04-08-2016, 09:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2016, 09:28 AM ja muutjaks oli CHRhmm.)
Sai siis see M105 mootor vahetatud M1M "töötava" mootori vastu.
Tulevikus läheb see mootor K58-le peale.
Erinevused võrreldes sellega mida praegu komplekteerin:
1. Silinder ja silindripea on K58 oma
2. Silindril on ülemine ribi millegi pärast silindri lähedalt ümmarguseks treitud...
3. veohammakas on 7mm ja mutri otsas on spidomeetri ajami ühendus.
Eks lähitulevikus proovin sellele korraks hääle sisse ajada, ning veenduda, et asi ikka töötab. Siis on vähemalt üks jõuallikas olemas, et mingit ratast liigutada.
Tulevikus läheb see mootor K58-le peale.
Erinevused võrreldes sellega mida praegu komplekteerin:
1. Silinder ja silindripea on K58 oma
2. Silindril on ülemine ribi millegi pärast silindri lähedalt ümmarguseks treitud...
3. veohammakas on 7mm ja mutri otsas on spidomeetri ajami ühendus.
Eks lähitulevikus proovin sellele korraks hääle sisse ajada, ning veenduda, et asi ikka töötab. Siis on vähemalt üks jõuallikas olemas, et mingit ratast liigutada.