06-07-2016, 16:11 PM
Kui masinat omale (pikemaks ajaks) teha siis soovitaks ka kõik tihendid ära vahetada mis võimalik. Praegu seda lihtsam teha ning tihendid üldjuhul ei maksa ka eriti midagi (võrreldes mehaaniliste osadega ja kui mingi ainulaadne mõõt ei ole simmerlingil).
Kaitseväe tehnika põhiviga on see et käigu/vahekasti kaante ja otsatihendid ning samuti võllide otsatihendid surevad ära ja seda pelgalt vanadusest. Kaitseväe mehaanikuna oli 90% töödest lekkivate tihendite ja amortide vahetus ja seda ka masinatel millel läbisõitu vaevu 20 000 km. Aeg teeb lihtsalt oma töö. Simmerid olid teinekord ajaga plastmassiks muutunud ja veidi tihendavat metallipinda ka rikkunud. Siis läks uus simmer lihtsalt sissepoole kui vana.
Kaitseväe tehnika põhiviga on see et käigu/vahekasti kaante ja otsatihendid ning samuti võllide otsatihendid surevad ära ja seda pelgalt vanadusest. Kaitseväe mehaanikuna oli 90% töödest lekkivate tihendite ja amortide vahetus ja seda ka masinatel millel läbisõitu vaevu 20 000 km. Aeg teeb lihtsalt oma töö. Simmerid olid teinekord ajaga plastmassiks muutunud ja veidi tihendavat metallipinda ka rikkunud. Siis läks uus simmer lihtsalt sissepoole kui vana.