Selleaastane vanade veokate kokkusaamine saab alguse 23.07.2016 Kehtna mõisapargis toimuval Mõisapäeval vanade veokate, busside ja maastikusõidukite näitusega kell 11.00. Kohapealsed üritused kestavad umbes kella 16.00-ni. Peale seda sõidame Sillaotsa Talumuuseumisse, kuhu jääme laagrisse. Õhtul kell 19.00 on kohapeal teatrietendus "Meil Järvakantis". Piknikukorvi võtab igaüks ise oma äranägemise järgi kaasa. Täiendavaks infoks ja registreerimiseks tel 5213692. Tiit
(01-08-2016, 10:22 AM)jurka Kirjutas: Kas sellist isendit ka kunagi kokkutulekul näeb?
22-23 juuli 2017 võõrustab vanu veokaid ja maastikuautosi Veski talu Viljandimaal.
Kas mõni selline GAZ-62 üldse kuskil maailma otsas säilinud on?
Huvitav masin on ta kindlasti.
Ei.
Ehitati ainueksemplarina, säilinud on vaid üksikud fotod. Vene meedias pole silma hakanud ka sellist replikat (mõned haruldased ajaloolised autod on Venemaal niimoodi uuesti "ellu ärganud").
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2016, 10:33 AM ja muutjaks oli jurka.)
[attachment=58871 Kirjutas:kr8nik pid='398526' dateline='1470066288']Ei.
Ehitati ainueksemplarina, säilinud on vaid üksikud fotod. Vene meedias pole silma hakanud ka sellist replikat (mõned haruldased ajaloolised autod on Venemaal niimoodi uuesti "ellu ärganud").
Osaliselt leiab sealt vist varajaste soomustransportööride tükke.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(01-08-2016, 10:22 AM)jurka Kirjutas: Kas sellist isendit ka kunagi kokkutulekul näeb?
22-23 juuli 2017 võõrustab vanu veokaid ja maastikuautosi Veski talu Viljandimaal.
Sellise eluka võtsin isiklikult 1989.a. vaakum konteinerist välja SaksaDEM-is! oli mõeldud spetsiaalselt luure- saapööridest tuukrite varustuste kandmiseks ja hooldamiseks. Läbivus ja välimus oli jõhkralt uhke kui masinaga kohale, st. objektile vajusime. MEIE masin oli ligi 30.a. konteineris ja peale akuvee laadimist käivitus hoobilt...
Kas neid masinaid siis tõepoolest toodeti mingi piiratud arv militaartarbeks? Katseeksemplare ju teenistusse ei võeta ega konserveeritud varudesse ei paigutata. Kolla meenutused sunnivad sellist järeldust tegema...
Meenub et vanem vennas 80ndate keskel armeest naasnuna oli samuti sellist/selliseid näinud нз - s. Tootmises ta oli jah 1959-62. Vikipedia andmetel siis kokku vaid 69 masinat ??? Seega kes sellist oma silmaga näind on - on midagi vääga haruldast näinud.
Gaz 62 nime all toodeti kolme erinevat mudelit.Mõni link kah. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%90%D0%97-62 http://www.gruzovikpress.ru/article/3215...iy-indeks/
Говорят, до середины 70-х последний ГАЗ-62 сохраняли в бронетанковом музее в подмосковной Кубинке, а затем и его уничтожили. Kui uskuda seda lauset siis Veokate kokkutulek 2017 toimub ilma Gaz 62 ta.
Asjaarmastajate kirjutatud artiklid ja kes seda päris tõde teab ...? Говорят tähendab umb.sama et "naised saunas" rääkisid. Lootust ei maksa maha matta
(05-08-2016, 22:26 PM)krossifänn Kirjutas: Asjaarmastajate kirjutatud artiklid ja kes seda päris tõde teab ...? Говорят tähendab umb.sama et "naised saunas" rääkisid. Lootust ei maksa maha matta
Sama mis Gaz 64 ga.Venemaal on tehtud replikaid (hetkel toodetakse isegi kereplekke),juba hakkavad tekkima neile storyd.Pool keret leitud kuskilt tehasest,raami keegi koju tassind jne... Mõni aasta veel ja oligi mingi marssali masin