17-07-2019, 00:45 AM
Õhtust!
Tänud heade piltide eest!
No on nagu on. Käepäraste osadega on seda traktorit lapitud. Tänu sellele on asi veel toimimas.
Tundub sedaviisi olema,et eelmisel omanikul on piisavalt olnud DT-54 küttefiltreid. Kopsik pikemaks tehtud originaalist.
Õhupuhastaja paistaks nagu RS-oma olevat. Haakeraud juba viimase otsa T-16 oma. Esisild ka. Dünamo ka aretus millegi teise pealt. Iste ka sakslane. Gaasihoovastik roolisamba külge aretatud. Karteri punn ka selline mis soodustab õli väljumist kogu süsteemist. Vähemalt ei tohiks mootor roostes olla.
Kui sa nüüd haamrit näed siis haara kohe pihku ja peksa roolirattalt see keskmine jubedus minema,kohe tuleb originaal välja. Ennem muidugi katsu kodarate pealt õige kauguse pealt rauasaega ring peale teha,muidu lõhud rooli liiga ära. Kõik otsivad originull rooliratast,selle asemel võiks haamri kätte võtta ja natike kolkida... No mis ma siin ikka õpetan.
T.
Tänud heade piltide eest!
No on nagu on. Käepäraste osadega on seda traktorit lapitud. Tänu sellele on asi veel toimimas.
Tundub sedaviisi olema,et eelmisel omanikul on piisavalt olnud DT-54 küttefiltreid. Kopsik pikemaks tehtud originaalist.
Õhupuhastaja paistaks nagu RS-oma olevat. Haakeraud juba viimase otsa T-16 oma. Esisild ka. Dünamo ka aretus millegi teise pealt. Iste ka sakslane. Gaasihoovastik roolisamba külge aretatud. Karteri punn ka selline mis soodustab õli väljumist kogu süsteemist. Vähemalt ei tohiks mootor roostes olla.
Kui sa nüüd haamrit näed siis haara kohe pihku ja peksa roolirattalt see keskmine jubedus minema,kohe tuleb originaal välja. Ennem muidugi katsu kodarate pealt õige kauguse pealt rauasaega ring peale teha,muidu lõhud rooli liiga ära. Kõik otsivad originull rooliratast,selle asemel võiks haamri kätte võtta ja natike kolkida... No mis ma siin ikka õpetan.
T.