soovitused (netis) shoppamiseks

Ma Saksamaalt 05.07 hommikul enne 9.00 jubina tellisin. Täna hommikul sms-et UPS tooks teile kell 15.30..17.00 paki ära. Kuku perseli. Itaaliast 05.07 hommikul samal ajal tellitud pakile tuli teade kella 17.00 ajal täna,et homme 10.30..12.00 toob DHL paki ära.
Ja samal ajal Saksast tellitud teine jupp mis hakkab tulema postiasutusi mööda ja lõpuks peaks jõudma ommnivasse pole veel mingist sorteerimise jaamast kaugemale jõudnud. Ja mis kõige põhilisem. Postiga saatmise eest maksin kõige rohkem,kuna soovisin trackitavat saadetist Big Grin Sad
Aga ega see riiklik post vist igal pool sama fekaal kui meil. Soomlane kellelt Honda N600 tõin sebis nüüd paberid korda ja küsis kuhu saata. Ma ütlesin,et pane vast postiga mingi jälgitav kiri tulema Soomest. Vastus oli kindel EI ja jutt sinna juurde justkui copy paste siinsetest kirjatükkidest.

Inglismaalt viimane kord tuli Honda remondimanuaal ka 3+ nädalat. Seda siis läbi riiklike postifirmade.
Nüüd tellisin sealt smardile siduri. Eks vaatab kaua see tuleb läbi riiklike postifirmade. Samas õemehele mingi foto objektiiv tuli kullerfirmaga 4 päevaga ära.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Näituseks aliexpressiga on nii nagu jumal juhatab. Tellin sealt vidinaid praktiliselt iga nädal ja parim aeg on senini 1.5 nädalaga pakk kohal. Samas on tulnud ka 3 kuud. Suveperioodil üldiselt liiguvad asjad kiiremini, vist vähem tellimusi ja asjad liiguvad kiiremini.
Vasta

(06-07-2017, 11:00 AM)marz Kirjutas:  
(04-07-2017, 19:14 PM)marz Kirjutas:  
(03-07-2017, 09:22 AM)marz Kirjutas:  Endal selline seis-kauba asukoht Eesti posti tolliterminal/Omniva, saabus Eestisse 19.06, pärast nädalat laos olemist ei olnud mingit liikumist näha, kuna kaup oli vaja deklareerida, siis oli selleks vaja ka teatud dokumente, mis elektrooniliselt pärimise peale saadeti, mina eeldasin, et mulle tuleb teade, et tegelege asjaga, deklar tehtud möödunud kolmapäeval elektrooniliselt, hetkel vaikus, homme saab 3 tööpäeva täis, siis hakkan uurima. 
Et siis mind ärritas olukord, kus kaup on olnud juba nädal tollilaos ning mingit tevaitust selle kohta ei tule, nii läheb tähtaeg üle ja kaup läheb tagasi, mina olen rahast ilma ja kaubast ka, ei ole ok, või saan ma millestki valesti aru.

Täna kui jooksis neljas tööpäev hakkasin siis asja uurima, lubati ju kaup vabastada 3 päeva jooksul või probleemide korrral ühendust võtta, Maksu- ja tolliametil on ka FB leht kus võimalus ka nö chatikastis küsida asju, esitasin küsimuse koos deklaratsiooniga, nähti, kuid ei mingit vastust siiani, saatsin meili, millele tuli automaatvastust et vastame 5 või 30 päeva jooksul. Õnneks tuli päris vastus üsna kiirelt, kus sooviti tõendit, et kaup asub tollilaos, saatsin siis selle, mille olin Omnivalt ise küsinud, mis oleks pidanud siiski mulle saadetama ja siis hops-kaup vaba, Omniva toob homme ära, saame näha. Aga paras jebi kui aus olla, kui postiasutus ei saada mulle teadet, et kaup on kohal ja deklareeri, läheb tähtaeg üle ja kaup tagasi, kui mta ei vabasta deklareeritud ja makstud kaupa ilma, et ma peaks seda üle küsima, milles asi ning otsustab üldkorras päringuele 30 päeva jooksul vastata.
Tuli selline porisev jutt, kuid korralik kool, kuidas need asjad käivad.
 Eile kaupa ei tulnud, trackingu järgi seis sama, mis 20. juunil ehk kaup on tollilaos, Omniva kostis täna, et on jah selline seis ja saatke kauba jälgimiskood ja deklaratsioon vastavale aadressile, helistasin tolliametisse, et mulle pole deklaratsiooni ju saadetud, kuidas ma selle edasi saadan. Õnneks, et olin raali taga ning sain jooksvalt selle õigele kujule ja saadetud. Aga no mille pagana pärast pean mina tegema kodus seda tööd, mida peavad tegema vastavad ametnikud, kes selle eest palka saavad, saatma tolli ja postiasutuse vahel vastavaid dokumente. Tunnistan oma rohelist seisu selles valdkonnas, aga samas on ju ka mingid õiguspärased ootused.
Eile hakkas midagi liikuma, jälgimise järgi väljus siis saadetis postiasutusest ja alustas teed teise postiasutusse, hommikul kell 5 sihtpunktiks olevasse asulasse, jälgimine ütleb, et 9.55 on saadetud mulle sms teavitamaks kauba kohalolemisest, ei ole sellist teadet olnud. Visiit postkontorisse andis siiski positiivse tulemuse. Saadetis käes, kuid 11 päevaga Usast Eestisse ja 19 päeva Tallinnast Haapsallu + 0 teavitust, tublid, arenguruumi pole ära raisatud.

Ford Granada
Vasta

(07-07-2017, 16:53 PM)marz Kirjutas:  
(06-07-2017, 11:00 AM)marz Kirjutas:  
(04-07-2017, 19:14 PM)marz Kirjutas:  
(03-07-2017, 09:22 AM)marz Kirjutas:  Endal selline seis-kauba asukoht Eesti posti tolliterminal/Omniva, saabus Eestisse 19.06, pärast nädalat laos olemist ei olnud mingit liikumist näha, kuna kaup oli vaja deklareerida, siis oli selleks vaja ka teatud dokumente, mis elektrooniliselt pärimise peale saadeti, mina eeldasin, et mulle tuleb teade, et tegelege asjaga, deklar tehtud möödunud kolmapäeval elektrooniliselt, hetkel vaikus, homme saab 3 tööpäeva täis, siis hakkan uurima. 
Et siis mind ärritas olukord, kus kaup on olnud juba nädal tollilaos ning mingit tevaitust selle kohta ei tule, nii läheb tähtaeg üle ja kaup läheb tagasi, mina olen rahast ilma ja kaubast ka, ei ole ok, või saan ma millestki valesti aru.

Täna kui jooksis neljas tööpäev hakkasin siis asja uurima, lubati ju kaup vabastada 3 päeva jooksul või probleemide korrral ühendust võtta, Maksu- ja tolliametil on ka FB leht kus võimalus ka nö chatikastis küsida asju, esitasin küsimuse koos deklaratsiooniga, nähti, kuid ei mingit vastust siiani, saatsin meili, millele tuli automaatvastust et vastame 5 või 30 päeva jooksul. Õnneks tuli päris vastus üsna kiirelt, kus sooviti tõendit, et kaup asub tollilaos, saatsin siis selle, mille olin Omnivalt ise küsinud, mis oleks pidanud siiski mulle saadetama ja siis hops-kaup vaba, Omniva toob homme ära, saame näha. Aga paras jebi kui aus olla, kui postiasutus ei saada mulle teadet, et kaup on kohal ja deklareeri, läheb tähtaeg üle ja kaup tagasi, kui mta ei vabasta deklareeritud ja makstud kaupa ilma, et ma peaks seda üle küsima, milles asi ning otsustab üldkorras päringuele 30 päeva jooksul vastata.
Tuli selline porisev jutt, kuid korralik kool, kuidas need asjad käivad.
 Eile kaupa ei tulnud, trackingu järgi seis sama, mis 20. juunil ehk kaup on tollilaos, Omniva kostis täna, et on jah selline seis ja saatke kauba jälgimiskood ja deklaratsioon vastavale aadressile, helistasin tolliametisse, et mulle pole deklaratsiooni ju saadetud, kuidas ma selle edasi saadan. Õnneks, et olin raali taga ning sain jooksvalt selle õigele kujule ja saadetud. Aga no mille pagana pärast pean mina tegema kodus seda tööd, mida peavad tegema vastavad ametnikud, kes selle eest palka saavad, saatma tolli ja postiasutuse vahel vastavaid dokumente. Tunnistan oma rohelist seisu selles valdkonnas, aga samas on ju ka mingid õiguspärased ootused.
Eile hakkas midagi liikuma, jälgimise järgi väljus siis saadetis postiasutusest ja alustas teed teise postiasutusse, hommikul kell 5 sihtpunktiks olevasse asulasse, jälgimine ütleb, et 9.55 on saadetud mulle sms teavitamaks kauba kohalolemisest, ei ole sellist teadet olnud. Visiit postkontorisse andis siiski positiivse tulemuse. Saadetis käes, kuid 11 päevaga Usast Eestisse ja 19 päeva Tallinnast Haapsallu + 0 teavitust, tublid, arenguruumi pole ära raisatud.

Ok teen ka siis mõned kastikesed juurde, muidu ei saa ju keegi aru, millest jutt kui kogu eelnevat ei korda Big GrinBig Grin

Seisin praegu Omnivas sabas ühe küsimusega. Enne mind onu saatis suurt ümbrikut (ilmselt Eestisse), pakuti talle postkontorit, pakiautomaati ja kullerit, kogu seda valikut homseks. Ju mõned asjad ikka kiiremini ka liiguvad, lihtsalt neid ei panda kirja. Nii ongi üldmulje paras pas k.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(04-07-2017, 18:57 PM)viplala Kirjutas:  
(04-07-2017, 18:04 PM)tcumen Kirjutas:   Lase aga kätte toimetada, koju või tööle. Kui postkontor/-punkt kaugemal kui 5km, toovad tasuta nii mis ludiseb.
Nad on selle teenuse oma kodulehel hoolega nurga taha ära peitnud:
https://www.omniva.ee/era/kiri/kuidas_kiri_katte_saada

Selle ma proovin kindlasti järgmise pakiga ära. 

Nonii, see variant ka siis proovitud. Iseenesest töötab aga seda kõike üsna longates. 05.07 sai sealt lehelt saadetud soov konkreetsete pakki koju toomiseks. Kirjas oli lehel, et ''Teenust osutatakse tööpäeviti kella 8:00-16:00. Pärast tellimuse vormistamist võtame Sinuga ühendust ning lepime kokku täpse teenindamise päeva ja aja.''  

Igaks juhuks panin kirja ka endale sobiva aja, ehk alates kella 12.00-16.00, kuna enne kella 12 mind ei oleks olnud võimalik tabada ega ka tel teel kätte saada. Edasi jäin ootama kõnet millega onava oleks  pidanud minuga mingi täpsema päeva ja kellaaja kokku leppima. Kõnet ei tulnud. 07.07 hommikul keegi oli helistanud kuid seda kõvasti enne 12.00, tagasi ma ei helistanud ja täpsemalt ei oska öelda, kas tegemist oli või ei olnud postiljoniga. Täna sain sõnumi, et samad pakid on saabunud järjekordselt sinna kaugesse postkontorisse, seega olid pakid vahepeal siiski ringi rännanud. Helistasin neile ja lasin pakid saata enda valla postkontorisse. Vot siis. Teenust küll pakutakse aga nii, et klient sellest jumala pärast teada ei saaks. Paki liikumine ja kättetoimetamise aeg peavad olema täielikult salastatud.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

See Onava on küll hea.
Võtame kasutusele... Toungue
Vasta

Lp. ksf. Aspelund viitas https://aeromotors.ee/  lehele.
Tuustisin seal vähe ringi, hinnad olid päris ok, tellisin tihendeid, küünlad ja süütejuhtmed. Kogu saadetise maksumus = kas ainult juhtmed või tihendid kohalikust letist, ehk siis üle 50% odavam. Tootjad kaubamärgid: Japanparts, Bosch, V. Reinz. Tarneks oli erinevatel asjadel 2-5p. 4. õhtul läks tellimus, 8. hommikul oli pakk seina sees.
ei oska kurta.


Vasta

(11-07-2017, 18:12 PM)hulgus Kirjutas:   4. õhtul läks tellimus, 8. hommikul oli pakk seina sees.
ei oska kurta.

Tegemist oli Itella/SmartPosti seinaga.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(11-07-2017, 22:55 PM)viplala Kirjutas:  
(11-07-2017, 18:12 PM)hulgus Kirjutas:   4. õhtul läks tellimus, 8. hommikul oli pakk seina sees.
ei oska kurta.

Tegemist oli Itella/SmartPosti seinaga.
Nii oli. Samas ei saa Omniva Eesti sisese seinaposti kohta midagi kurta, liigub kenasti ja kiirelt. Probleemid algavad alles inimfaktori ja suhtluse tasandil.
Lubatud kuller tuleb suvalisel ajahetkel, ilma teavituseta ja kui just ei juhtu uksel vastas olema (koputamine ja uksekell ei sobi), siis saad paki kätte alles ülejärgmisel päeval.

ot. Omniva pakki saab kodus vormistada, SmartP. eraisikust kliendil seda võimalust pole?
Vasta

Lisan pakiautomaati tellimise kohta ühe nüansi, mida kõik ei pruugi teada. Mina näiteks ei teadnud ja see aitas põhjustada hulga sekeldusi.
Tellisin juunis UK-st ühe tööriista. Läks nädal, teine ja kolmas. Teadsin, et sealt tulevadki pakid praegu kaua, ca 3 nädalat ja ootasin edasi. 
Kuu sai täis, aga olin liiga hõivatud et kohe rapsima hakata. Alles viiendal nädalal kirjutasin müüjale, et mees kus pakk on?
Saatis vastuseks träkingu numbri ja kommentaari, et mina ka ei tea miks pakk sul kohalikus postis nii kaua istub. Vaatasin omniivää lehele ja siis hakkas kiire! Pakk oli mingil põhjusel automaadi asemel saadetud postkontorisse ja mitte elukohajärgsesse, kus ta siis tõepoolest oli juba kaua vedelenud ilma mingi teavituseta. Selsamal päeval oli see hakanud tagasi saatjale liikuma kuna "hoiustamise tähtaeg on ületatud".
Rabasin vandudes telefoni ja peale paari kõnet koos reljeefsete väljendustega leiti pakk üles ja pöörati viimasel hetkel tagasi. 
Järgmisel päeval sain peapostkontorist paki kätte, küll mitte ilma sekeldusteta, sest alguses ei leitud pakki jälle üles! Küsisin, miks need asjad nüüd nii käivad. Töötaja uuris mõnda aega asja ja siis koorus välja, et saadetis tuli ekspresskirjana. Tallinnas kleepis keegi peale uue kirja:
   
ning uue aadressi "Pärnu postkontor nõudmiseni". Kogu aja ilutses sildil ka minu tel. nr. millele keegi ei suvatsenud helistada ega SMS-i saata. Kuna ka müüja ei suvatsenud mulle alguses träkingu numbrit saata, polnud mul udust aimugi kus mu pakk on. Paar korda on olnud juhus, et teavitus paki saabumisest postkontorisse ei jõua minuni ja postkontori töötaja helistab ning uurib enne paki tagasi saatmist, miks järele ei tulda.
Seekord siis niimoodi. 
Lihtsaadetis tuleb kappi probleemideta, tähtsaadetis samuti, aga see pagana ekspress tuleb välja et mitte! Mina ei teadnud ja ka postitöötajale leti taga oli see uudiseks.
Ärge siis samasse ämbrisse astuge, kamraadid!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Nojah, Omniva oma tobedate reeglitega.Mis krdi vahet seal on, mis tõugu see saadetis on? Kui on pakimaati tellitud ja kappi mahub ka, pange ta siis sinna kappi.
Need tüübid kes selle ettevõtte töökorralduse välja mõtlesid ja rakendasid, võiks omale kuuli pähe lasta.
Vasta

Need,kes imestavad miks meie lõunanaabrite, ss.lv sait maas. Siin on selgitus,miks see nii on:

http://www.leta.lv/eng/home/important/E2...266D655D5/


Vasta

Pole hullu: https://www.ss.com
Vasta

Kuu aega tagasi kiitsin omnivat, täna üle pika aja postkontoris paki järel käik jättis veidra meki suhu.
Tädi toksis mu andmed sisse, kuupäev vahetub ilmselt ise seal, siis printer teeb surra-surra ja ma hakkan sama tööd pliiatsiga otsast peale. Midagi oleks nagu valesti?
Minu märkuse peale, et see pole nagu eriti vajalik, millega ma tegelen, ei osand tibin eriti midagi kosta. Ega peagi, temal on juhend ja teebki nii, proge ligi ta ei pääse ja otsustajad on kaugel ja kõrgel Smile
Ega ma torisenud ka, pigem ikka naljaga.
Aga jah, aeg on selles asutuses küll seisma jäänud Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Selle Omnivaga seoses ....
Ühes teises foorumis aastapäevad ja pisut peale tagasi tolle ettevõtte asjapulgad vastasid küsimustele ja andsid ka mõningaid veksleid välja.
Ma ootan juba üsna huviga, millal need muutused siis ka toimuma hakkavad.
Seda, et eluterve mõtlemine sellesse ettevõttesse võiks saabuda, ma eriti ei usu. No loodame, et hullemaks ka ei lähe.
Kel eelpool mainitud lektüüri vastu huvi, võib ise tudeerida:
http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=674200
Vasta

Üks vältimise soovitus ka.
Kirjutades varuosapäringu elv.ee lehel, on ardesia autolammutus, ehk rahvakeeli ka betooni lammutus Tallinnas, üks esimesi ja kindlaid vastajaid. Hinnad on nagu nad on ja see pole teemaks.
Nüüd kui oli vajadus komplektse ja töökorras mootori järele, sai siis esimest korda ka suheldud ja kaupa tehtud.
1. punkt mis alul häiris, hiljem juba harjus: Meilile tulevad 1-2 sõnalised vastused.
N: xxx€; ainult mootor; jne jne.
2. millega ei harjunudki ja mis välistab edaspidi selle ettevõttega suhtluse on telefonidele mittevastamine. Kogu selle aja jooksul ca 50 katset 2-le numbrile  ja mitte kordagi vastatud. Saan aru, et palju kliente, kiire kogu aeg jms, aga kahesõnaline meil/päevas on ...

Lühidalt, Ardesias leiti mootor, tundus et baltikumi viimane. Kontrollitud, korras, tulge järele.
Sõidan 230km päälinna, vaatan, kontrollida ei saa midagi peale mootori ringiajamise, nõksu liikus isegi, maksan, tõstan, tulen koju.
Järgmisel päeval hakkan rihmavahetust sättima, keeran vänta, laseb pool pööret siia-sinna, aga ringi peale ei saa. Õhtul meil teavitusega, vastuseks: proovige koos vaakumpumbaga, siis hakkab liikuma.!? Lõpuks lubati plokikaas maha võtta... Kõik silindrid mingit soga täis ja ühest siis tundub peotäis polte mutreid olema läbi käinud.
       

Ok, juhtub. Aga edasine ei kannata enam viisakalt rääkimist. Pakkusin, et jätan vanaraua endale ja teevad osalise tagasimakse, aga ei... Tood mootori, saad raha tagasi. Kuna kulleriga saatmine komplitseeritud, sättisin muid asju juurde ja viisingi tagasi. Pikema kemplemise peale sain ka kogu summa tagasi, aga suhtumine oli alla igasugu arvestust. Nemad ju ikka kontrollisid ja pole võimalik jne. Kompensatsiooniks küsitud jupi eest küsiti 1,5x poe hind...
Kokku siis 16 päeva! ootamist ja "suhtlust", 2 raisatud tööpäeva, 900+ km, ja 1 kogemuse võrra targem.
Vasta

(14-09-2017, 23:48 PM)hulgus Kirjutas:  Lühidalt, Ardesias leiti mootor, tundus et baltikumi viimane. Kontrollitud, korras, tulge järele.

Mida seal kontrollitud oli, mootori kaalu või?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

No ilmselt oli kontrollitud,et see mootor on ikka veel alles ja kaalub sama palju kui kunagi varem.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(15-09-2017, 07:01 AM)mlsluik Kirjutas:  
(14-09-2017, 23:48 PM)hulgus Kirjutas:  Lühidalt, Ardesias leiti mootor, tundus et baltikumi viimane. Kontrollitud, korras, tulge järele.

Mida seal kontrollitud oli, mootori kaalu või?
Tundub, et olemasolu kontroll ja see, et jumala eest ükski liigne detail külge ei jääks. Isegi otsakaaned ja vända rihmaratas olid läinud. Mine siis keera mootorit. Kontrolli põhjalikkusest annab tunnistust ka 6l masuudisarnast löga mis mootorit  keerates väljus, kuigi mootor pidavat olema kõigist vedelikest puhastatud.
Vasta

(15-09-2017, 09:22 AM)hulgus Kirjutas:  
(15-09-2017, 07:01 AM)mlsluik Kirjutas:  
(14-09-2017, 23:48 PM)hulgus Kirjutas:  Lühidalt, Ardesias leiti mootor, tundus et baltikumi viimane. Kontrollitud, korras, tulge järele.

Mida seal kontrollitud oli, mootori kaalu või?
Tundub, et olemasolu kontroll ja see, et jumala eest ükski liigne detail külge ei jääks. Isegi otsakaaned ja vända rihmaratas olid läinud. Mine siis keera mootorit. Kontrolli põhjalikkusest annab tunnistust ka 6l masuudisarnast löga mis mootorit  keerates väljus, kuigi mootor pidavat olema kõigist vedelikest puhastatud.

Need soodad küsisid kunagi audi karteripõhja eest 220 euri.  Alvadis oli tutikas 21.-  Big Grin  Pekstes ka ei lähe sinna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne