On tegu Start Šossega?
#1

[Pilt: DSC_0462.JPG]
[Pilt: DSC_0463.JPG]
[Pilt: DSC_0467.JPG]

Nagu näha siis kõige enam tunnen puudust korralikus jooksust velgedest, ei pea olema orginaal st et eelistan randiga velgi millele tänapäevasemad rehvid peale sikutada.   Kekskjooks, pedaalid, käiguvaheti, pidurid jms jooksev osa tuleks vist nii või teisiti Shimano vms tuntum kaubamärk külge pookida...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2

Valdo annab sulle üle turja selle jutu eest!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Ei näe piltidelt  detaile.
Suure tõenäosusega on see Start Shosse .
Teoreetiliselt siiski ka sarnane Tshempion Shosse-le.
Tshempion Shosse puhul erinevad sadulaposti ülaosas asuvate torude kinnitus-keevitus,esikahvli kuju,keskjooks oli alumiiniumist käppadega.
Midagi võis veel olla.Pean kodus järgi vaatama.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#4

##Ei näe piltidelt  detaile.##
   Viimasel pildil on tuvastatav  Punane-valgete sokkidega   KASS  Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#5

Sellise masslademetes leiduva vene tehnika parendamise eest ei anna keegi üle küüru. Pealegi pole siin tegemist mingi haruldase ja originaalina säilinud asjaga. Uued tutikad ja odavad jooksud leiab nt http://www.weske.ee/ või suvalisest rattapoest sinna alla.

Keskjooksu võiks originaaliks jätta kuna vene keere on teine ja tuleb kas uuesti keermestada või jõumeetodit kasutada. Tutikaid kesjooksu tükke vene ratastele peaks ka vabalt saada olema. Muud jubinad on vist lihtsam tänapäevaste vastu vahetada.
Vasta
#6

(05-07-2016, 00:31 AM)Marko Kirjutas:  Valdo annab sulle üle turja selle jutu eest!


Valdol on arvatavasti endal mitmeid palju korralikumaid isendeid ning mingi uuema aja utiil vist pinget ei paku ;Wink Mis seal salata, eks mingil määral ongi Valdo selles süüdi et on hakanud minugi majapidamisse vanemaid väntlaudasid siginema. Mõne rariteetsema olen siiski vanadele kaladele edasi müünud/loovutanud...   



(05-07-2016, 11:35 AM)h2rra Kirjutas:     Viimasel pildil on tuvastatav  Punane-valgete sokkidega   KASS  Big Grin


Eks mul siin garaasis ka üks spetsialist kes küll kahjuks ei tea ratastest ei ööd ega mütsi.  Peremehega suht samal tasemel. ;Wink


Kas keskjooksu laagritel oli mingi separaator ka ikka ümber, hommukul kisksin lahti ja pudenes kui tuvisitt laua pääle laiali...   
Viimati näppisin jalgratast kunagi 15-16 aastasena ja ega suurt ei mäleta enam.  Viimase ratta tõin kunagi kooliekursiooniga leedust ja kümmnekonna aastaga õnnestus odumeetrile 7km saada...   Eks läheb seekord paremini... Wink

Unustasin ennist mõõta aga vist olid 24" veljed sel isendil?  Või siiski mitte?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7

Separaatorit ei pruukinud ollagi, asemel võib separaatoriga ikka panna . Veljed on sellel 28 tolli, jälgima peaks, et uus velg pidurite vahele normaalselt mahuks, peaks ka näiteks Turisti veljed sinna passima väga hästi kui mingit odavat varianti otsida. Kui mingit erilist sporti tegema ei hakka sellega, siis ma isegi soovitaks pidurid ja käiguvahetaja algsed jätta ja lihtsalt puhastada/määrida, toimivad küll. Pidurdusvõime on enamasti klotside taga kinni ja hädapärast vahetab see vene toodang käike ka, shimano juppide lisamisega mingit erilist sõidumugavust juurde ilmselt ei tule ja seda otsides tasuks juba mingit lääne toodangut vaadata. Igasugu soome 80ndate maanterattaid liigub suht odavalt aga pole ka stardilistel häda midagi isegi kui ainult originaaljupid ilusti üle käia Big Grin
Vasta
#8

Ma võibolla leian sulle originaalpedaalid koos korvidega, info lähipäevil, unusta see ümberkeermestamine esialgu ära!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#9

Parempoolne link on vist uuema variandi oma. Pildilt ei saa hästi aru. Vänt ja raam peaks olema 50 - 60 ndatest.
Kui pöid on liimitavale kummile siis on mõõt 650 ehk 27,5 ". Läheb alla ka 28" jooks aga pidurid tuleb regullida.
Keskjooksule pandigi tavaliselt lahtised kuulid, sest separaatoritega ei kestnud kaua. Vajutasid lihtsalt need puruks.
Ei imesta, kui kaelakaussides on ka lahtised kuulid, sest tollast kvaliteeti ja valmistamise tehnoloogiat silmas pidades ei pruugi separaatori puhul kuulid koonusel ja pesas õige joone peale sattuda.
Vasta
#10

Ei ole Start Shosse,ammugi mitte ka Tshempion Shosse.Raam ja muu uuem, 3 või 4 käigulise Turisti seeriast.
Vasta
#11

On ikka Start Šossee, parem pedaal asendatud ja taha pandud rantvelg. SS on hea masin, olen 20 a Tartu Rattarallil kärutanud ja töökindlus on siiani olnud 100%. Kannatab maanteed sõita küll. Turisti maastiku jaoks asendasin küll mõni aasta tagasi "välismaa" rattaga, jäi maastikul lahjaks.
 Normaalseks toimimiseks ei ole vaja midagi teha, lihtsalt, nagu vene rattal ikka, korda teha. Tõsi küll, odnotrubkadega jändamisest sai villand ja ostsin eelmine aasta rantvelgedega jooksud (rehvirõhk 6 at). Muu on originaal ja toimib hästi.

SS puhul on põhihäda pigem ikka AS Eesti Vabariigi tõusikluses, viimasel RR tuli toitlustuspunktis diskor päris selga, a la -- vaat kus on ratas, kust sa sellise võtsid, 40 a vana, appi! rihmadega pedaalikorvid, no on relik. Eesti tõusiklik ühiskond on haige, kõike venepärast ja vana peab mõnitama ja ülistama Lääne rämpsu ja NATO sõjardeid. Nagu kanter kunagi ütles, et temal peab kõik olema viimase peal, missest, et kõiki pesumasina funktsioone ei ole vaja ega oska kasutada, aga peab olema kõige täiuslikum, uhkem ja kallim mudel.
Vasta
#12

Vat kui hea, et meil on kohe omast käest võtta ühiskonnaväline hindaja... Toungue

Ei märganud siis kommentaatorile koha peal verbaalselt molli sõita riista alandamise eest? Korvidega või mitte - raam peaks olema täitsa talutava geomeetriaga keskmisest pikema kodaniku tarbeks. Tarvitamiskõlbulikkusega on,nagu nõukatoodangul ikka: kuniks mugavus ja efektiivsus ei ole oluline, käib küll.

Peaasi, et tekkida ähvardav ketivenituspingioperaatorlus ei areneks MAMIL-staadiumisse. See võib mõjuda pärssivalt jumpstükkide arendamisele. Big Grin

Nael kummi!
Vasta
#13

Kui ikka vene võiduka üle käisid siis kestis küll. Endal kogemus V-551-ga.Hooaja jooksul polnud probleeme, Jõudi tuur kaasa arvatud.

  Kui aga EH UHUtuuri meeste jamasid keskjooksudega võtta, siis ilmselt olid neil parimad rattad selleks matkaks valitud. Järeldused jätan targemate teha...

Tervitab Veteran.
Vasta
#14

Siin on üks hea film sellel teemal: "Küljetuul" 
http://etv.err.ee/v/mangufilmid/saated/c...275313cf7a 
 Tõsi küll, seal enamikel poistel vingemad pillid ilmselt aga teemasse läheb küll.

Aga sossi teemast.. Rääkisin enda onuga, kes juhuslikult selle filmi lavastaja. Tema ostis sossi tutikana 450 rubla eest ja peale ostu kiskus keegi tuttav selle juppideks ja mõõtis mikromeetriga laagrikuulid paika, et samas laagris oleksid ühesuurused. On's kellelegi samasuguseid kogemusi?
Vasta
#15

On. Enamgi veel.
Vasta
#16

Rublaaja lõpus tuli raha sirgeks lüüa ning ostsin leti alt Turisti. Laagrites kuulid olid samuti ligi 0,1 mm erinevusega!

50-ndate V-54 ja 60-ndate V551 kvaliteeti ei saa võrrelda vene aja lõpu ratastega. Põhiline häda oli, et kõrged raamid olid defkad, õnnestus saada tsehhi Favoriidi kõrgem raam ning kui Brooks sadula ka said, oli elu lill!

Tervitab Veteran.
Vasta
#17

Kuule ei ole üle mõõtnud, aga Turisti ja SS põhihäda oli see, et laagrikauss(rattarumm) oli kas kõver või halvasti karastatud, sellisel juhul teatud asendis ratas loksus ja teatud asendis poos kinni. See segas kiiremal sõidul ikka päris kõvasti. Eks selle põhjus oli nagu kõigi nõukogude asjade puhul -- monteeriaja kainuse/joobe/pohmeluse aste.
Vasta
#18

Pealtnäha ja kaugeltvaadata ei ole raam sossikas vaid on turistikas. Muidugi j@äb peaaegu alati võimalus, et "tegu on vanema väljalaske või erilisema modifikatsiooiga"
Detailid raamil, millele tähelepanu pöörata mudeli tuvastamiseks. http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=20344
Vasta
#19

Selle puhul tuleks tõsiselt mõelda, kas on soovi kõvera raamiga turisti ehitada. Sossi raamidega hakkab varsti kitsaks minema, kuna hipsterid neilt trossi ja käiguvahetaja hoidjaid küljest viilivad ja roosaks värvivad, kuid veel on ühteist leida, seega peaks projekti alustades vaatama natuke paremat toorikut, ehk?
Vasta
#20

(10-07-2016, 09:47 AM)TeeTL Kirjutas:   http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=20344

Sealt hakkas meeldima: Картинки чесно украдены из тем форума [Pilt: blush.gif]

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne