Pontiac Aztek aka Koletar
#81

(22-01-2021, 21:28 PM)Aare R. Kirjutas:  Ssangyong on vähemalt algul kasutanud Mersu mootoreid ja ka disain on sarnane. Oli kunagi üks nende nö luksusauto, mille nimi mulle ei meenu, aga mis oli tollase S-mersuga väga sarnane.
Chairman. Põhines W124-l. Sakslastega oli diil, et loodav sõiduk ei tohi üleliia aluseks oleva E-mersuga sarnaneda. Ja korealased pidasid sõna, üllitis sai hoopis uue S-klassi (W220) ilme.Smile
Vasta
#82

Ssangyong Actyon on põhiline inspiratsiooniallikas X6 disaineril olnud.
Vasta
#83

Tundub, et nende kahe suguelu tagajärjel see ÕhhKuus sündiski. Auto sai müüki pandud.. vaatame kas keegi soovib endale. Esimestel päevadel on olnud 0 kõnet.. järgmistel päevadel on veel vaiksem olnud Smile.

Täna lähen sõitma jälle. Vahepeal oli seistes koterman söönud akust voolu ära ning pidin boosteriga käima ajama. Täna vast ei pea seda aparaati tooma minema.
Vasta
#84

Sattusin täna Sõle tänaval kõrvuti seisma. Päris suur "elukas" , piltidelt tundub kuidagi palju pisem olema. Värv on päris elus väga kift.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#85

(22-01-2021, 21:28 PM)Aare R. Kirjutas:  Ssangyong on vähemalt algul kasutanud Mersu mootoreid ja ka disain on sarnane. Oli kunagi üks nende nö luksusauto, mille nimi mulle ei meenu, aga mis oli tollase S-mersuga väga sarnane.

Ssangyong "Chairman".

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#86

See Ssangyong Chairmani lugu oli minu mäletamist mööda päris vürtsikas. Parandatagu mind, kui eksin, kuid mul on mälestus, et Ssangyong ostis Mercedeselt tehnilise osa kasutamise õigused eeldusel, et loodav auto ei sarnane MB toonase sama klassi autoga. See võis olla W124 äkki? Ssangyong kirjutas alla ja pidas lepingu kirjatähest väga täpselt kinni - kuid kopeeris võimete piires see-eest järgmist põlvkonda ehk W210-t. See tekitas MB-s paksu verd, kuid teha polnud midagi - lepingust oli kinni peetud.
Vasta
#87

(09-02-2021, 14:48 PM)Marvin Kirjutas:  See Ssangyong Chairmani lugu oli minu mäletamist mööda päris vürtsikas. Parandatagu mind, kui eksin, kuid mul on mälestus, et Ssangyong ostis Mercedeselt tehnilise osa kasutamise õigused eeldusel, et loodav auto ei sarnane MB toonase sama klassi autoga. See võis olla W124 äkki? Ssangyong kirjutas alla ja pidas lepingu kirjatähest väga täpselt kinni - kuid kopeeris võimete piires see-eest järgmist põlvkonda ehk W210-t. See tekitas MB-s paksu verd, kuid teha polnud midagi - lepingust oli kinni peetud.
Minu mälu järgi oli W124 asemel W210, ja korealased kopeerisid tollase S-klassi (mistandoligi) välimust. Saksa Auto Bild kommenteeris siis asja lojaalselt, kuid kahjurõõmsalt.
Vasta
#88

(09-02-2021, 17:40 PM)olevtoom Kirjutas:  .Minu mälu järgi oli W124 asemel W210, ja korealased kopeerisid tollase S-klassi (mistandoligi) välimust. Saksa Auto Bild kommenteeris siis asja lojaalselt, kuid kahjurõõmsalt.

Võis ka niimoodi olla, praegu ei ole aega üle guugeldada ka. Igatahes sai MB paraja tünni.
Vasta
#89

(10-02-2021, 15:28 PM)Marvin Kirjutas:  
(09-02-2021, 17:40 PM)olevtoom Kirjutas:  .Minu mälu järgi oli W124 asemel W210, ja korealased kopeerisid tollase S-klassi (mistandoligi) välimust. Saksa Auto Bild kommenteeris siis asja lojaalselt, kuid kahjurõõmsalt.

Võis ka niimoodi olla, praegu ei ole aega üle guugeldada ka. Igatahes sai MB paraja tünni.

Teemakohane artikkel ka:

https://www.news24.com/wheels/news/class...20200730-3

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#90

Vahepeal sai eemaldatud see erootiline sisu kate ning peale seda auto seisis veebruarist. Käivitumisega oli probleeme. Ei boosteri, ei täis akuga, mitte üks klõps. Tellisin treileri ja sel ajal kui vend platet maha lasi proovisin naljaviluks. Põmm käis. Ihumehaanik polnud väga rõõmus, et ma omal ratastel kohale jõudsin. Samas mingit suurt häda ta ei leidnud. Siis jäitsin ta uuesti seisma. Mingil hetkel korra turtsatas ka korra käima aga käiku sisse ei lasknud panna (aku vedas viimase hingetõmbega käima). Sinna see masin jäi paariks kuuks jälle. Kuukene kaks tagasi proovisin korra boosteriga ja ei midagi. Sai siis käega löödud ja paar nädalat tagasi tehtud uus proov ihumehaanikuga. Kuram, jälle käivitus. 
Tundub, et aku peab täis koguaeg olema enamvähem, tühjaks joostes läheb aju lolliks mingil põhjusel.

Alguses põles ABS tuli jälle kenakesti ja sai peaaegu isegi koos rattalaagriga see andur ära tellitud aga peale paari tiiru läks ise korda. Lisaks on lahkunud elus mingil põhjusel juhiistme reguleerimise võimalus ning võtmega pagasluugi avamine. Lisaks on kaduva teed läinud ka läbisõidunäidu taustvalgus.

Külma õnneks puhub ja tundub, et igasugu haisemised on ka ära kadunud mis alguses kummitasid.
Vasta
#91

Auto on olnud kasutuses juuli lõpust igapäevaautona. Mitte küll minu käes aga töökaaslane sõidab sellega. Kütsi võtab korralkikult. Mõned asjad on ka ära surnud. Elektriline tooli liigutamine, tagaluugi lukk mingit moodi, läbisõidunäidiku valgus. Mis on kehvem lugu on see, et keegi on üritanud autogq vandaalitseda. Nimelt on esitiibadele tehtud mõlgid (nagu oleks kontsakingaga pandud), kapotile samamoodi ning on ka ära väänatud tule juurest kapoti äär. Sisse ei ole üritatud murda aga väliseelt on autoga vandaalitsetud omajagu. Kes seda tegi hetkel ei tea.. üritame jälgi ajada. Päris nõme.
Vasta
#92

Auto vahetas omanikku täna. Olen võtnud nõuks oma viimased hobiautod rahaks teha ja teha mõningase pausi autodega (va igapäevasõiduk). Hetkel veel müügis https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3585205 . Tema staatus selgub homme. Kas läheb juba homme ära või potensiaalne ostja loobub.
Vasta
#93

Juba oli eile näha jah näoraamatus, läks 100 auto missiooni täitma, tore Smile

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#94

(21-09-2021, 06:31 AM)Maamees Kirjutas:  Juba oli eile näha jah näoraamatus, läks 100 auto missiooni täitma, tore Smile

Mhm, Anti ilastas juba siis kui ma ostsin selle auto Smile. Teine masin ka läinud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne