Stella Babetta liikumiskiirus
#1

Sai üks aastaid seisnud Stella liikuma saadud. Natuke liigub.

Kuna mootoril on kiri Jawa ning käike kuskil ei paista olevat, siis peaks tegemist olema Babetta 134ga?


Küsimus järgmine. Mopeed liigub, kuid u 20km tunnis. ehk siis ilmselt selle "automaatkast" ei toimi. Kus viga võib olla? Ehk on aja jooksul õli kaduma läinud? Kui midagi päris katki oleks, siis ei liiguks vast üldse? Oskab keegi soovitada, kust viga otsida või mida peaks kontrollima?

Tänud
Vasta
#2

(30-05-2016, 20:34 PM)biggio Kirjutas:  Sai üks aastaid seisnud Stella liikuma saadud. Natuke liigub.

Kuna mootoril on kiri Jawa ning käike kuskil ei paista olevat, siis peaks tegemist olema Babetta 134ga?


Küsimus järgmine. Mopeed liigub, kuid u 20km tunnis. ehk siis ilmselt selle "automaatkast" ei toimi. Kus viga võib olla? Ehk on aja jooksul õli kaduma läinud? Kui midagi päris katki oleks, siis ei liiguks vast üldse? Oskab keegi soovitada, kust viga otsida või mida peaks kontrollima?

Tänud
oled  sa  kindel  , et  mopeedil on  automaatkast? kindlasti  on  seal  tsentrifugaalsidur ja  vist  hammasrihm  ülekanne . kahjuks  pole  teemasse süvenenud  , kuid  tundub  et  nimetet  tsentrifugaalsiduri  katetega  tuli  mingeid  manipulatsioone läbiviia .
Vasta
#3

Ei ole üldse kindel selles automaatkasti osas, lihtsalt niipalju kui suutsin infot leida, siis jäi selline mulje.

Sarnane isend on
https://www.youtube.com/watch?v=ME60CrH2ClM

Ja kuskilt ise lihtsalt käike vahetada ei saa Smile
Vasta
#4

on kahekäiguline automaat.seda näeb siin lahti võetuna
www.youtube.com/watch?v=tR-ztrOxYq0
omal täpselt sama jama,umbes kümme aastat seisnud ja max kiirus umbes 20.lihtsalt ei vaheta teisele käigule.
omal pole aega olnud tegeleda.jään huviga jälgima,et kas probleemile leidub lahendus.
Vasta
#5

(31-05-2016, 22:03 PM)kiiresti2 Kirjutas:  on kahekäiguline automaat.seda näeb siin lahti võetuna
www.youtube.com/watch?v=tR-ztrOxYq0
omal täpselt sama jama,umbes kümme aastat seisnud ja max kiirus umbes 20.lihtsalt ei vaheta teisele käigule.
omal pole aega olnud tegeleda.jään huviga jälgima,et kas probleemile leidub lahendus.

tundub , et  mõlema  rihmaratta  sees on  tsentrifugaalsidur , esimene  siis  kohaltvõtuks  ja  teine  peakssiis  vahetama  kiiremaks , e 1:1   .  seal   nn käigukastis  on   pendiksi  moodi    muhv   rullide  peal  ,  umbes  nagu  torpedo  tagasillas  .  see  siis  vabastab  aeglasema  käigu  , kui  teine  sidur  pööretekasvades  rakendub .
  umbes  nii  sain  venekeelsest  keskonnast  aru  ,  seal  käigulüliyumisega  probleemi  polnud    ,  lagunes  suurem  rihmaratas  , mis  plastist  hammasvööga .
 arvan  ikkagi  vea  olevat  teise  siduri  mitterakendumises .
Vasta
#6

See läbi pendiksi/ühesuunasiduri käiguvahetus on automaatkastides tavaline, järgmine käik veab eelmisest üle niiöelda ja kombes. Ilmselt pead ikka sisse piiluma asjale, niisama oletada on keeruline.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#7

(02-06-2016, 00:46 AM)Marko Kirjutas:  See läbi pendiksi/ühesuunasiduri käiguvahetus on automaatkastides tavaline, järgmine käik veab eelmisest üle niiöelda ja kombes. Ilmselt pead ikka sisse piiluma asjale, niisama oletada on keeruline.

kui ,  no  juhul  kui,  asi  tõesti  selles pendiksilaadses  jublakas  ollavõib ,  siis  vast  esmalt  proovida  õlivahetust  teha.
  hiljuti  oli  kogemus  , kui   ilusad  kuivad  esiamordid  sisaldasid  dat 17  laadset  toodet,  mis  reipalt  simmerlingide  taga  püsis.
  mõte  siis  selline  , et  kui  peale  seismist   enam  ei  lülitu  ,  ehk   kinni  kleepunud .  päris  mõrgsiduri  puhul  esineb  sellist . 
 samas  see pendixikene   paarikolme  rulliga , keeruline  kujutleda  midamoodi  nad  kinnijäävad  , kuijust  solidooli  pole  pritsiga  kasti  uhatud.  vanalajal  kui  polnud  racing õlisid  liigapalu  võtta   kõis  dextron  II tsikli  käigukasti  .
Vasta
#8

enda omal õli vahetus kahjuks ei aidanud  Sad
Vasta
#9

mis õli sinna kasti kõige õigem oleks panna?
Vasta
#10

mina ei tea mis on õige õli,aga ise kasutasin seda 
http://www.motonet.fi/fi/tuote/592024/MP...Scooter-1l
ja läks ainult 200ml
Vasta
#11

(05-06-2016, 14:17 PM)kiiresti2 Kirjutas:  mina ei tea mis on õige õli,aga ise kasutasin seda 
http://www.motonet.fi/fi/tuote/592024/MP...Scooter-1l
ja läks ainult 200ml

2T õli segatakse ikka kütusega. Käigukasti läheb 75W90 GL-4..
abiks:
http://www.jawamoped.com/html/f_a_q_.html
Vasta
#12

Õlivahetus kahjuks ei aidanud, see sai ära proovitud
Vasta
#13

kuna  see sõlm  ülemäära keerukas  pole  , ei  tohiks  seal  raketiteadust  olla . kuna  ikkagi  ise  aruei saa  kuidas värk  töötab  on  midagi  adekvaatset  keeruline  soovitada.  on  olemas  nõmme teel  see  nn jawa  esindus , seal  miski  mehaanik ka  justkui  ,  äkki  on  kogemust  , või  tüüpviga  ,  samas saaks  teda  osade  saadavust .
 keegi  müüb  150-ga  komplektset  ilmasädemeta  pilli ka mingil kuulutuste  lehel , a la  börs, see kuldne .
Vasta
#14

Tere.
Stellal vahetab käiku suurem sidur, mis on rihmaratta sees. 2 käigu mittelülitumise põhjuseks on 90% juhtudest süüdi siduri vihtide hõõrdkatete õlitumine käigukasti võlli vahelt sinna sattunud käigukastiõliga. Proovi sellist asja, võta siduripoolne plastikust kaas maha, ja pese sidurit piduripuhastusvahendiga (brake cleaner) pihusta seda ohtralt siduri peal oleva plekist katte ja rihmaratta vahele, samal ajal asja ringi keerutades. Kui puhastusvahend on ära kuivanud, (protsessi kiirendab oluliselt suruõhk) proovi sõita. kui käigud tööle hakkavad, tuleb tegeleda õlilekke otsimisega. Kui see ei aita, siis otsime viga edasi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne