30-09-2016, 21:28 PM
Tsitaat:Soovitan praamipileti kiirelt ära osta, kui veel jöudnud pole.. jube mis hetkel toimub.On jah. Homme vaja Saaremaa- Pärnu- Saaremaa ots teha ja tühi treila ning kong minulgi minnes .
Tsitaat:Soovitan praamipileti kiirelt ära osta, kui veel jöudnud pole.. jube mis hetkel toimub.On jah. Homme vaja Saaremaa- Pärnu- Saaremaa ots teha ja tühi treila ning kong minulgi minnes .
(02-07-2016, 12:09 PM)motamees Kirjutas: Keskel, korgi all, on varda otsas amortika kolb. Kiirenduspumpa ju sellel karbal pole. Gaasitross ei ole segusiibriga otseühenduses, vaid segusiiber avatakse vaakumiga (suur membraan selleks ongi). Kui õli pole, siis lendab kolb plaksuga avatuks ja mootor ei tööta, tänu liig lahajale segule. Kui õli on sees, siis liigub kolb üles sujuvalt ja segu on vastavalt pöörete tõusule normis.
Viited on minu aju sees, ja neid siia laiali limada ei kannata.
Ka "tooreklapi" süsteem on sel karbal hoopis teise mõttega - ei piirata õhku, vaid lisatakse kütet. Rikastussüsteem kipub lekkima ja CO paikasaamine on kunst. Selle karbaga ei tasugi loota tühikäigu väga madalat CO taset. Alla 4,5 kipub mootor lonkama. Tühikäigu õigeks paikasaamiseks lülitasin rikastussüsteemi hoopis välja, väikse paberilipakakga.
Nii käis see kõik minu Volvo karbaga. See karba võib erineda, aga hästi ei usu. Väljast paistavad peris sarnased.