26-08-2016, 21:51 PM
Täna sai siis põgusalt masina juurest läbi astutud... korraks käimagi pandud - tööle läks kohe aga nagu kuivale jäi... sätitud siibris olevat pulka kaks sälku kõrgemale ja asi juba hea...
Silma hakkasid K58 küljest ära võetud jawa amordid... sai võrreldud M103 katetega ning oh imet - mõõdud klapivad
Ehk siis jällegi, kui on kellegil pakkuda katteid, siis eriti huvitab mind see alumine kroomist osad - korraliku kroomiga...
Lisaks on Jawa amordil paksem vedru... ja teised kinnitused, et seega otse seda masinale panna ei saa vaid nõuab ümberehitusi...
Lisaks kõrvutasin korraks M1M ja K58 mootoreid ja pisike erinevus kepsu ümbrises ju on. Samuti on K58-l väntvõlli ümber mingi U täidis vaja lisaks panna e. teisisõnu seal puudub M1M.le sarnane rant... M1M-l puudub ka see käigunäitaja avasus. Ülejäänud osad tundusid samad olema. v.a. siis see sidurihoova poolne kaas, kuhu sisse käib spidomeetri ajam, mis minskitel on esirattas.
Silma hakkasid K58 küljest ära võetud jawa amordid... sai võrreldud M103 katetega ning oh imet - mõõdud klapivad
Ehk siis jällegi, kui on kellegil pakkuda katteid, siis eriti huvitab mind see alumine kroomist osad - korraliku kroomiga...
Lisaks on Jawa amordil paksem vedru... ja teised kinnitused, et seega otse seda masinale panna ei saa vaid nõuab ümberehitusi...
Lisaks kõrvutasin korraks M1M ja K58 mootoreid ja pisike erinevus kepsu ümbrises ju on. Samuti on K58-l väntvõlli ümber mingi U täidis vaja lisaks panna e. teisisõnu seal puudub M1M.le sarnane rant... M1M-l puudub ka see käigunäitaja avasus. Ülejäänud osad tundusid samad olema. v.a. siis see sidurihoova poolne kaas, kuhu sisse käib spidomeetri ajam, mis minskitel on esirattas.
Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid