Värvi nö. keemine
#21
(19-07-2017, 22:04 PM)roosteuss Kirjutas: ...Kui pesemisest rääkida siis peske mitu korda tahate lahustibaasil pesuainetega aga peale vee baasil pesuainega pesu näete kui mustaks teglikult pind jäi.Lahustibaasil pesu on mõeldud erinevate rasvade eemaldamiseks ja vee baasil pesu lihvimistolmu eemaldamiseks.

Sellest pesuainest oleks ise ka huvitatud. Pole varem peale puhta veega pesu lisandeid kasutanud.

(19-07-2017, 11:09 AM)dexter666 Kirjutas: Lugedes seda teemat tulid judinad seljapeale Big Grin

Vihjed teile kes ei asja omal käel proovivad:
...
10. Kui need punktid siin tundusid kuidagi ulmed, siis oleks ehk mõistlik viia see töö proffi kätte Wink
Kiidaks aga takka punktides 1.-9. toodud väidetele (märkus muidugi pesulappide kohta, millega võib krt teab mida kaasa vedada, sinine paber on parem) ja noogutaks kaasa.

Aga see 10. punkti teine pool...
Inimene õpib kuniks elab, tark õpib teiste vigadest ja isetegemise (pekki keeramise) rõõm peab ka jääma.
Palju "proffid" küsivad detaili värvimise eest? 150? Aga kui kapoti ja kahe ukse värvimisega kahekordistuks sõiduki hind Wink?
ps. 15a tagasi toonitud! Sadoliniga peaaegu orig. värvi saanud Moskvitš, näeb veel tänagi täitsa ok välja...
Vasta
#22
(19-07-2017, 11:09 AM)dexter666 Kirjutas: 2. Ärge kunagi kasutage 1K (ühe komponentseid ehk ilma kinnitita materjale)
Toungue

Mis kivikaitsega teha,kõlbab aint raptor?Koguseaeg on kasutatud 1K nitro krunti,on see siis sprai vm.läbi nühitud pindadel,vahetult enne värvimist,mis peale kuivamist kergelt karukaga üle tuleb kratsida.Keetmist kui sellist saab tekkida aint siklite,rollerite plastik detailidel,kus on eelnevalt kasutatud krteab mis kraame.Need ikka reeglina tuleb üleni kruntida,sellest lihtsalt ei pääse.  Toungue
Vasta
#23
3. Eluaeg kasutatud/tanud nitrolahustit detailide pesuks enne värvimist.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#24
(20-07-2017, 09:28 AM)viplala Kirjutas: 3. Eluaeg kasutatud/tanud nitrolahustit detailide pesuks enne värvimist.

Ühe korra kasutas noorem põlvkond ühe väikese värvimise jaoks puhastmiseks nitrot, hetkega värv matt ja pehme. Terve detail uuesti värvi.
Näituseks üks äsjane pilt n.lahustiga sihipäraselt pestud detailidest. Põhjuseks jällegi spreiga värvitud ja kooruv värv.
Kile maha, veljed peale, kalts selga ja liiter lahustit. Kile rullid peale kokku. Mingi aja pärast jäiga harjaga sodi maha. 2 ringiga metallini puhtad.
   
Vasta
#25
(20-07-2017, 01:07 AM)Veskioja Kirjutas:
(19-07-2017, 11:09 AM)dexter666 Kirjutas: 2. Ärge kunagi kasutage 1K (ühe komponentseid ehk ilma kinnitita materjale)
Toungue

Mis kivikaitsega teha,kõlbab aint raptor?Koguseaeg on kasutatud 1K nitro krunti,on see siis sprai vm.läbi nühitud pindadel,vahetult enne värvimist,mis peale kuivamist kergelt karukaga üle tuleb kratsida.Keetmist kui sellist saab tekkida aint siklite,rollerite plastik detailidel,kus on eelnevalt kasutatud krteab mis kraame.Need ikka reeglina tuleb üleni kruntida,sellest lihtsalt ei pääse.  Toungue


[quote pid='427701' dateline='1500498447']
Tõsi, kivikaitse, plastikute krundid jms sellised tooted mis on 1k ja millel polegi olemas kinnitit, siis loomulikult. Aga paranduskruntidest rääkides (1K aerosoolidest) siis nendega on ka nii ja naa, mõni on hea ja ei hakka keetma, mõni aga keedab kohe aluspinna üles, mõni aga hakkab keetma alles pärast järgmise materjali pealelaskmisel. Mõni aga ei hakkagi. Siinkohal soovitan kasutada 2K aerosoole, kindla peale välja minek.

Raptor/cobra/linex, need on omaette tooted ja ei tasuks võrrelda ei kivikaitsme või mingi teise materjaliga. Üks toode on mõeldud kaitsma oma füüsilise tugevusega, teine aga elastsusega. 

Vesibaasil materjalid on küll reageerimise suhtes teiste toodetega neutraalsemad ja kindlasti soovitan ka neid kasutada, kuid koduses kasutuses on neil omad miinused.  Vesibaasil materjal kardab palju rohkem mustust ning kuivamise aeg on tohutult pikem, õigete seadmete olemasolul on nad isegi kiiremad tegelikult.

Pesulappide kohapealt võiks juurde mainida, et mitte kõik "sinised paberilapid pole head. Osad on nii ebemerohked, et ei jõuagi pinda ära puhastada. Usun, et keegi kodus sellist asja kasutama ei hakka, aga soovitaksin kasutada "Sontara" tüüpi pesulappe. Kindlasti ärge unustage kasutada ka peale pesu ja enne värvimist vahalappi!!

Kokkuvõttes: Loomulikult kes on varem teinud ja mingi ABC on kogemuse ja teooria kohapealt olemas, need inimesed oskavad kombineerida erinevaid materjale vastavalt kogemusele. Algajatele ma seda ei soovita. Minu väike kirjatükk oli mõeldud algajatele Wink
[/quote]
[quote pid='427701' dateline='1500498447']
Nagu teate siis värvimise tehnoloogiad, materjalid, ja seadmed ning tööriistad on palju pikem kui need 10 pisikest punkti mis ma välja tõin.
[/quote]
Vasta
#26
Igas asises värvifirmas on vesipesu olemas,lihtsalt säästureziimil olijatele nad võibolla lihtsalt ei paku seda.Tema kasutamisel ei tohi temaga enne värvimist väga lödistada,ta tuleb pinnalt ilusti ära kuivatadaja kui valada teda kuhugi vahedesse siis tuleb arvestada et tema väljaauramis aeg on oluliselt pikem.Põhimõtteliselt on kogu autokeemia mõeldud professioonalseks kasutamiseks ja kui midagi pekki läheb tuleb minna peegli ette ja üks tõsine vestlus maha pidada.
Vasta
#27
(20-07-2017, 10:42 AM)dexter666 Kirjutas: Nagu teate siis värvimise tehnoloogiad, materjalid, ja seadmed ning tööriistad on palju pikem kui need 10 pisikest punkti mis ma välja tõin.

Osad väidavad,et kivikaitsele võib peale värvida, kindluse mõttes olen selle kruntinud.Mu arust ei taha ei värv,ega lakk sellega nakkuda,mingiaeg koorub tuleb maha kui nahk.Muidugi ma ei tea põhjuseid,kas oli liiga värske,voi oopis vastupidi jne.Ja mudugi peab kivikaitse korralikult kuivama,järgmine päev peab karukaga üle kratsima,enne kruntimist.
Vasta
#28
(20-07-2017, 14:43 PM)Veskioja Kirjutas:
(20-07-2017, 10:42 AM)dexter666 Kirjutas: Nagu teate siis värvimise tehnoloogiad, materjalid, ja seadmed ning tööriistad on palju pikem kui need 10 pisikest punkti mis ma välja tõin.

Osad väidavad,et kivikaitsele võib peale värvida, kindluse mõttes olen selle kruntinud.Mu arust ei taha ei värv,ega lakk sellega nakkuda,mingiaeg koorub tuleb maha kui nahk.Muidugi ma ei tea põhjuseid,kas oli liiga värske,voi oopis vastupidi jne.Ja mudugi peab kivikaitse korralikult kuivama,järgmine päev peab karukaga üle kratsima,enne kruntimist.

Tegelikult on kivikaitsmetel ju ka vahe sees, osad on värvitavad, osad ei ole. See tuleneb sellest mille baasil on kivikaitse tehtud. Üldiselt peaks olema peale kirjutatud kah. 
Kui on värvitav kivikaitse, siis pole krunti vaja ja saab kasutada märg-marjale susteemis. Ainult vahekuivamine peab olema piisav õigel temperatuuril ja õhuniiskusel. Kruntida võid,paha see kindlasti ei tee, samuti karukeelega matistamine, aga õige kivikaitsme puhul pole see vajalik= aja, materjali kokkuhoid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne