OPEL-23DTR ja õlirõhk
#21
Tänan  soovituse eest .
 Pole isu "mürada" enne , kui saan teada , kaua selline tule põlemine kestnud on , mehhanilist rõhukella omal pole ja ega vist tuttavatel ka mitte .

 Ise mõtlen selles suunas - ehk on mingi "asfaldikogus" õlivõtturi ummistanud ja nüüd pööretel lihtsalt õli ei jätku ?
Vasta
#22
Tõenäoliselt raamsaalede teema nagu vag-ide üks tüüpvigasid kipub olema.
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#23
(14-07-2016, 16:35 PM)stihl Kirjutas: Sest päriselus on mineraal külmalt paks, aga kuumalt vedel nagu kusi.
Täissünt on külmalt pisut vedelam, aga kuumalt pea samasugune, s.o. paks) Sest kallis õli oma omadusi ei muuda nii palju, kui odavamad õlid, see point neil ongi. 


Tra no anna kannatust. Sa ise ikka saad aru mis sitta su sule alt lendab?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#24
Raamsaaled , hm mm , mmhmm , kuidas raamsaaled mõjutavad õlirõhu kadumist 2 000 oborotti minutis ja rohkem ? Hõredad matoorid pöördeid lisades ikka õlirõhku kasvatasid , no näiteks volga , zapakas , mosse , mis mul on olnud , vaevalt , et VAG nüüd oma küllatki ebaõnnestunud konstruktsiooniga 1980ndate aastate 2 liitrisel bensumootoril mingi imekonstrui on juurutanud , see rohkem moodsate mootorite teema .
Vasta
#25
(10-06-2018, 21:02 PM)edvard Kirjutas: Raamsaaled , hm mm , mmhmm , kuidas raamsaaled mõjutavad õlirõhu kadumist 2 000 oborotti minutis ja rohkem ? Hõredad matoorid pöördeid lisades ikka õlirõhku kasvatasid , no näiteks volga , zapakas , mosse , mis mul on olnud , vaevalt , et VAG nüüd oma küllatki  ebaõnnestunud konstruktsiooniga 1980ndate aastate 2 liitrisel bensumootoril mingi imekonstrui on juurutanud , see rohkem moodsate mootorite teema .
Volgadel ja mossedel polnud seda totakat 2 anduriga hoiatussüsteemi peal mis vilgub ja piniseb Big Grin Vag-ide õlirõhu süsteem ei lubagi tühikäigul õlirõhu tuld põlema vaid see hoiatus hakkab teatud pööretest ning kustub kui pöörded tõusevad teatud pööretest kõrgemale - vaata kas õlitule vilkumine kaob kui sõites vajutad siduri alla ja annad korraks pöörded üle 2500. Tegelikult on ka tühikäigul rõhk puudulik aga enne ei tea kui manomeetriga rõhu ära mõõdad. Siis teab kas vaja raua kallale minna või on viga andurites või näidikublokis. Koos põhja eemaldamisega vaatad raamsaaled üle ning saad ka pumba maha võtta ja üle vaadata.
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#26
(10-06-2018, 13:51 PM)edvard Kirjutas: Tervist.

  Kasutan  Teise foorumlase loodud teemat , sedapalju on ühist , et probleemiks õlirõhk , mis mootori tühikäigul on olemas ( õlirõhutuli kustub mootori käivitudes ) , pööretel 2 000 ja rohkem õlirõhutuli süttib , lased mootoril pöörded tühikäigule , sekundi pärast tuli kustub . Vahetasin mootoris õli ja filtri , muudatust pole . Kaua sedasi on õlituli põlenud ei tea , sõiduk Audi 80 , kahe liitrine bensiinimootor , võimu 66 kW .

 Vana õli väljalastes päris asfalt polnud , eelmisest õlivahetusest möödas pool aastat .

 Nõuandeid , soovitusi loeks hea meelega.

Edvard.

 Varasematel Audidel ja VW del oli kaks õli andurit, üks sulgus alla 1 bar juures teine kas sulgus või avanes 2 bar juures, ei mäleta enam. Too 2 bar oma kontrollis, et 2000 pöörde juures vähemalt 2 bar õlisurvet oleks ning tavaliselt oligi viga anduris, kui 2000 pöörde juures hakkas lõugama.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#27
(10-06-2018, 22:52 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Varasematel Audidel ja VW del oli kaks õli andurit, üks sulgus alla 1 bar juures teine kas sulgus või avanes 2 bar juures, ei mäleta enam. Too 2 bar oma kontrollis, et 2000 pöörde juures vähemalt 2 bar õlisurvet oleks ning tavaliselt oligi viga anduris, kui 2000 pöörde juures hakkas lõugama.

... või anduri juhtmes.
Mul kaks korda sõidul too teise kontrollanduri juhe katkenud.
Vasta
#28
Viska andrid uute vastu ringi. Küige kergem, ja ausalt, kõige odavam algus vea diagnostile. need andurid ei maksa mitte essugi võrreldes sellega kui need ei ole pekkis ja peab sealt edasi hakkama lahkama Smile.  Vaata ka juhtmed/pistikud üle. Kui see tehtud, saab edasi mõelda aga niikauaks...
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#29
Tervist.

  Abi ja asjalikud nõuanded on tulnud , suur  Tänu kõigile !

 Need andurid on erinevad , või kuidas neid eristatakse , värvi järgi ?
Vasta
#30
Odavama otsa manomeeter maksab kopikaid aga samas ajab asja ära vähemalt mõned korrad. Kõik muu on kohvipaksult ennustamine ja mõttetu tegevus, enne kui oled reaalsed rõhud ära mõõtnud.
Vasta
#31
(11-06-2018, 01:50 AM)edvard Kirjutas: Tervist.

  Abi ja asjalikud nõuanded on tulnud , suur  Tänu kõigile !

 Need andurid on erinevad , või kuidas neid eristatakse , värvi järgi ?

Andurid on erinevad. Müüja kataloogist vaatab ja kontrolliks vaata jah kas said sama värvi andurid. Orig. anduritel on ka lülitusrõhud peal. Usaldada tuleks ikkagi kataloogi kuna on olnud juhuseid, kus autol on juba miskipärast vale andur peal.
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#32
Kuna profiilis on lisainfo all kirjas ainult MEES,on keeruline aidata.
Olemas nii manomeetrid kui ka kahtlused vea kohta.
Kirjutades tülikas seletada.Helista.
Vasta
#33
(10-06-2018, 20:12 PM)viplala Kirjutas:
(14-07-2016, 16:35 PM)stihl Kirjutas: Sest päriselus on mineraal külmalt paks, aga kuumalt vedel nagu kusi.
Täissünt on külmalt pisut vedelam, aga kuumalt pea samasugune, s.o. paks) Sest kallis õli oma omadusi ei muuda nii palju, kui odavamad õlid, see point neil ongi. 


Tra no anna kannatust. Sa ise ikka saad aru mis sitta su sule alt lendab?
Väike põhjendus ei teeks paha...
Vasta
#34
(14-06-2018, 14:44 PM)stretch Kirjutas:
(10-06-2018, 20:12 PM)viplala Kirjutas:
(14-07-2016, 16:35 PM)stihl Kirjutas: Sest päriselus on mineraal külmalt paks, aga kuumalt vedel nagu kusi.
Täissünt on külmalt pisut vedelam, aga kuumalt pea samasugune, s.o. paks) Sest kallis õli oma omadusi ei muuda nii palju, kui odavamad õlid, see point neil ongi. 


Tra no anna kannatust. Sa ise ikka saad aru mis sitta su sule alt lendab?
Väike põhjendus ei teeks paha...

Veesärgiga automootori töötemperatuuris, on nii täisünt 0w30 kui mineraal 15w30 viskoossused täpselt samad. Mineraal või sünt ei oma siinkohal mitte mingisugust vahet ega tähtsust.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#35
Tervist .

 Nõnda , väike vahearuanne : õlirõhk selleks loodud manomeetriga mõõdetud ja rõhuanduri asemele kruvitud manomeeter näitas tühikäigul 4 bar , 2 000 pöördega 6,3bar , see siis mõõdetuna "leigel" mootoril 15 minuti tühikäigul töötamise järel .
 Vahepeal sain teada , et ülirõhu tuluke hakkas jamama peale seda , kui nn. kellaplokk salongisoenduse radika vahetuseks kohalt lahkus ja pärast tagasi pandi .
 Õlirõhu andurid vahetasin ikkagi , õli mootoris poolsünt 10W 40 .

 Eks aja jooksul saan selgust , mis kellaplokis valesti .
Vasta
#36
(14-06-2018, 21:37 PM)edvard Kirjutas: Tervist .

 Nõnda , väike vahearuanne : õlirõhk selleks loodud manomeetriga mõõdetud ja rõhuanduri asemele kruvitud manomeeter näitas tühikäigul 4 bar , 2 000 pöördega 6,3bar , see siis mõõdetuna "leigel" mootoril 15 minuti tühikäigul töötamise järel .
 Vahepeal sain teada , et ülirõhu tuluke hakkas jamama peale seda , kui nn. kellaplokk salongisoenduse radika vahetuseks kohalt lahkus ja pärast tagasi pandi .
 Õlirõhu andurid vahetasin ikkagi , õli mootoris poolsünt 10W 40 .

 Eks aja jooksul saan selgust , mis kellaplokis valesti .

Kas andurite juhtmed ja näidikuploki pistikud on kontrollitud? Seda hoitusploki osa , saab näidikuplokis eraldi vahetada, 3 kruviga kinni. Kasutusel on kahte sorti plokke, auto check(ekraani moodi) või mini check (ruudu kujulises aknas kolm hoiatus tuld), omavahel pole vahetatavad, pistikud on erinevad. Korralikku ploki leidmine on paras loterii, et toimiksid generaatori ergutus ahel, õlirõhu, temperatuuri, tulede ja raadio hoiatus. https://youtu.be/lGVRDPmqZfcl peale 13.min erinevatest plokid
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne