Gaz 23 KGB variant
Kuna eestimaine jaaniõhtune lihasöömis võistlus käib siin kodus täie hooga edasi aga mul enam ei mahu siis teen väikese postituse teema täienduseks
Niisiis Gaz 23 toodeti kolmes erinevas modifikatsioonis
1. Gaz 23 - oli tavaline KGB tööauto, kasutati rohkem välismaa diplomaatide jälitamiseks
2. Gaz 23 A - tavakäigukastiga aga 5,5l mootoritega autod - tehti neid 4-5 tk. Kuna tavakastid sellele väändele vastu ei pidanud, muutusid kiiresti kasutamiskõlbmatuteks
3. Gaz 23 B - Need olid Zil.ide ja Tshaikade saateautod, täis kroomi ja eranditult musta värvi. Mõned viidi ka välissaatkondadesse.

Ühtekokku 10 a. jooksul toodeti 603 autot, kui palju 23 ja 23B-d on teadmata. Taastatud on ainult 23 B-d, nende efektiivsema välimuse tõttu. Vähemalt ühel taastatud autol on passis 23 aga tehtud kui 23B.
Vasta
(23-06-2017, 16:27 PM)kopraonu Kirjutas: Selline laadimise relee peaks mul siiani kuskil karbis vedelema.
Igal juhul õnnitlused siis auto valmise puhul. Loodan sügisel seda elusuuruses näha.

 Ega sul ei trehva see relee mingi vanema aastakäigu oma olema?
Vasta
Formika

Relee regulaatori kaan on aastast 1971 kuigi auto 1963. St. gost peab lõppema 63 või väiksema numbriga.
Vasta
Kui üles leian,siis ütlen,mis ta on. Hetkel aasta arvust ma ei tea rääkida.
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
(23-06-2017, 21:08 PM)ZIL 131 Kirjutas: Formika

Relee regulaatori kaan on aastast 1971 kuigi auto 1963. St. gost peab lõppema 63 või väiksema numbriga.
Jah, ma tean, aga õnnetuseks on selline asi üliharuldane, nad, kas andsid töö käigus otsad ja vahetati uuemate vastu välja või kanti need autod maha ja läks kõik igaviku teed. Chaikat toodeti alates 1959 ja Gaz 23 alates 1962 ja mõlemaid küllalt vähesel määral, nii et selle õige relee leidmine on paras õnne mäng.
Vasta
Tänan, et mind eraldi ära mainiti huviliste hordide juures!
Mina ka ei jaksa rohkem süüa, seega kaevasin kiirkorras Volga jupid (teadaolevates asukohtades) läbi ja pean kurbusega teatama, et tiiva peale kirjasid vist ikkagi ei ole. 
Kui kuskilt välja tulevad saad loomulikult endale.
Respect tehtud tööle muidugi, sügav kummardus!
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
Vägev värk.

See nüüd teine üliharuldane taastatud nõukogude masin Eestis peale Zis-127 bussi?
Vasta
Gaz-AAA kaks eksemplari ka.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
No samast "sulest" on tulemas veelgi, usun, et V8-Emka on veelgi haruldasem ja erilisem. Minu müts vedeleb igatahes maas juba.
Vasta
No ma ei ole kunagi varjanud seda,et pean lugu inimestest kes teevad tööd ja näevad vaeva.
Tänan! Smile

T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne