02-09-2016, 21:22 PM
Eile käisin siis vormistamas ja kaasas oli kolm ratast
Ja siin jagan ka teistele vähe kogemusi.
Nr 1 ehk siis minu ratas K650 mille soetasin see aasta koos vene dokidega ja kaasa tuli ostu/müügi lepping ning seletuskiri kust, mis. ja peale järjekorda mis oli umbes kolm tundi vaadati siis kolm ratast kohe üle ja siis pikk ja piinarikkas ootamine ja vahepeal pistis ametnik pea uksevahelt välja ja teatas, et see ei ole ju Dnepr vaid KMZ K-650 ja selleks ajaks oli juba mul pohh mis ta on, et peasi, et arvele saaks ja kõigeks selleks oli kulunud kokku juba 5 tundi kui ulatati mulle paberid, et võin minna vormistama :
Nr 2 oli soetatud Lätist millel puudus pirka ja ainukesed dokid olid vene Tehnile pass ja ostumüügi lepping ja selleks kulus vaid see 3 tundi järjekorda ja 15min. Tegemist oli siis Dnepr 10.36-ga.
Nr. 3 Oli Dnepr 9 Millel oli ainult teh. pass ja ostumüügi lepping leedust ja polnud tal ei pirkat ega vene reg. numbrit ja jälle kõigest 15 min. ootamist ja paberid käes, et arvele saada.
Kas tõesti K650 on nii haruldane, et google ei anna tulemusi ARK mehikestele ? Ja nad peavad tuletama andmeid aga see mulle meeldis, et tüübikinnituse nr. oli 9999
Ja lubatud oli järelhaagis mida teistele ei olnud märgitud Sõber oli pärast päris vihane, et tema rattal ei ole lubatud haagis, kuigi tal oli see juba valmis ehitatud
Küsin ka ühtlasi kas kuskil on võimalik taastada summutajaid K650 omasid ? Nimelt kroom suht korralik aga esineb mõningaid mõlke ja väheke pindmist roostet mõnes kohas.
Paljud on kadestanud, et sellises korras originaalid veel olemas aga siiski tahaks viimast lihvi omale. !!!
Ja siin jagan ka teistele vähe kogemusi.
Nr 1 ehk siis minu ratas K650 mille soetasin see aasta koos vene dokidega ja kaasa tuli ostu/müügi lepping ning seletuskiri kust, mis. ja peale järjekorda mis oli umbes kolm tundi vaadati siis kolm ratast kohe üle ja siis pikk ja piinarikkas ootamine ja vahepeal pistis ametnik pea uksevahelt välja ja teatas, et see ei ole ju Dnepr vaid KMZ K-650 ja selleks ajaks oli juba mul pohh mis ta on, et peasi, et arvele saaks ja kõigeks selleks oli kulunud kokku juba 5 tundi kui ulatati mulle paberid, et võin minna vormistama :
Nr 2 oli soetatud Lätist millel puudus pirka ja ainukesed dokid olid vene Tehnile pass ja ostumüügi lepping ja selleks kulus vaid see 3 tundi järjekorda ja 15min. Tegemist oli siis Dnepr 10.36-ga.
Nr. 3 Oli Dnepr 9 Millel oli ainult teh. pass ja ostumüügi lepping leedust ja polnud tal ei pirkat ega vene reg. numbrit ja jälle kõigest 15 min. ootamist ja paberid käes, et arvele saada.
Kas tõesti K650 on nii haruldane, et google ei anna tulemusi ARK mehikestele ? Ja nad peavad tuletama andmeid aga see mulle meeldis, et tüübikinnituse nr. oli 9999
Ja lubatud oli järelhaagis mida teistele ei olnud märgitud Sõber oli pärast päris vihane, et tema rattal ei ole lubatud haagis, kuigi tal oli see juba valmis ehitatud
Küsin ka ühtlasi kas kuskil on võimalik taastada summutajaid K650 omasid ? Nimelt kroom suht korralik aga esineb mõningaid mõlke ja väheke pindmist roostet mõnes kohas.
Paljud on kadestanud, et sellises korras originaalid veel olemas aga siiski tahaks viimast lihvi omale. !!!