13-05-2019, 00:53 AM
(12-05-2019, 23:03 PM)J.Aru Kirjutas: Eks see elektroonilise pumba asendamine mehaanilisega ole jah see teema, et kes kummaga ennast rohkem kodus tunneb. Pole küll oma silmaga mehaanilise pumbaga 66kw või 81kw mootorit näinud aga orginaal mehaanilise pumbaga mootori puhul tahmab üsna räigelt kui kütet peale keeratud. 81kw võiks niisamagi piisav olla ja lisa jõudu tahtes korraliku aju ringi kirjutamisega ei hakka tahmama (muidugi see enam nii väga odav lõbu pole). Ajuga mootori käima saamiseks ei tohiks olla rohkem vaja kui immo eemaldamine ja mõned toited ajule.Maastikul ikka nii, et mida madalamalt vägi saadaval, seda asisem. Niisamuti ei võta tükki küljest laiem pööretevahemik, milles enamus väänet käepärast.
Kusjuures enamus 66kw ei ole geomeetriaga turboga, Golf 4 peal oli osadel 66kw-tel geomeetriaga, Passati peal kõik 66kw mootorid ilma geomeetriata. Samas isiklikult meeldib geomeetriaga turbo rohkem, jõud juba 1600 pöörde juures täiesti arvestatav, iseasi küll palju maastikul sellest puudust hakkaks tundma, et kas hakkab 400 pööret varem või hiljem liikuma.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi