09-12-2016, 14:17 PM
Nüüd peaks olema kõik osad olemas, et K58 mootor kokku laduda - rõngad veel vaja hankida...
Sain K58 silindri - suht korraliku, ainult silindri sisepind oli vaja kergest roostest puhastada.
kolb kah olemas mõõdus 51,65(67) see vajub silindris alla ~2-3 sek. Seega suht koht tihke.
Korrektne silindripea.
Leidsin väntvõllide hulgast ühe väga korraliku - viskumine "ainult" 0,05mm võllide otstes. uued laagrid peale ja liikus väga vabalt oma pesas.
Uus sõrmepuks - see vaja nüüd õigesse mõõtu hõõritseda.
Kunagi ühes teemas arutlesin lihtsalt teoreetiliselt voshod sidurikorpuse koos ketiajamiga sinna istutamisest. proovisin ka voshod väntvõlli otsahammakat - istub päris hästi sinna... Ainuke mure ongi, et kas mootori võimsusest piisab selliste ülekannete suhetega hakkamasaamiseks (K-175 on jõudu küll aga K58...) proovimise asi. Praegu komplekteerin ikka originaalosadega.
Järgmine/ülejärgmine nädal peaks vist mootori ka kokku saama.
Sain ühe lõigatud alusraami mootori pukiks - lähemal uurimisel näen, et see vist K125/K55 raam puruks lõigatud
... aga sai K58 siis seinaäärde pandud ning talle näitamiseks ka K58 mootor kõrvale asetatud.
Sain K58 silindri - suht korraliku, ainult silindri sisepind oli vaja kergest roostest puhastada.
kolb kah olemas mõõdus 51,65(67) see vajub silindris alla ~2-3 sek. Seega suht koht tihke.
Korrektne silindripea.
Leidsin väntvõllide hulgast ühe väga korraliku - viskumine "ainult" 0,05mm võllide otstes. uued laagrid peale ja liikus väga vabalt oma pesas.
Uus sõrmepuks - see vaja nüüd õigesse mõõtu hõõritseda.
Kunagi ühes teemas arutlesin lihtsalt teoreetiliselt voshod sidurikorpuse koos ketiajamiga sinna istutamisest. proovisin ka voshod väntvõlli otsahammakat - istub päris hästi sinna... Ainuke mure ongi, et kas mootori võimsusest piisab selliste ülekannete suhetega hakkamasaamiseks (K-175 on jõudu küll aga K58...) proovimise asi. Praegu komplekteerin ikka originaalosadega.
Järgmine/ülejärgmine nädal peaks vist mootori ka kokku saama.
Sain ühe lõigatud alusraami mootori pukiks - lähemal uurimisel näen, et see vist K125/K55 raam puruks lõigatud
... aga sai K58 siis seinaäärde pandud ning talle näitamiseks ka K58 mootor kõrvale asetatud.
Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid