R35 pumba kinnituskronsade vahekaugus
#1

Jõudu!

On's tekkinud järgnev põletav probleem. Nimel oli minu valduses oleva 1949. a R35 raamilt kenasti üks pumba kinnituskronsa eemaldatud ja asendatud mingi suvalise plekitükiga. Nüüd tahaks selle samodelkini asendada õige asjaga, kuid tundub, et pumba kinnituskronsade vahekaugused on millegipärast aastate lõikes erinevad. Ja nüüd ongi käes olukord kus pole 100% kindel, millise vahekauguse peale uus kronsa keevitada.

Hetkeseisuga on kaks varianti - 380 või 350 mm.
1) 1946. a isendil on see 380 mm
2) 1947. a isendil on see 380 mm
3) 1949. a isendil on see 350 mm (Kurtna motomuuseumi isend)

Kurtna motomuuseumi külastades sai visatud pilk ja mõõdulint peale seal seisvale 1949. a originaalsena säilinud isendile. Kronsade vahekaugus oli 350 mm, originaalpumbal kokkusurutuna samuti pikkust 350 mm, lahtiselt 380 mm.

Võiks ju südamerahus selle kronsa 350 mm peale ära keevitada, aga õhku jääb küsimus, et miks need vahekaugused aastate lõikes üldse erinevad on. Kõik originaalpumbad on minule teadaolevalt 350 mm pikad (kokkusurutuna). Olen kuulnud ka legende müstilisest vahetükist, et pump 380 mm peale sobiks.

Nüüd paluks kõigil R35 omanikel kronsade vahekaugused ära mõõta ja siia üles märkida. Igasugune teave on teretulnud, huvitavad ka originaalpumbad. Selguse mõttes lisan ka väikse joonise.

   
Vasta
#2

Võibolla panen mööda, aga kas seal ei ole mingit sellist teemat, et uuematel käis pumba sisse voolik ja vooliku stutseri tõttu pidi olema kinnituskõrvade vahe pikem? Mõõta saan õhtul, mul ka 2 raami olemas. Ühega nendest oli kunagi ka pump kaasas ja selle sees oli voolik, aga hetkel ei ole kindel, kas oli tegu originaalpumbaga. Vooliku stutser oli vasest või pronksist ja umbes tolli pikkune.
Vasta
#3

Minul 1947 ja 380 mm.
Vasta
#4

(16-05-2016, 06:08 AM)Raudpats Kirjutas:  Võibolla panen mööda, aga kas seal ei ole mingit sellist teemat, et uuematel käis pumba sisse voolik ja vooliku stutseri tõttu pidi olema kinnituskõrvade vahe pikem? Mõõta saan õhtul, mul ka 2 raami olemas. Ühega nendest oli kunagi ka pump kaasas ja selle sees oli voolik, aga hetkel ei ole kindel, kas oli tegu originaalpumbaga. Vooliku stutser oli vasest või pronksist ja umbes tolli pikkune.

Pumba sisse käivad voolikud minu teada kõigil, isegi uutematel raamidel. Tollise pikkusega stutsi näinud pole, aga õigel voolikul peaks olema küll enne stutsi krae, mis mahub pumba sisse.

[Pilt: orig_29494165_0sAb.jpg]
Vasta
#5

Kellelgi vahemikus 1948-50 toodetud R35 pole, mille pealt mõõta?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne