Pannonia 64a
#1
Photo 
Sai siis soetatud omale pannonia aastast 64.
Esialgne plaan oli müüki panna kuna dokid puuduvad aga nr olemas.
Päevapeale plaan muutus ja mõtlesin et oleks vahva taastada see vahva isend.
Sai eemaldadtud ise tehtud laibakad ja katkine esiklaas ning rattal tekkis lausa välimus.
Hetkel mootor kinni kuna seisnud kuuri all 15a.
Amordid täiesti alla vajunud ja justkui õlid väljas.Võti puudub,käiguvahetuse hoob puudu,vaja oleks avastada koht kus kohast saab varuosi jne
Kuna pilte lisada ei oska siia veel siis lisan lingi kus pildid üleval: https://www.dropbox.com/sh/rk3qfg3amxypl...4MM2a?dl=0

Kuna veel täpselt ise neid pannoniaid ei tea siis kas on tegemist T1 mudeliga?
Vasta
#2
(09-06-2016, 00:52 AM)Mestizo Kirjutas: Sai siis soetatud omale pannonia aastast 64.
Esialgne plaan oli müüki panna kuna dokid puuduvad aga nr olemas.
Päevapeale plaan muutus ja mõtlesin et oleks vahva taastada see vahva isend.
Sai eemaldadtud ise tehtud laibakad ja katkine esiklaas ning rattal tekkis lausa välimus.
Hetkel mootor kinni kuna seisnud kuuri all 15a.
Amordid täiesti alla vajunud ja justkui õlid väljas.Võti puudub,käiguvahetuse hoob puudu,vaja oleks avastada koht kus kohast saab varuosi jne
Kuna pilte lisada ei oska siia veel siis lisan lingi kus pildid üleval:   https://www.dropbox.com/sh/rk3qfg3amxypl...4MM2a?dl=0

Kuna veel täpselt ise neid pannoniaid ei tea siis kas on tegemist T1 mudeliga?

'64 peaks olema viimase otsa T1 - see on birkal kirjas ka
2-osaline sadul pärit ilmselt TLB pealt.
Esiamortides õli ei käi - ainult vedrud.

Kunagi sai tehtud selline koduleht: http://pannonia.rulli.ee/
Vasta
#3
Oskab keegi öelda kuidas üldse selliseid arvele saab ja kas on abi et rattal olemas nr kuigi dokid puudu?
Vasta
#4
(10-06-2016, 00:16 AM)Mestizo Kirjutas: Oskab keegi öelda kuidas üldse selliseid arvele saab ja kas on abi et rattal olemas nr kuigi dokid puudu?

See on ju sinu vanavanaisa ratas, mis pole kunagi arvel olnud. Seisis sul keldris viimased 40 aastat moosipurkide taga peidus ja alles kevadise puskariajamise käigus toimunud koristuse ajal tuli taas välja. Numbrit ja dokumente pole kunagi olnudki. Su isa võib seda allkirjaga kinnitada ja siis saad võtta esmakordselt arvele.
Tsingin ja vasetan väikseid asju väikses koguses.

Vasta
#5
Ise jamasin enda Dnepriga arvele saamiseks möödunud talvel. Sisuliselt paberiteta ratas, ametlikult oli üldse jätkuvalt kellegi kolmanda inimese tsikkel. Vanaisa ostis selle kadunud (tuttavalt) eraisikult ning ümber ei vormistanud nõuka ajal. Ühesõnaga, keeruline stsenaarium. Number kadus enne arki minekut müstiliselt ära, koha peal pildistati seerianumbrid päringuteks üles ning kirjutasin seletuskirja ja taotluse. Esialgu järgnes tükk aega vaikust, kuni lõpuks ise kohale läksin pärima, et kuidas sellega siis jäi. Öeldi, et kahjuks seda ratast arvele ei saa võtta. Mis siis ikka, möödus nädala jagu, kui ark'ist helistati (!!) ning öeldi, et vabandame eksituse pärast, tulge kohale ning vormistame rattale paberid ära. Tegevus toimus väikelinna büroos maakodu lähedal. Selliste asjadega pole mõtet kogemuse järgi suuremasse ark'i ronidagi.
Vasta
#6
Ega juhuslikult kellelgi ole Pannonia raamatut või mingit manuali?
Vasta
#7
http://www.timbert.net/doku.php?id=motor...nual:start
Vasta
#8
(20-06-2016, 10:34 AM)tõnn Kirjutas: http://www.timbert.net/doku.php?id=motor...nual:start

Miskit sai kunagi siia kogutud: http://pannonia.rulli.ee/skeemid.html
Vasta
#9
No niiii, väike teema uuendus siis Smile

Vahepeal niipalju muutunud et ratas on molekulideks võetud. Vahepeal sai silinder antud ühe entusiasti hoolde et otsiks sellel kolvi ja rõngad kuna vana oli kinni jäänud veic ja seepärast plaanis ülepuurida.
Entusiast sai uue kolvi aga kahjuks rõngastetta ja samas on ka kadunud vana kolb koos sõrmega (juhuuuu)

Sai ka soetatud originaal sadul ja veic korralikum paak.
Lähiajal plaan viia siis silinder puurimisse ja siis pritsi et üle värvida.
Vaatab kas jõuab või viin ennem juba ka raami ja pudinad pritsi ning värvi.
Kuna ilmselt ka vellgede saadavus suht nulli lähedane siis ilmselt proovin ka need sirgemaks ajada ja siis vaatab kas viin kroomi või värvi.
Võtme leidmine osutus ka arvatust raskemaks. Lähim mis leidus ebay-st oli ka 30€ kuna saatmine oli juba 19€. Nuusin veic veel ringi. Kas on juhuslikult keegi kunagi spidoka nõela ravind? Minuomal on see kahjuks pooldunud.
Kui keegi juhuslikult teab mingeid kohti kus võiks saada pudinaid siis iga vihje on abiks.
Vasta
#10
Kas dokumendid said korda muidu?

Sellega seoses selline seis, et MNT ametis tahetakse ikka komplektset tsiklit näha arvele saamiseks. Et ettenäitamiseks vaja jälle kokku laduda.

Kindlam oleks enne taastamist paberid korda ajada, et siis ei pea pärast valmis rattaga ootama (ajakulu) vastust kas üldse arvele saab (väike risk).

Aga edu masina ehitusel!
Vasta
#11
(03-01-2017, 16:22 PM)mossepower Kirjutas: Kas dokumendid said korda muidu?

Sellega seoses selline seis, et MNT ametis tahetakse ikka komplektset tsiklit näha arvele saamiseks. Et ettenäitamiseks vaja jälle kokku laduda.

Kindlam oleks enne taastamist paberid korda ajada, et siis ei pea pärast valmis rattaga ootama (ajakulu) vastust kas üldse arvele saab (väike risk).

Aga edu masina ehitusel!


Paraku olin veic kärsitu ja katkusin ratta molekulideks juba Smile Loodame et ikka saab arvele ka Smile
Vasta
#12
Spidokas on täitsa olemas. ainult klaas katki, on järgi veel ka muid osi näiteks pakiraam.
Vasta
#13
(03-01-2017, 21:21 PM)Mestizo Kirjutas:
(03-01-2017, 16:22 PM)mossepower Kirjutas: Kas dokumendid said korda muidu?

Sellega seoses selline seis, et MNT ametis tahetakse ikka komplektset tsiklit näha arvele saamiseks. Et ettenäitamiseks vaja jälle kokku laduda.

Kindlam oleks enne taastamist paberid korda ajada, et siis ei pea pärast valmis rattaga ootama (ajakulu) vastust kas üldse arvele saab (väike risk).

Aga edu masina ehitusel!


Paraku olin veic kärsitu ja katkusin ratta molekulideks juba Smile  Loodame et ikka saab arvele ka Smile
Kui vanasid pabereid ülesse ei suuda leida, siis arvele saamine ikka väga kahtlane! Ja kui minna jutuga, et see polegi kunagi arvel olnud, siis sellest aastast kehtib esmasel arvele võtmisel euro4 juba - nii et võimatu.
Vasta
#14
Ei ole küll siinne teema, et arutada uue sõiduki arvele võtmist, kuid jäädes selle panonia juurde:
1. Tootmisaasta on ju 1964, seega Euro4 nõue... ei peaks kehtima...
2. Oluline, et raaminr ja birka oleks olemas. Lisaks seletuskiri masina seadusliku omamise kohta, kus oleks ARKi jaoks kontrollitavad andmed olemas (kelle käest, mis piirkonnast, kus võis liikuda jne...)
3. ARKi teeninduspiirkonna juht otsustab... ja kõik oleneb loomulikult tema "kõhutundest"

Minule saadetud vastus ARKi poolt kui soovisin teada, kas nõukodeaegne reg märk kuulub just sellel masinale, mille külge oli ta kruvitud...:
Tsitaat:Hea Klient

Sõiduki registreerimisele kuuluvus selgub kui olete sõiduki esitanud tehnonõuetele vastavuse kontrolliks Maanteeameti teenindusbüroosse.
Sõiduki saab liiklusregistris registreerida, kui on esitada sõiduki päritolu ja seaduslikku omandamist tõendavad dokumendid. Lisaks peab sõiduk olema identifitseeritav. Erandina võib saada sõiduki registrisse ka puudulike dokumentidega, kui on väga põhjalik seletuskiri sõiduki päritolu ja saamisloo kohta ( aegade, kohtade ja nimedega ). Sel juhul teeb kaalutlusotsuse registreerimisosakond või büroo juhataja, kas sõiduk kuulub registreerimisele või ei.
Liiklusseadus § 77.  Mootorsõiduki ja selle haagise registreerimisest keeldumine, registriandmete muutmine ning registrist kustutamine

 (1) Maanteeamet teeb otsuse mootorsõiduki või selle haagise registreerimisest või muu registritoimingu tegemisest keeldumise kohta, kui:
 1) esitatud ei ole registreerimiseks vajalikke dokumente või andmeid;
 2) mootorsõiduk või selle haagis ei vasta kehtivatele nõuetele või
 3) on koostatud varuosadest;
 4) mootorsõiduk või selle haagis on hävimise tõttu või nõuetekohase lammutustõendi alusel registrist kustutatud.
https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021?leiaKehtiv

Turvalist liiklemist soovides

Demo Dorbek
Maanteeameti klienditugi
Telefon: 620 1200
http://www.mnt.ee

Võrr Riga7 registreerimisel ei olnud takistuseks dokumentide olemas olu... ja sain arvele - mootorratas on ehk natuke kangem loom, ning võib tekitada kõhklusi....
Seega kui omanik väidab, et arvele võtmise jaoks seaduslikkuse tõestamine pole probleem ja tehniliselt on masin korras - jõudu asjatamisel.
Müün vanema Moskva M1A, MinskM1M jt asju
Ostan M103 ja K58 -le asju.
Vasta
#15
(05-01-2017, 12:27 PM)maaks Kirjutas: Kui vanasid pabereid ülesse ei suuda leida, siis arvele saamine ikka väga kahtlane! Ja kui minna jutuga, et see polegi kunagi arvel olnud, siis sellest aastast kehtib esmasel arvele võtmisel euro4 juba - nii et võimatu.

Ma läksin kunagi 10a tagasi Põlva ARK-sse ( ma isegi ei tea, kas see täna veel eksisteerib) jutuga, et üks 69a. auto vaja lambist arvele saada.
Paberid on kurat teab kus.
Spets vastas, et teed auto korda, tood siia, vaatame üle, kas sõidab-pidurdab ja romu ei ole ja esitad mingi vabas vormis seletuskirja, kust sa ta said. A´la ostsid vana puukuuri ja seal sees oli.
Siis teeme VIN-i järgi päringu, et varastatud pole ja võtame arvele. Esmase regamise pead maksma. Ja et mingit romu me Eesti registrisse kandma ei hakka, auto peab heas korras olema.

Jumalast normaalne suhtumine, muarust.
Ja ega see vast tänagi välistatud pole, arvan.


.
Vasta
#16
Vahepeal siis väike update.
Teletorni juures lasin siis puurid ja hoonida uuesti silinnder. Kui juba läks puhastamisse siis lasin ka veid värskemat värvi lisada sinna.
Sai siis tehtud uue kolvi järgi, ainuke asi mis tuli mujalt soetatud kolvilt üllatusena oli see et kolvil puudusid rõngaste stopperid vms . Igatahes vaja nüüd sinna kolvi sisse saada tiftid millestki kuidagi.
Vahepeal sattus ka raam koos pudinatega pritsi ja värvi.
Nõpud juba vaikselt sügelevad et hakata kokku võluma seda vigurit.
Vaja kuskist interneedusest leida mis laagreid kuskile pista saaks.
Eriline pähkel saab olema ka muidugi lenksu laagrite ja ka seal oleva saja seibi ühendusega.
Kui keegi teab mõnda kohta kus oleks vähe rohkem pilte sellise masina koostamise kohta oleks abiks küll.
Loodan et nädalavahetusel jõuan ka veljed kodaratest puhastada et siis ka nendega mingi tee ette võtta või asendada.
Mootor hetkel ootab et teda lahti võetaks ja ka seest puhastataks ning vajadusel mõned vigurid vahetatud saaks.
Kuna suvi suht lähedal siis ehk saan vähe aktiivsemalt uuendada teemat ja pilte lisada.

Pildid: https://www.dropbox.com/sh/rk3qfg3amxypl...4MM2a?dl=0
Vasta
#17
(12-04-2017, 00:36 AM)Mestizo Kirjutas: Vahepeal siis väike update.
Teletorni juures lasin siis puurid ja hoonida uuesti silinnder. Kui juba läks puhastamisse siis lasin ka veid värskemat värvi lisada sinna.
Sai siis tehtud uue kolvi järgi, ainuke asi mis tuli mujalt soetatud kolvilt üllatusena oli see et kolvil puudusid rõngaste stopperid vms . Igatahes vaja nüüd sinna kolvi sisse saada tiftid millestki kuidagi.
Vahepeal sattus ka raam koos pudinatega pritsi ja värvi.
Nõpud juba vaikselt sügelevad et hakata kokku võluma seda vigurit.
Vaja kuskist interneedusest leida mis laagreid kuskile pista saaks.
Eriline pähkel saab olema ka muidugi lenksu laagrite ja ka seal oleva saja seibi ühendusega.
Kui keegi teab mõnda kohta kus oleks vähe rohkem pilte sellise masina koostamise kohta oleks abiks küll.
Loodan et nädalavahetusel jõuan ka veljed kodaratest puhastada et siis ka nendega mingi tee ette võtta või asendada.
Mootor hetkel ootab et teda lahti võetaks ja ka seest puhastataks ning vajadusel mõned vigurid vahetatud saaks.
Kuna suvi suht lähedal siis ehk saan vähe aktiivsemalt uuendada teemat ja pilte lisada.

Pildid:   https://www.dropbox.com/sh/rk3qfg3amxypl...4MM2a?dl=0

Tere!
Kui huvi, siis on olemas uus silinder ja kolb. Lisaks veel ka mingeid mootori uusi simmerlinge-
Terv.Avo
+3725050598
Terv. Avo
50 50 598
Vasta
#18
Laadisin arvutist Pannoonia kohta käivad failid uploadi ülesse. Seal raamatus on ka laagrite numbrid ära toodud.
https://www.upload.ee/files/6897266/Pannoonia.zip.html
Velgede/rummude kroomimisega ära hakka vaevama ennast - neid asju saab eestist osta. Kodarad pead muidugi ringi lappama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne