m408 luukpäraga?
#41

stretch Kirjutas:Huvitav, just täna nägin Tallinnas sellise iluvõrega Kombit sõitmas.
Kombid jah 1973-1982 aastateni olid kõik selliste 5 kandiliste tuledega ja neil olid ka suured suunakad tule ääres, mis läksid küljepeale, aga vot pärast 82`aastat tuli kõigil Izveksi tehase mossedel ette 2 ümmarguse tule ja nende kõrval olevate suunakatega lame must esikannel(Moskvas toodeti sel ajal ainult 2140) ja vot nüüd kui soome läksid poogiti sellesse \"uude\" esikandlesse need tuled sisse.

MArek
Vasta
#42

Hõljuk Kirjutas:Kui ma õieti mäletan, siis antud mosse omanik rääkis, et need esituled on ise aretatud.

Arvan et ei ole aretatud, esimest korda nägin sellist üldse Helsingis 7a. tagasi umbes, päris imestama ajas. Pikem kast ka kui pirukal ja kandiliste tuledega IZ.

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/
Vasta
#43

Piibur Kirjutas:Mulle tundub et vist kisub rohkem 426 poole, nagu jutust selgus, on mootor ära vahetatud. Neli tuld ei ole ainus eksport variandi tingimus, kirjad ja spidomeeter peaksid ka olema inglise keelsed. Vahel oli spido ka miilides. Neli tuld pandi ette ka eritellimustele, tellijateks olid kuulsamad kolhoosnikud jne. Tagatuled on ka uuema versiooni omad.
Väga popp auto!

Nagu ajakirjandusest selgub 65 aastal jõudsid nad inglismaale küll parempoolse rooliga, aga ikkagi venekeelse näidikuplokiga

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/
Vasta
#44

smolin Kirjutas:[Pilt: iz_1500_01.jpg]

Selline nägi välja IŽ-kombi esialgne variant. Selliseid suunatulesid ei kasutatud ühelgi teisel Moskvitšil ega IŽil. IŽ-kombit toodeti ainult M-412 mootoriga.
See foto on ainulaadne. Pilt on tehtud enne kombide seeriatootmist ja avaldatud \"Za ruljomis\" 1972. Antud isend pildil on kombide promoauto. Leidsin kolm-neli pisikest väliserinevust seeriaviisiliselt toodetutega.
1. Iluvõrel asetseb mingi embleem vasemal juhipoolses küljes. Kuna välja ei loe, võib lihtsalt oletada mis seal kirjas võis olla. Loogiline, et IŽ 1500 või IŽ 1500 KOMBI, oli ju aastani 1980 ka tagaluugil IŽ 1500, mis peale esiotsa modimist muutus KOMBIks. Seeriaviisilise masina iluvõrel asetses keskel kandiline IŽ märk, mille tarvis oli stantsitud võresse ka kandiline pesa. Pildiloleval aga on võre keskelt ühtlane.
2. Stangedelt puuduvad puhvrid, mis kombidel algusaastatel kroomitud tagustega, miljem mustaks värvitult.
3. Ilukapslid ratastel on veel vanat tüüpi, neil on välisservas topeltrant, st. aste. Ka mu Iž-412 `69 kannab ratastel selliseid. Liinilt tulid kombid juba \"astmevabade\" kilpidega. Mõlemil variandil on keskel sissepoole stantsitud rõngas. Ka olid tehasest väljunud kombidel standardvarustuses pakiruumis kaasas kilpide alused iluvõred. 412-l neid kaasa ei antud, ka ei pandud 412-le kunagi küljekarbipealset iluliistu, mis aga kombil täitsa olemas kuni suurmodimiseni 1980.
4. Küljekarbilt puudub just seesamune liist.
Siia võin lisada , et IŽ toodangust ainult vanematele, jällegi 1980ni toodetud kombidel olid vihmaveerennid katuse servas kaetud kroomliistuga, nagu Moskva tehase 408/412 eksportsedaanidel.
Vasta
#45

taruvaras Kirjutas:Ka olid tehasest väljunud kombidel standardvarustuses pakiruumis kaasas kilpide alused iluvõred. 412-l neid kaasa ei antud, ka ei pandud 412-le kunagi küljekarbipealset iluliistu, mis aga kombil täitsa olemas kuni suurmodimiseni 1980.

Kas kõigil kombidel olid need kilpide alused iluvõred? Või aastani 1980? Või mingi muu ajani? Või kuni uue, ümmarguste tuledega esiosa ilmumiseni?

Ja milline see küljekarbipealne iluliist on?

Lugupidamisega,

ka:rel

________________________
IZ 2125 "Kombi" '81
Skoda Octavia Combi 1,6 Elegance '02
Vasta
#46

ka:rel Kirjutas:milline see küljekarbipealne iluliist on?

[Pilt: SHE1_2.jpg]
Vasta
#47

Mina näen tollel pildil küll uste allääres olevaid liiste ainult. Karbiliiste võib näha näiteks sellel 2140-l.
Vasta
#48

on see auto veel omal kohal alles? ja kus Eestimaa nurgas ta asuda võiks?
Vasta
#49

Läksid asjad nüüd nii, et peale kahte ja poolt aastat pausi leidis see mosse lõpuks siiski tee mu hoovile.
Millalgi tuleb ilmselt teema selle kohta teha, praegu pikemalt ei pajataks, kui et üsna hea tundub olevat. Kere on tugev, va. tagumine luuk mis on mäda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne