m408 luukpäraga?
#1

Mosse teema on mulle suht võõras, sellest ka lihtne küsimus: kas m408 toodeti ka luukpäraga? Milliseid mosesid üldse luukpäraga oli? Pildid on ka oodatud Smile
Vasta
#2

Luukpärak-mosse on toodetud nime all \"iz kombi\"
Vasta
#3

Pilte ka äkki? Googlist ei leia... Sad
Vasta
#4

[Pilt: 149.jpg]

[Pilt: 159.jpg]
Vasta
#5

[Pilt: iz_1500_01.jpg]

Selline nägi välja IŽ-kombi esialgne variant. Selliseid suunatulesid ei kasutatud ühelgi teisel Moskvitšil ega IŽil. IŽ-kombit toodeti ainult M-412 mootoriga.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#6

Midagi sellist ma täna vaatamas käisin, ainult et nina oli nagu 408\'l - kaks ümmargust tuld. Vana jutust jäi mulje, et pealolev 412 mootor pole ka originaal, varem oli midagi muud. Millega võis tegu olla?
Vasta
#7

mihkel Kirjutas:Pilte ka äkki? Googlist ei leia... Sad

Soovitan soojalt Alltheweb-i !
Sealt leiab rohkem....
Vasta
#8

mul on olemas 408 mootoriga 426
täis universaal. kahjuks pilte pole
Vasta
#9

Oma küsimusele vastust pole ma ikka saanud Sad
Vasta
#10

mihkel Kirjutas:Oma küsimusele vastust pole ma ikka saanud Sad
Vastus: M-408 toodeti sedaanina, kombina ja furgoonina, luukpära ei toodetud. Ainuke luukpäraga Mosse enne 2141 oli IŽ-kombi, mis on 412 variant.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#11

Sellisel juhul mida see kombi variant endast kujutas?
Vasta
#12

mihkel Kirjutas:Sellisel juhul mida see kombi variant endast kujutas?
Eelnevatel piltidel ju \"puust&punaselt\" ette näidatud mida see KOMBI endast kujutab!!!
M408 kombina ei tehtud! M408 oli ja on sedaan!!!
Ja kui kuskil on ümmarguste tuledega \"kombi mosse\" siis on keegi need tuled sinna ise istutanud!!!
Ja http://www.autogallery.org.ru/moskvich.htm peaks olema kasulik lugemine ja selgitama nii mõndagiWink

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#13

Pea kõikidel autodel on päras mingi luuk, erinevused on luukide paigutuses ja põhimõttes. Paljudel Mossedel on lausa kaks luuki päras, ühe taha valatakse bensiini ja teise taha pannakse kohvreid. Lihtsamad seletused auto kerede tüüpidele saate Margus-Hans Kuuse raamatust \"100 autot\".
See IZ Kombi oli ikka väga popp auto omal ajal, Lada tehas jõudis sarnase tulemuseni alles 2109-ga. Moskva Mosse tehas kus tehti ka 408 on laugeva päraga autot masstootmises valmistanud ainult 2141 tähisega ja selle erinevaid modifikatsioone.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#14

Mossed ritta:
Moskva tehase toodang:
M 408 - sedaan (alates 1964)
M 426 - universaal M 408 põhjal
M 433 - ´furgoon (madala katusega) M 408 põhjal

M 412 - sedaan (alates 1967)
M 427 - universaal M 412 põhjal
M 434 - furgoon (madala katusega) M 412 põhjal

neid Mossesid toodeti kuni 1975.

M 2140 - sedaan (M 412 mootoriga, alates 1976)
M 2137 - universaal M 2140 põhjal
M 2734 - furgoon (madala katusega) M 2140 põhjal

M 2138 - sedaan (M 408 mootoriga, alates 1976)
M 2136 - universaal M 2138 põhjal
M 2733 - furgoon (madala katusega) M 2138 põhjal

neid Mossesid toodeti kuni 1987.

Iževski tehase toodang:
M 412 - sedaan (alates 1968), hiljem nimet. M 412 IE
M 2151 - luukpära (IŽ-kombi) M 412 põhjal (alates 1972)
M 2715 - kõrge katusega furgoon (pirukas) või pikap (lahtise kastiga) M 412 põhjal (alates 1973)

1982 said kõik Iževski Mossed ühesuguse esiosa (ümmarguste laternatega) ja madalal asuvad ukselingid.
M 412 IE ja M 2151 tootmine lõpetati vist 1997, M 2715 tootmine 1999.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#15

Siin siis pildid masinast, mis palju poleemikat tekitas:

[Pilt: m426e_eest.jpg]

[Pilt: m426e_tagant.jpg]

[Pilt: m426e_mootor.jpg]

[Pilt: invakaru.jpg]
Pilt samas garaažis olnud invakärust. Ega see pilt suurt midagi ei ütle...

Tegu siis M 426E\'ga.
Vasta
#16

see on ju universaal mitte luukpära?
Vasta
#17

Sellisel juhul olen ma lihtsalt lausloll ja päris palju asju sassi ajanud. Vabandust, vähemalt nüüd väheke targem jälle Smile
Vasta
#18

See on Moskvits 427 Export.
Vasta
#19

Mulle tundub et vist kisub rohkem 426 poole, nagu jutust selgus, on mootor ära vahetatud. Neli tuld ei ole ainus eksport variandi tingimus, kirjad ja spidomeeter peaksid ka olema inglise keelsed. Vahel oli spido ka miilides. Neli tuld pandi ette ka eritellimustele, tellijateks olid kuulsamad kolhoosnikud jne. Tagatuled on ka uuema versiooni omad.
Väga popp auto!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#20

Kas 2000.- sellise masina eest maksta oleks õnnestunud tehing?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne