K-650 1971 aasta.
#1

Tere soetasin siis omale suht originaalsena säilinud K-650 aastast 1971. originaalis 6 voldine.
Ja nüüd vajan täieliku taastamiseks mõningaid varuosasid ja teadmisi.
Võib lisada mõned lingid kust saaks tellida uusi osasid või nimetada poode kust võimalik oste sooritada.
Ostan K-650 või Dnepri mootori klappi juht pulgad/vardad ja parempoolse leegitoru ja silindri külge kinnitus mutri. Ei pea olema uued kuid kasutatavad (vaja näha mis teeb mootor ja palju taastamist vajab).
Pärast läheb nagunii pulkadeks aga tahaks säilitada niipalju kui võimalik originaali.
Soov oleks osta kiirelt ja Tallinnas või selle ümbruses.
Asjad ei pea olema uued aga kasutatavad.
Kellegil midagi pakkuda võib helistada 55 588 588 Või mail qunts@hot.ee


Lisaks võib pakkuda korralike kroom detaile või uusi: Lenks, Kodarad, esiamordi putked, tagumised amordid, korvi esimene gabariit tule klaas (plekk korpus olemas) jne. Ühesõnaga võib pakkuda kõike mis uus või uue vääriline.
Lisaks sooviks akku kinnitus klambrit originaalset (sellega ei ole nii kiire)
Uus juhtmestik (ka korvi oma) Peaks olema uus.

Küsimused: 
Kas korvi tagumine tuli on originaalis piduritulega (kahe hõõglambiga, mitte kahe hõõgniidiga) ja klaas koos numbri tulega samas olen kuulnud, et vanematel tilgakujulistel tuledel oli erinevus ?
Milline näeb välja 6 voldine signaal originaalis ja kus?
Kus asub süütepool ja milline ? Tegu siis 6 voldise masinaga.
Kas on tehtud külgvankriga K-650 ilma tagurpiduri käiguta ? (minu isendil puudub või on kasti vahetatud aga samas ei ole pirkal isegi kohta kus märgitud kasti numbrit) või on tehtud mingit pornot?
Kas võimalik lisada olemasolevale kastile tagurpidi käik või lihtsam teine soetada (vanem tüüp)
Kas saan arvele kui raami number pole loetav aga mootori ja pirka numbrid klappivad ja kas võimalik sellist isendit musta numbri vääriliseks teha ?
Kust võiks tellida uue pirka ?
Kui suured olid raami numbrid sellise aasta masinal ? Tean, et uuematel oli numbri kõrgus 10mm aga minu raamil on selle koha laius vähem kui 10mm seega arvan, et peaks väiksemad numbrid olema.
Samas kust võiks leida originaal kataloogi digitaalsel kujul ?
Kas poldid olid kollase tsingiga kaetud või olid poldid värvitud ja kuidas teada saada kus ja millised ?
Neid küsimusi oleks veel ja eks neid tuleb ka vee aga hetkel on seis selline, et sooviks suurt pilti omale ette saada kuidas pihta hakkata.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele !!!
Mõni pilt ka äkki õnnestub lisada ??? 
large_29531499_uKQE.jpg
large_29531497_tXPm.jpg
large_29531501_nJHj.jpg
large_29531503_f1Qv.jpg
large_29531505_Dpbg.jpg
large_29531507_z0dp.jpg
Vasta
#2

Eesti kohalikest varuosapakkujatest ilmselt parim on http://www.easthighway.com (puhtalt minu isiklik arvamus)
Markoga on olnud meeldiv asju ajada Smile
Meil siin Põlvas on ka suht hea varuosavalik, kasutaja Dekkar tegeleb ka mingil määral varuosapoolega.
Poldid-mutrid enamus ikka hallikas tsink ja süvistatud poldipead.
Signaal kinnitub raami külge(roolikannu juures on üks risti toru esitiiva kohal), süütepool käib paagi alla ülemise mootorikinnituse külge. Sellele kastile sa tagurpidi käiku ei saa lisada, lihtsam on otsida reversiga kast.
Külka gabatriidi klaasi võid minult saada kui Põlvasse asja on.
Ilmselt leiaks veel muid pudinaid ka.
Edu taastamisel!!!
Mind saab kätte tel.5072541 Heiti
Vasta
#3

(01-07-2016, 11:17 AM)heits Kirjutas:  Eesti kohalikest varuosapakkujatest ilmselt parim on http://www.easthighway.com (puhtalt minu isiklik arvamus)
Markoga on olnud meeldiv asju ajada Smile
Meil siin Põlvas on ka suht hea varuosavalik, kasutaja Dekkar tegeleb ka mingil määral varuosapoolega.
Poldid-mutrid enamus ikka hallikas tsink ja süvistatud poldipead.
Signaal kinnitub raami külge(roolikannu juures on üks risti toru esitiiva kohal), süütepool käib paagi alla ülemise mootorikinnituse külge. Sellele kastile sa tagurpidi käiku ei saa lisada, lihtsam on otsida reversiga kast.
Külka gabatriidi klaasi võid minult saada kui Põlvasse asja on.
Ilmselt leiaks veel muid pudinaid ka.
Edu taastamisel!!!
Mind saab kätte tel.5072541 Heiti
Nagu nüüdseks aru olen saanu, et selle aasta ja vanematel ei olnud tagurpidi käiku üldse ja ise midagi aretama ei hakka ja ei taha nagu originaal kasti välja vahetada ka juhul kui ei selgu, et midagi tõsist viga.
Tänud pakkumast ja kui liigun sinnakanti proovin läbi astuda.
Täna natuke vaatasin neid poldi asju ja enamus mis silma kohe hakkas olid süvistatud poldipead aga kõik on kellegi poolt ülevärvitud ja aru ei saanud mis värvi peaks miski olema.

Kas originaal signaal peaks olema C-37?
Kas süütepool on B2B ?
 Tänud veelkord.
Vasta
#4

Kas kellegil on üle tagumist porilauda, hingega ja sammuti korvi porilauda ilma helkuri kohata ?
Täna siis nokkisin vähe lahti ja paksu värvi alt tuli vastu selline rooste, et tagumine porilaud pikuti peaaegu pooleks.
Korvi porilaua saaks võibolla päästa aga siis oleks vaja poolkuud ning kõvasti keevitamist.
Vastu võiks pakkuda korvi porilaua helkuri kohaga või siis raha.
Vasta
#5

Korralike porilaudu väga ei leidu, lihtsam mõni veel doonoriks otsida ja plekksepatöö meelde tuletada Smile
Vasta
#6

Otsin Karburaator K-302 mõningast detaili.
1. Siiber
2. Siibri vedru.
3. Põhja filtri vedru.
Lisan ka pildi milline ja kus käib.
   
Vasta
#7

(20-07-2016, 17:41 PM)Qunts Kirjutas:  Otsin Karburaator K-302 mõningast detaili.
1. Siiber
2. Siibri vedru.
3. Põhja filtri vedru.

Täitsa saadaval sellised detailid, kuid hirmus krõbeda hinnaga Sad
http://easthighway.com/est/tooted.p/karb...4.exemplar
Vasta
#8

(21-07-2016, 00:09 AM)Buzzet Kirjutas:  Täitsa saadaval sellised detailid, kuid hirmus krõbeda hinnaga Sad
http://easthighway.com/est/tooted.p/karb...4.exemplar

Kas 22€ on karbussi remondikomplekti eest tänapäeval krõbe hind we?

Ma saan aru, et sumpsitorud 200€ paneb natuke kukalt sügama enne ostmist, aga needki on suht ok. Vääna uued ja mine Narva Igori juurde, siis näed kuhu raha läheb.
Ja alla 500 ei pääse.
Vasta
#9

(21-07-2016, 12:09 PM)stihl Kirjutas:  
(21-07-2016, 00:09 AM)Buzzet Kirjutas:  Täitsa saadaval sellised detailid, kuid hirmus krõbeda hinnaga Sad
http://easthighway.com/est/tooted.p/karb...4.exemplar

Kas 22€ on karbussi remondikomplekti eest tänapäeval krõbe hind we?

Ma saan aru, et sumpsitorud 200€ paneb natuke kukalt sügama enne ostmist, aga needki on suht ok. Vääna uued ja mine Narva Igori juurde, siis näed kuhu raha läheb.
Ja alla 500 ei pääse.
Ei ole remondikomplekti eest krõbe hind aga komplektis ei ole mõnda vedru ja kui nii võtta võiks mingi hiina karpussi kohe külge monteerida, aga soov on originaalsena säilitada võimalikult palju.
Leegitorud juba uued olemas ja sumpsid saab soomest kui selleni projekt jõuab.
Vasta
#10

Küsiks abi targematelt ja kellel rohkem kogemusi selliste ratastadega.
Milles võib viga olla, et ühte silindrit ei saa kuidagi korralikult tööle ja paugub ???
Mis teinud olen: Esiteks puhastasin karburaatorid (mõlemad), siis võtsin maha silindri pead ja silindrid ning mõõtsin kolvid ja rõngad ära ja kõik oli lubatud piirides väljaarvatud üks rõngas mis oli katki aga see võis minna maha võtmisega aga selle asendasin uuega aga see on teise silindri rõngas mis töötab laitmatult.
Peale seda sooveldasin klappid ära ja klappid pidasid ideaalselt. Ladusin kõik kokku uute tihenditega ja asusin süüte kallale. Uued küünlad, piibud, juhtmed, kondekas, süütepool ja ainukesena mis vanad jäid on rootor ja jagaja kaan.
Päev otsa jamasin ja vot ei saa kuidagi vasakut silindrit korralikult tööle, vahetasin küünlaid juhtmeid jne. aga mida polnud võtta riiulist on rootor ja jagaja kaan. 
Tegemist siis 6 voldise rattaga ja süüte süsteem on sama mis K-750 oma.
Juba mõlgutan mõtteid 6 voldine kontaktivaba süüde kuskilt muretseda aga kust ja kas istub 1:1 külge ?
Ei taha teha 12 voldiseks kuna plaanis siiski säilitada võimalikult originaalne.

Teine murekoht on muidugi paak:
Eile puhastasin rooste seest ära peenikese kruusa ja veega ning pärast pesin puhtaks bensiiniga aga täna katsetamiseks tõstsin peale ja alguses pidas bensiini aga peale paari tundi jooksis nagu katkiste pudelitega mahla kast  Sad
Võtsin paagi maha ja lasin need umbes 5 kihti värvi liivapritsiga maha ja oh häda põhjas nii umbes 10 auku läbimõõduga 2mm Sad No ok need joodaksin hõbedaga kinni aga küljepealt kus põlve kumm käib sealt oli täitsa mäda ja tuleks välja lõigata umbes 15X8 cm tükk ja uus põlve kummi plekk aga vot seda peaks keevitama keegi teine mitte mina Big Grin
Kas tasub sellist asja parandama hakkata ? Tean, et lihtsam oleks leida teine paak aga kas see järgmine paak ei ole samasugune ei saa ennem teada kui samasugune protsess on läbitud.
Siinkohal kuulan teie tarka nõu ja soovitusi.
Tänud.
Vasta
#11

Ka uus süütepool võib pask olla. Muidugi ennem pead veenduma, et teine silinder ikka töötab korrektselt. Minuoma kannatas ühepütiga täitsa edukalt sõita kunagi...
Vasta
#12

(31-07-2016, 22:38 PM)Qunts Kirjutas:  ...
Milles võib viga olla, et ühte silindrit ei saa kuidagi korralikult tööle ja paugub ?
...

Kas küünalde vahetusel viga liigub või jääb paika?

Ega tõukur/nookur paigast ole nihkunud ja klapivahe vale?
Vasta
#13

Süütepool võib muidugi pask olla, aga sel masinal on jagajaga lahendus. Siis peaks mõlemal pool viga olema.
On muidugi võimalus, et ühel pool on nii palju lahjem segu ja seda on raske nõrga sädemega süüdata. Tõsta parem karbad korra ringi.
Mõtika süütepoolid olid kõik pasad, ka uued. Kasutasin lõpuks ainult autode süütepoole.
Vasta
#14

Buzzet:  Uus süütepool võib olla küll pask kuna tegemist Hiina omaga ja maksis 25 € raha.
Ühepüttiga kannatab ilusti sõita aga teine läheb plärtsumiste tagajärjel jube kiiresti kuumaks.

v6sa:  Küünalde vahetusega jäeb viga samassse silindrisse kus oli ja tõstsin neid vasakult paremale ja proovisin uusi ning ei midagi.

motamees
Jagajaga on jah see isend ja seda mõtlengi, et äkki viga peitub selles (taob üle) aga vot ei raatsi kohe 90€ välja käia uue jagaja eest, kui viga pole kindel. Seda karpade ümber tõstmist ei ole proovinud ja sellega peab tegelema ja proovima.
Mis autod neid 6 voldiseid süütepoole kasutasid? '

Kas keegi on instaleerinud 6 voldisele elektron süüdet ?
Vasta
#15

(01-08-2016, 10:50 AM)Qunts Kirjutas:  Buzzet:  Uus süütepool võib olla küll pask kuna tegemist Hiina omaga ja maksis 25 € raha.
Ühepüttiga kannatab ilusti sõita aga teine läheb plärtsumiste tagajärjel jube kiiresti kuumaks.
...
Proovi õige motamehe soovitatud karburaatorite ümbertõstmist Wink  Kuumenemine viitaks nagu liiglahjale segule...
Vasta
#16

(01-08-2016, 10:56 AM)v6sa Kirjutas:  
(01-08-2016, 10:50 AM)Qunts Kirjutas:  Buzzet:  Uus süütepool võib olla küll pask kuna tegemist Hiina omaga ja maksis 25 € raha.
Ühepüttiga kannatab ilusti sõita aga teine läheb plärtsumiste tagajärjel jube kiiresti kuumaks.
...
Proovi õige motamehe soovitatud karburaatorite ümbertõstmist Wink  Kuumenemine viitaks nagu liiglahjale segule...
Mul üks uus poolik karpa veel on mida proovida aga kõigepealt proovin lihtsalt ümber tõsta ja eks siis näeb mis saama hakkab ja kindlasti annan siia ka teada.
Vasta
#17

Kui ikka abi ei ole, siis vaata selle postituse kolmandat punkti: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid393709
Võibolla paindub tõukurvarras läbi töökäigu ajal. Kas see lahjat segu põhjustab, ei tea. Mingi mõju gaaside vahetusele on kindlasti.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#18

(01-08-2016, 10:50 AM)Qunts Kirjutas:  ...Mis autod neid 6 voldiseid süütepoole kasutasid?...

Vana vw pörnikas
Vasta
#19

Küsimus tarkadele kas tasub hakkata taasatma ja kas keegi viitsib teha ning mis raha eest.

   

   
Vasta
#20

Ma võin sulle tinapastat eraldada, ise teed.
Loodan, et leian üles Sad
Süsteemi loomine isast jäänud virnades ei edene kohe üldse.
Inimesed, ärge koguge asju, mille kasutamise tõenäosus on alla 50% !!!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne