Estonia vormelitest
#1

Tekkis huvi, kuidas estonia alumiiniumist monokokk tehtud on. Monokoki küljed alumiiniumist ribidega kokku needitud, külgede vahel kahekomponentne vaht. Sellega minu teadmised piirduvad ja leitud piltidelt rohkem väga targemaks ei saa. Pleki paksus jäi tervel monokokil 1.5-2mm kanti?
Kuidas terasest raami osad selle külge kinnituvad. Ehk kellegil pilte või oskaks rääkida.
Nii palju kuulnud, et otstes sellel alumiiniumist plaadid kuid kuidas need monokoki enda külge kinnituvad ning kuidas terasraam nende külge kinnitub?

Fiat 127 0.9l
Vasta
#2

Kutsuks seletamise asemel ise vaatama. Mootorispordi muuseumil on näidata lisaks autodele ka eraldi monokok. Praegu küll veel laos, mitte Ellamaa elektrijaamas, aga vaadata ja tutvuda saab ikka. Huvi korral võib kontakteeruda: tarkracing att gmail.com
Vasta
#3

Otsisin kohta, kuhu see info panna, no ei ole kusagil KSF emsa teemat muuseumist. Nagu oleks olnud aga ei leia...
Seega siis: muuseum on ametlikult avatud!

https://sport.ohtuleht.ee/869610/galerii...roivas-jpt

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

Tublid poisid need momu omad, Aiatagune on suht sageli inimesi ja autosid täis nüüd SmileEi ole enam selline provintsi tunne, et kärbes ainult piniseb laupäeva hommikul.
Vasta
#5

       
Kuna muuseumiteemat ikka veel ei ole, siis panen siia toreda leiu. Tegemist siis ilmselt kuuekümnendate aastate ralliauto nn aknakleepsudega, materjaliks vineer. Autoks oli ZAZ965, EP tähendab Eesti Projekt. Muuseumi jaoks saadaval.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne