võiks ühendust võtta tel:5655112
Vasta
#9

Esisilla pead ära võtma, poolraamid võisid vist külge jääda. Ülejäänu sõltub sinu võimalustest Smile
Vasta
#10

Tere!
Võtsin siis täna kätte ja hakkasin otsast lammutama ja selgus ,et ksf metsakohin pakkus kümnesse oligi ketas puru üheltpoolt oli kate irdunud ja need tükid kogu värginduse kinni kiilunud. Nüüd siis küsimused, mida te arvate keraamilisest kettast, kas on tugevam kui tavaline või ültse millist ketast valida varjante mida pakutakse on mitmeid must,hall,keraamiline ,jne. Teiseks ,kas on kellelgi laenata ketta tsentreerimiseks võlli, või kuda seda koduste vahenditega teha. Panen mõned pildid ka toimetamisest käiku läksid kõik kodused vahendid ja lahti ta sai mis polnudki kõige raskem, kokkupanemisega hakkab nalja saama Big Grin                
Vasta
#11

Tegelikult on ikka lammutada lihtsam. Kattete valik sõltub päris mitmest asjaolust: a) suhted rahakotiga; b) milleks sidurit kasutad (kohaltvõtt/käiguvahetus või mõnuga libistamine); c) traktori kasutusest (künd/külvamine või võidusõit). Võimalik, et uued materjalid tugevamad, aga vanal ajal pidas sidur ainult siis vastu, kui käigukangi õigesse asendisse seadsid. Raskemad toimetamised ikka aeglusti pealt. Lustisõit ja kergemad tööd võis lubada kiirendaja käikudega. Ketaste tsentreerimiseks peaks sobima ka Zil-auto sidurivõll. Kas võtsid lahti mõlemad kettad, siis on jah natuke spetsiifilisemat junntükki vaja.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#12

ei võtnud lahti mõlemaid, kuna kopaga masin siis rallimist väga pole planeerimisel siduri libistamist kõvasti. Ikkagi  laenaks keegi võlli vahetpole mis masina oma peaasi ,et sobib Big Grin  
Vasta
#13

(18-05-2016, 20:51 PM)JUMZEO Kirjutas:  ...
ültse millist ketast valida varjante mida pakutakse on mitmeid must,hall,keraamiline ,jne.
...

Siinkandis on valik lihtne: Pidurmeister paneb katte ja normaalkasutusel sellega rohkem muret ei ole. Cool

Lõhkuda annab muidugi kõike. Rolleyes

Tsentreerida saab edukalt puujupist treitud ajutise abinõuga.
Vasta
#14

Tsitaat:Tsentreerida saab edukalt puujupist treitud ajutise abinõuga.
Ja kindlasti saab ka ainult silmajärgi - minu isiklikult pole veel õnnestunud nii mõõda panna, et kast vabalt otsa ei oleks läinud.
Seega, silm sirkel ja nina vinkel! Smile
Vasta
#15

(18-05-2016, 23:11 PM)Dexter Kirjutas:  
Tsitaat:Tsentreerida saab edukalt puujupist treitud ajutise abinõuga.
Ja kindlasti saab ka ainult silmajärgi - minu isiklikult pole veel õnnestunud nii mõõda panna, et kast vabalt otsa ei oleks läinud.
Seega, silm sirkel ja nina vinkel! Smile

Kahekettalist oled teinud? Toungue

Ma proovisin ja lõpuks loobusin ning lammutasin saska varuosakastist sidurivõlli välja...
Vasta
#16

Antud juhul pole vaja kahte ketast paika ajada, sest teine jäi omale positsioonile. Tavaliselt on kopalistel see väändevõlli ketas peale esimest masina poolitamist vaheplaadiga kinni tõmmatud ja seega ei liigu teise ketta vahetamisel kohalt. Pumbad saavad väände peasiduri kaudu. Koostamiseks piisab juba varemalt nimetatud Zil-i võllist, heaste aitab ka puidust abivahend. Silmajärgi seadmist tahaks näha Cool , ärge väitke, et supler, tollipulk ja muud abilised ongi silmajärgi seadmine. Kui ka üks kord läks õnneks, siis pole see veel reegel.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#17

To V6sa: Peab tõdema, et kahekettalist veel pole au olnud (Aga kindlasti tahaks järgi proovida.), kuid ühekettalisi küll päris mitu.
Vasta
#18

No nii härrased sain siis lõpuks mootori ülejäänud masina külge, tänud ksf madis235-ele kelle käest sain ZILi võlli ,et tsentreerida. Sellegipoolest ega see üritus mul kergelt läinud ,esimese hooga esimene võll läks ludinal otsa kuni teise nuudini ja siis hakkas nali peale ,jamasin mitu tundi heaga ja kurjaga ,aga otsa ta ei läinud. Kui sidesõnad otsa said tirisin uuesti laiali ja mingil kummalisel põhjusel oli teine ketas paigast ära, sai see siis paika kopsitud silma järgi ja oh imet ilma erilise vaevata otsa ta istus. Paar küsimust ka jutu juurde, kas korvi sees need poldid(3tk) millega saab ketastelt survet maha keerata peavad tööasendis seal sees olema, mul olid nad sees ,aga mulle tundus ,et kui nad nagu lahti keerata ,et kettad kinni jääksid siis ei hoia neid polte mingi vägi seal kinni? Ja teiseks kui suur peab olema vahe käppadest esimese kettani, ise leitsin kuskilt ,et 73,5mm aga kui nii panin siis pedaal oli peaaegu põhjas.
Kahe kettalise siduriga omal kogemus täitsa olemas kunagi kroonus sai URALil mitu korda käigukasti vahetatud, sel asi muidugi lihtsam nuudid mõlemal kettal sama mõõtu võlliga paika ja volaa, JUMZil jama rohkem.
Vasta
#19

Ole hea kirjelda, palju sa esisilda pidid ettepoole nihutama, et mootori kätte saaksid? Mul ka see töö millalgi ootmas....

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#20

(19-05-2016, 21:12 PM)saarrand Kirjutas:  Ole hea kirjelda, palju sa esisilda pidid ettepoole nihutama, et mootori kätte saaksid? Mul ka see töö millalgi ootmas....

Ma lasin silla poolraamide küljest lahti koos sillakinnitusega ja jätsin mootori esimese otsa sinna peale kandma ,siis liigutasin mootori koos sillaga käigukastist eemale nii meetrijagu et mahuks siduriga toimetama. Tegelikult kui sild altpoolt ära võtta peaks ka mootor välja mahtuma vist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne