Webasto ühendamine
#61

Asja mõte on täiesti olemas. 
Ilma selleta on salongis külm. 
Öko mootor ei tooda piisavalt sooja.
Vasta
#62

(06-11-2019, 14:57 PM)MeelisV Kirjutas:  Asja mõte on täiesti olemas. 
Ilma selleta on salongis külm. 
Öko mootor ei tooda piisavalt sooja.

tuba piisavalt soe kaubikul.
Vasta
#63

A külma pole ju ka polnud. Oota, kuniks miinuskakskendiviis tuleb. Idatuulega...

Seisusoojenduseks saab enamuse muuta. Aga mitte kõiki.
Vasta
#64

veebruarist alates sõidetud nö öko pajaga ja polnud probleemi 2012 masinal,või 2014 veel ökomad?tahaks kangesti leigesse tuppa istuda millel ka klaasid lumest ja jääst puhtad juba.
selle webasto sain kenasti partneril tööle ja 15min praeguste ilmadega on  tuba leige.
Vasta
#65

(06-11-2019, 14:52 PM)muska71 Kirjutas:  uuematel masinatel kah webasto juba tehasest peal,AGA mingi lisasoojendi nime all ja käivitub koos mootori käivitumisega ja mingit taimerit-pulti toas pole ja asja mõte täitsa arusaamatu...
Asja mõte on täitsa arusaadav: kuna tänapäeva masinate mootorid soojenevad hirmus aeglaselt, eriti diislid siis külma jahutusvedelikuga ei tuled ahjust salongi sooja ja sel ajal kütab automaagiliselt keroga. Meie töö Subrik ajab igatahes vastikut vingu sisse.
Vasta
#66

kui vingu sisse ajab,siis järelikult on sumps vale koha peal
Vasta
#67

(06-11-2019, 20:01 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kui vingu sisse ajab,siis järelikult on sumps vale koha peal

Kero sumps??? See ving on ainult algul, külma mootoriga, tüüpiline kero hais nagu vanasti liinibussis. Moodne ida-lääne auto ja sihuke anomaalia ... ma ise arvan, et esindus peaks vähe tööd tegema, aga kel on aega see auto sinna unustada.
Vasta
#68

(06-11-2019, 20:57 PM)honkomees Kirjutas:  Kero sumps??? 

Kui see diisli peal töötab siis jah sumps. Alguses hakatakse soojendit käivitama, diislit proovitakse süüdata ja see võtab tiba aega kuniks kero laulu üles saab. nii kaua lendub sumpsist rohkem mitte põlenud kütusejääke ja vingu välja. Need ei saa kapoti alt minema ja imetakse salongi. Kuidas täpselt süsteem su autol toimib, ei tea, võibolla on lihtsalt sumps katki kuskilt. Sumps ise on lühike jupike kuskil kero enda küljes, piisavalt lähedal salongi liikuvat puhast õhku rikkuma.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#69

Tekkis ka keroga mure, webasto. Taastatud ja sain ta tööle aga nüüd anomaalia, et ainult iniseb ja ei hakka põletama. Uus kütusepump peal ja kui selle pistiku lahti ühendan hakkab kero vuhisema. Pumbal pidevalt 9.6v peal. Juhtmestik kontrollitud ja on ok.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#70

(14-11-2021, 20:32 PM)dude Kirjutas:  Tekkis ka keroga mure, webasto. Taastatud ja sain ta tööle aga nüüd anomaalia, et ainult iniseb ja ei hakka põletama. Uus kütusepump peal ja kui selle pistiku lahti ühendan hakkab kero vuhisema. Pumbal pidevalt 9.6v peal. Juhtmestik kontrollitud ja on ok.
Küte pumbani ja sealt põletisse liigub?
Pump on õige nurga all ja klõpsub?

Anna talle süstlaga doos benssu ette, kui kõik toimib siis peaks süttima.

sai vist kõik öeldud
Vasta
#71

Küte ei liigu pumbast edasi, ei klõpsu. Pumbast edasi toru tühi, pumbale pealevool on hea. Ta ei taha käivitusprotseduuri alustada. Eelnevalt kui töötas siis sai lastud pikalt käia kuni enam kütet ette ei antud ja jäi veepump ainult tööle. Arvasin et küllap saavutas piisava tempi ja enam ei põletanud. Järgmisel käivitusel enam põletama ei hakanud, vaid piniseb ainult ja peale pumpa küte läinud.
Vasta
#72

kas pump ise lööb
Vasta
#73

kas kõigil webastotel sama skeem?2014a webastole panin voolu taha,toide 12v jämedad juhtmed eraldi kaheses pistikus ja suurde pistikusse x1(6 klemmi) nr 1 käivitus ja nr 6 viisin kütusepumbale toite.Käivitusele nr1 lasen voolu peale ja ahi ärkab ellu,kütusepumba tiksumist kuulda pole ja mõne aja pärast ahi taas vaikib.Olen ise juhtmed segi ajanud?Akult proovides kütusepump töötab.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#74

Pumbal oled pinget mõõtnud? Ahju läheb jäme 12v sisse ja sealt peaks ahi siis pumbale voolu ka andma, ilma releeta. Kas pulseerides või pidevalt pole veel mina aru saanud. Hetkel laseb pideva peale ja pump on vait.
Vasta
#75

Pump olgu ikka otse gero külge ühendatud ilma igasugu releedeta. Pump tiksub 1 - 7 Hz ja aju kontrollib pumba takistust/koormust. Kui gerole on ettenähtud ka veepump, siis see peab olema ühendatud.
Pildil oleva thermo top c tööjärjekord on umbes järgmine: käivitub ventilaator ja kontrollitakse kõiki komponente- seejärel läheb küünal punaseks- siis pumpab pump paar kiiremat laksu ja jääb rahulikult tiksuma- lõpuks registreerib ahi leegi ja lülitab küünla välja.
Käivitamine on ahjudel erinev, osad plussiga, osad massiga.
Vasta
#76

(15-11-2021, 21:17 PM)muska71 Kirjutas:  kas kõigil webastotel sama skeem?2014a webastole panin voolu taha,toide 12v jämedad juhtmed eraldi kaheses pistikus ja suurde pistikusse x1(6 klemmi) nr 1 käivitus ja nr 6 viisin kütusepumbale toite.Käivitusele nr1 lasen voolu peale ja ahi ärkab ellu,kütusepumba tiksumist kuulda pole ja mõne aja pärast ahi taas vaikib.Olen ise juhtmed segi ajanud?Akult proovides kütusepump töötab.
Autol kahjuks toimima ei saanudki ja kiskusin maha koos juhtmetega.Tudeerisin juutuubis pisut webastote hingeelu ja alustuseks kontrollisin testri ja vooluga ahju küljes olevaid elemente.Küünal ja ventilaator panid testri piiksuma ja järelikult korras,proovisin ka akult vooluga ja veepump töötas, küünal töötas(hetkeks vool taha ja säde tekib järelikult korras)ja ventilaator samuti.Mul 2 ahju,üks oli bussil peal 5 kw ja suhtleb bussi ajuga ja sellel oli ventikas kutu,teisel 4 kw mis manuaalse juhtimisega sellel oli kõik korras.Ajud neil muidugi erinevad,aga ahjud ise visuaalne vaatlus ja gabariitidelt ka samasuured.4kw ahjult võtsin ventika ja aju ja tõstsin 5 kw ahjule ja sain garaazis laual kenasti tööle ja tegin isegi mitu käivitust ja toimis kenasti.Toppisin taas bussile kõhu alla ja lõpuks hakkas ka seal tööle ja vaja veel lüliti vahele vaadata.Kummaline jah,aga samad juhtmed ja sama skeem,aga algul bussi peal küttepump tööle ei hakanud miskipärast ja mõistatuseks jääbki.Käisin ka pakiautos,et äkki arvuti näitab miks tehase ahi ei tööta,aga aega neil polnud ja garantiid ka pole,et kas nende arvuti üldse näitab,esindus küsib diagnostika eest ca 70.- ja ei raatsinud.Mõlemad ajud on silmaga vaadates ja võrreldes nagu identsed,manuaalse juhtimisega oli üks punane junn mida teisel polnud ja maha kärsanud polnud ka midagi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne