Austin Leyland Deluxe 1750
#21

Tsitaat:Soovitan praamipileti kiirelt ära osta, kui veel jöudnud pole.. jube mis hetkel toimub.
On jah. Homme vaja Saaremaa- Pärnu- Saaremaa ots teha ja tühi treila ning kong minulgi minnes . Big Grin
Vasta
#22

hetke seisuga pileteid ette ei saagi osta. kohalik nagu ma olen, peab minema õigel momendil.



Vasta
#23

(30-09-2016, 22:55 PM)Jossu Kirjutas:  hetke seisuga pileteid ette ei saagi osta. kohalik nagu ma olen, peab minema õigel momendil.

Milliselt lehelt kaesid? nüüd ju praamid.ee leht üldse Wink
Vasta
#24

(02-07-2016, 12:09 PM)motamees Kirjutas:  Keskel, korgi all, on varda otsas amortika kolb. Kiirenduspumpa ju sellel karbal pole. Gaasitross ei ole segusiibriga otseühenduses, vaid segusiiber avatakse vaakumiga (suur membraan selleks ongi). Kui õli pole, siis lendab kolb plaksuga avatuks ja mootor ei tööta, tänu liig lahajale segule. Kui õli on sees, siis liigub kolb üles sujuvalt ja segu on vastavalt pöörete tõusule normis.
Viited on minu aju sees, ja neid siia laiali limada ei kannata.
Ka "tooreklapi" süsteem on sel karbal hoopis teise mõttega - ei piirata õhku, vaid lisatakse kütet. Rikastussüsteem kipub lekkima ja CO paikasaamine on kunst. Selle karbaga ei tasugi loota tühikäigu väga madalat CO taset. Alla 4,5 kipub mootor lonkama. Tühikäigu õigeks paikasaamiseks lülitasin rikastussüsteemi hoopis välja, väikse paberilipakakga.
Nii käis see kõik minu Volvo karbaga. See karba võib erineda, aga hästi ei usu. Väljast paistavad peris sarnased.

See mida sa kirjeldad ongi selle karpa nn kiirenduspump. Kui seda varrast seal selle korgi all lähemalt uurid, siis see varras teebki selle töö ilusti kenasti ära. Varda otsas olev huijoovina töötab klapina ja tema liikumine määrab ära kütuse hulga mis kiirendusel nii öelda avansina ette antakse. Ehk siis see lulla lubab karpa kolvil teatud maa vabalt liikuda, seal klapp otsas, edasi stabiliseerib juba kolvis olev õli nõela liikumise.
Minule need karpad meeldivad, mul mitmel autol need paari kaupa peal.

See kõrge CO on tingitud:

1. kulunud nõel ja düüs. (ja kulunud on nad alati, sa ei usu pärast ise ka kui palju)
2. bensu pumba liiga kõrge rõhk. Vajab tavaliselt rõhuregulaatorit. Tühikäigul nõel klapp ei suuda stabiilset rõhku hoida.

Karpa õli soovitan 70% ATF ja 30% mootoriõli segu. ATF on tiba liiga vedel.

Jah, Volvodele ja Saabidele neid karpasi peale pandi.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne