Opel Zafira A 2,0 TDI hakkab peale 10km läbimist kakkuma
#61
Kas massijuhe kere ja mootori vahel on korras, tugev ja mõlemast otsast elektrit juhtivalt kinni?
Kas juhi taga põhja all olev kütusejahuti on juba siirdatud taaskasutusse?
Kas mõni veakood pidevalt ka olemas on?
Vasta
#62
Big Grin kontrollisin, kinni aga vedasin "igaksjuhuks" lisa masskaabli akust mootori külge, juhiistme all olev asjandus on orginaalne ja ma ei ole seda puutunud, vaevalt seda üldse keegi puutunud on. Hommikul lasin mootoril töötada 10-15 minutit, töötas, praegugi panin käima ja töötab juba 30 minutit ilma viperdusteta, kui lisa masskaabel on ka töös (ilm on sombune ja niiskus on suur, juhul , kui mingi konktakt on halb siis praegu on eelis läbilaskevõimel parem) 
  Koode on erinevaid  po340, p1590-004,p0335, p0149, p1222, p0400-004p1811, p1540. Eks see õige paha asi tingib ka teiste töös vigasi, vahepeal ei saanud komput taha panna, selles suhtes, et autot ei saanud käimagi.
   Ja , kui keegi küsib, et miks ma teenindusse ei lähe siis selleks, et uusi juppe oskan ehku peale ka ise poest osta ja külge panna, kindlasti on kusagil ka pädevaid kohti, kui milline Smile
m 402
saab 96
Vasta
#63
(06-11-2017, 14:49 PM)tynyty Kirjutas:    Ja , kui keegi küsib, et miks ma teenindusse ei lähe siis selleks, et uusi juppe oskan ehku peale ka ise poest osta ja külge panna, kindlasti on kusagil ka pädevaid kohti, kui milline Smile

Nagu näha eelnevatest postitustest siis tegelikult ei oska, vad otsid foorumist nõu Toungue
Mõnikord lihtsalt on nii, et elu tundub liiga lühike OÜ Mees&Koer töökotta raja sissetallamiseks kui samas margiesindus loeb veakoodid maha ja nende tekkimisjärjekorra põhjal paneb diagnoosi ära, milline probleem on põhjus ja millised vead algpõhjuse tulemus...
Vasta
#64
(08-11-2017, 15:55 PM)Telc Kirjutas:
(06-11-2017, 14:49 PM)tynyty Kirjutas:    Ja , kui keegi küsib, et miks ma teenindusse ei lähe siis selleks, et uusi juppe oskan ehku peale ka ise poest osta ja külge panna, kindlasti on kusagil ka pädevaid kohti, kui milline Smile

Nagu näha eelnevatest postitustest siis tegelikult ei oska, vad otsid foorumist nõu Toungue
Mõnikord lihtsalt on nii, et elu tundub liiga lühike OÜ Mees&Koer töökotta raja sissetallamiseks kui samas margiesindus loeb veakoodid maha ja nende tekkimisjärjekorra põhjal paneb diagnoosi ära, milline probleem on põhjus ja millised vead algpõhjuse tulemus...

Natuke vaidleks küll vastu aga kannatan natuke kriitikat ka  Big Grin
m 402
saab 96
Vasta
#65
Ma selget viga ei oskagi välja tuua, kas oli see nüüd suretusklapp lisa masskaabel või midagi muud aga praegu mingit anomaaliat pole esinenud  Smile

 Praegu siis on  nii, et hoovist kaugemale pole läinud aga võtan täna 60 km otsa, eks näib, kas jätab teele.
m 402
saab 96
Vasta
#66
Kui autol oli tõesti massiprobleem, siis tõenäoliselt on seal siiski üht-teist õrnemat ka loojakarjasSad Aga ma ootan huviga edasist.
Vasta
#67
Nii, sõit kenasti tehtud, kõik sujus  Big Grin nagu kella värk. Mitmeid kordi tööle ja välja sai suretatud mootor, kõik toimis.  Kodus tagasi, panin natuke õli süütelukku, tundus, et nii on parem  Smile . Võti sisse- võti välja ,natuke vasakule ja siis paremale, ...panen siis juba käima ka aga rohkem ta täna töötada ei tahtnud. Ei tea, kas õige või mitte aga homme toon uue luku põhja.
m 402
saab 96
Vasta
#68
Miks Sa arvad, et põhjus on süütelukupõhjas ja mitte väsinud lukusilindris? Süütelukupõhi pole minu teada veel kellelgi võtme pöördumist takistanud... Rolleyes
Vasta
#69
(10-11-2017, 09:50 AM)v6sa Kirjutas: Miks Sa arvad, et põhjus on süütelukupõhjas ja mitte väsinud lukusilindris? Süütelukupõhi pole minu teada veel kellelgi võtme pöördumist takistanud... Rolleyes

ma sain aru, et võti ikka keeras, aga peale õli lisamist süütelukku keeldus käivitumast - küsimus mis õli, kas ikka see espetsiaal elektrisüsteemi õli. Äkki mingi taavet ei lase nõrka voolu läbi?
Vasta
#70
Minu paha. Viimane võidmine on sellist asja teinud küll. Rolleyes
Vasta
#71
Lukk ju ise liigub ilusti edasi-tagasi, võib-olla on põhi ka korras aga nii palju oli, et üks jubin,mis seal oli ei tulnud vähemalt võtit tagasi keerates välja ja jättis kompuutri displei tööle seniks, kuni võtme päris eemaldasin. Et päris raisku see ost ei lähe. 
  Aga mis edasi saab ei tea, mul juba sinnamaale natuke, kardan just seda, et oma kuldsete oskamatute kätega võin midagi tervet lõhkuda  Big Grin
m 402
saab 96
Vasta
#72
Süütelukk ja roolisammas jäid eilsest lahti, starterit saab anda kruvikeerajaga. Õhtuse seisuga auto ei käivitanud. Hommikul kargas kohe käima, nagu polekski midagi olnud Sad  Uue lukupõhja panen ikkagi. Aga millest selline meelemuutus ???   Mehhaanilise vea mina välistaks. Elektrikala. Kas tõesti ajus või releedes on viga siis juba esimeses.
m 402
saab 96
Vasta
#73
ON olnud kiired ajad ja pole mahti siia saanud. Op-com diagnostika vidina sain kätte ja kuvab ka mitut numbrit esialgu aga pärast jäi ainult üks alles ja selleks oli p0340. Kuna endal vaba garaazi pole, üks on aga seal on mosu ees juba, mida ma looduse meelevalda ei taha jätta Wink ja natuke kardan seda pumba mahavõtmis tööd siis viisin ta täna doktori härra juurde(üks diislikeskus). Opel ei tahtnud sinna ka minna, sest käima saamiseks kulus  30-40 minutit. Eks paistab, mis saab.
m 402
saab 96
Vasta
#74
Neil on pumbaajus mingi tüüpviga. Kunagi sai sama jama läbi elatud. Vii heaga diisli ABC-sse Tartus ja asi unustatud. Teevad seal asja natuke ümber et kestaks ka.
Vasta
#75
(01-12-2017, 19:54 PM)Taaviw126 Kirjutas: Neil on pumbaajus mingi tüüpviga. Kunagi sai sama jama läbi elatud. Vii heaga diisli ABC-sse Tartus ja asi unustatud. Teevad seal asja natuke ümber et kestaks ka.

Neil on see jama, et kui tõmbab natuke õhku vahele siis kipub pumbas transistor üle kuumenema ja läbi põlema. Peale seda ei kävitu masin ka isegi siis kui seda 40 minutit käivitada või 100km käima vedada. Transistor ise maksab 20 senti ja vahetuse õpetusi on youtube ja internet täis. Märgusõnad vp44, transistor replace jne.

Vanematüübi psg5 ajuga masinatel võib vahetada pumpa igatpidi. Sobivad 2.0 60, 74, 2.2 85 ja 88kw omega omad omavahele. Alates vectra C , astra G Frontera b2 88kw on psg16 ja pumbavahetus eeldab immo kodeerimist.
Pole midagi targemat teha
Vasta
#76
Hea, et ma pumpa ei jõudnud oma lolli peaga maha keerata!!!!!!!
  Masin tagasi ja siiani vähemalt käivitub ja sõidab. Doktori härra ütles, et tema ühtegi koodi kätte ei saanud. Olevat võtnud mitme kohapealt õhku vahele, küll pumba alt ja pumba pealt. Vahetas kõik kummivoolikud ära, minul olid uued pandud sisse ja tagasijooksu oma. Ma ka uurisin neid voolikuid aga näe, ei leidnud ma midagi. Selline väike häbilugu siis.
m 402
saab 96
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne