VW Iltis
#41
Poolteist tundi tööd ja uued käsipiduritrosside juhikute kinnitused valmis:

[Pilt: large_29810917_gOO5.jpg]
Vasta
#42
Kindlasti on kõik tehnikaga tegelenud inimesed kogenud järgmist tunnet: suure õhinaga saab mõningad vajalikud jupid ja tarvikud muretsetud, oled kindel, et kõik on olemas, et kindel grupp valmis ehitada/koostada kuid reaalselt asja kallale asudes avastad, et ikkagi on pooled asjad puudu, ei sobi jne.
Nii juhtus ka minu eilse päevaga. Plaan panna kokku kläsipidurihoovastik ja ühendada kõik vajalikud voolikud ja klambrid lendas vastu taevast. Hoovastikul puudus tihenduskumm, mis oli lihtsalt ära mädanenud, bensupumba ühendamisel selgus, et on vaja paari liitmikku, difri ja 4v hoobade kattekummid olid samuti ajaloo annaalidesse sõitnud ning vähe sellest, tihvtide stoprid on ka kuskile kadunud. Samuti teadsin, et karbis on veel isepuurivaid kruvisid kuid reaalselt oli seal 4 vajaliku asemel 2. Lisaks murdus viimane D5 puur peale mida vihastasin korralikult ja läksin tuppa ära. Ja nii see asi venima hakkabki.....
Vasta
#43
(10-10-2018, 11:59 AM)jrgen20 Kirjutas: ... Ja nii see asi venima hakkabki.....

Pole hullu... hull läks tuppa. Vaja pika oraga sõber külla kutsuda.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#44
Verised nukid ja sitased küünealused ütlevad selgelt, et küttesüsteemi torustik ja voolikud said paigaldatud. Kuna uued voolikud on palju jämedamad kui originaalid siis painutamist oli omajagu. Siiski võib nüüd edasi liikuda ja järgmine samm on juhtmestiku paigaldamine ja nagu mu kallis abikaasa selle kohta ütles: kõlab nagu seiklus. Õnneks eemaldamisel pidin ainult paar kimpu lahti lõikama ja eelnevate päevade vigadest õppides, muretsesin selleks juba kõik vajaliku.
Vasta
#45
Pusle sorteeritud, vaid kokkupanemise vaev:

[Pilt: large_29811637_1yHb.jpg]

[Pilt: large_29811639_dn4p.jpg]
Vasta
#46
Eilne pusle vajas veel harutamist ning ilmnes, et päris mitu jämedat kaablit ei oma enam otstarvet. Nimelt olid seal mõned voolupistikud ja originaal raadiojaama väljavõtud, mida meite maal ei kasutata. Edaspidi kui on vaja voolu, saab seda lihtsalt armatuurist või paar väikest kaablikest tagaotsa ja korras. 

Tänase päeva töö: juhtmesitk sai enam vähem laiali veetud ja paigaldatud. Algne mõte kõik ülikorralikult teha lendas kiiresti vastu taevast. Ikka jäi armatuuri alla kohati kokkusurutud ja nipukaga kokkutõmmatud pundar sest lihtsalt ei ole ruumi ja ei ole kohta, kuhu klambrit kinni lasta sest igal pool oleks kruviots õue vaadanud. Noh, oli enne selline, on siis nüüd ka, toimis enne, küll toimib ka nüüd. Pilti kahjuks pole lisada kuna telo aku otsustas, et aitab elektrist. 

Seadmete ja igast releede paigaldamisel meenus: suunatulede relee ju plagises. Küsimus laiemale rahvale, et kas on midagi asenduseks võtta?
Vasta
#47
Ise küsin, ise vastan: tundub, et neid suunaka releesid on siiani saada. 
Eilne õhtu kujunes selliseks:

Uuenduslik: nupust käivitus

[Pilt: large_29812101_DY7w.jpg]

Tagumised tuled, bensupump, kütuse tasemenäidik, käru pistik - otsi ise üles mis on mis:
[Pilt: large_29812099_XnyP.jpg]
Vasta
#48
Väga palju pole enam jõudnud teha. Edusammudeks järgmist:

1. Sai eemaldatud vanad õhutorud ning üks uuega asendatud
2. Paigaldatud nö hall karp ja süütepool
3. Tagumise elektriga sai enam vähem ühelepoole, paigaldamata on ainult tuled kuid neid ei saa enne panna, kui kaitserauad ka paigas
4. Ühendasin gaasipedaalitrossi!!!!  Big Grin ehk siis see kõige olulisem
5. Erinevad trossid, juhtmekimbud ja nende tihendid

Kui nüüd hästi läheb, saab homme mootori elektri külge ja propellerid raamile kuid ei hakka kõrgeid panuseid sellele tegema.
Vasta
#49
Tubli mees, visa hing ,ei jäänud tuppa norutama. Meeldiv jälgida sinu tegevust,tuleb kindlasti hea tulemus.
Vasta
#50
Praegu takistab rohkemat tegemist see, et peale tööd on veel õues valge. Kui mingeid ootamatusi koostamises ei tule (kindlasti tuleb), siis peaks paari nädalaga masinale elu sisse saama.
Vasta
#51
Eilne päev läks asjade ülevaatamisele. Pisipudinatele on saadud lahendus kuid järgmine suurem mure on esiklaasiga. Originaali otsida pole vast mõtet kuid äkki saab lasta kuskil valmistada? Vana klaas on alles.
Vasta
#52
(19-10-2018, 11:25 AM)jrgen20 Kirjutas:  järgmine suurem mure on esiklaasiga. Originaali otsida pole vast mõtet kuid äkki saab lasta kuskil valmistada?

https://klaasmerk.ee/et/tooted/klaaside-...UwQAvD_BwE

Lõikavad ka väiksemad klaasitöökojad. Markeeringuga võib muidugi mingi väike jama tekkida....
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#53
(19-10-2018, 11:40 AM)Marko Kirjutas:
(19-10-2018, 11:25 AM)jrgen20 Kirjutas:  järgmine suurem mure on esiklaasiga. Originaali otsida pole vast mõtet kuid äkki saab lasta kuskil valmistada?

https://klaasmerk.ee/et/tooted/klaaside-...UwQAvD_BwE

Lõikavad ka väiksemad klaasitöökojad. Markeeringuga võib muidugi mingi väike jama tekkida....

Varem sai liiklusvahenditele Elvexi nimelisest firmast lasta klaas valmis teha, praegu on see Saint Gobain gruppi võetud aga küsida tasuks ikka selmet aknaklaas oma autole ette panna. Ning lõppeks kasutab ka Kaitsevägi neid masinaid - kui sealt uurida kuskaudu nad näit. esiklaase hangivad.
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#54
(19-10-2018, 11:52 AM)Walter Kirjutas:  selmet aknaklaas oma autole ette panna.

Jutt on sellest, et lõigatakse ka laminaati.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#55
Mootorsõiduki tehnonõuded, kood 609.
"2) alates 1. jaanuarist 1985. a esmaregistreeritud sõiduki aknaklaasid peavad olema Ereegli
nr 43 või direktiivi 92/22/EMÜ kohaselt sertifitseeritud. Enne 1. jaanuarit 1985.
a esmaregistreeritud sõiduki aknaklaasid peavad olema valmistatud ohutust,
purunemisel lõikavaid kilde mitteandvast klaasist või nendele tingimustele vastavast
muust materjalist; "
Vasta
#56
Tasub küsida läbi GlassDrive'i (https://glassdrive.ee/).
Vasta
#57
Vaatame mis saab, mitmesse kohta sai päringud tehtud, ehk mõni ka vastab.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne