Gaz 23 KGB variant

Pakun puhtalt toetudes loogikale,et järsku olid KGB Volgal all GAZ 13 kummid?


Vasta

(31-08-2017, 20:44 PM)kopraonu Kirjutas:  Pakun puhtalt toetudes loogikale,et järsku olid KGB Volgal all GAZ 13 kummid?

 Kahjuks, kopraonu, pean sind kurvastama Gaz 21 kummid on 6.70 - 15 aga Gaz 13-l 8.20 - 15, ehk Tshaika kummid on märksa laiemad ja veljed ka teistsugused. Töö käigus sai ka seda mõtet heietatud ja järgi proovitud aga Tshaika on paju laiem auto ja Volgal hakkasid need pööramisel lihtsalt vastu käima.
Vasta

Kas kasutusjuhendis pole rehvi margi kohta miskit kirjas? Enamusel vene autodest,millel kasutusjuhend eksisteeris oli ka originaal rehvi mudel ja mõõdud toodud.  Muidugi GAZ 23 ei ole ka enamus tüüpilisi vene autosid,seega ei pruugi rehvi mudelist seal sõnagi olla.
Üks variant on uurida arhiividest,mis rehvidega komplekteeriti tehases. Kaudselt seda rehvi mudelit ei tuleta.
Võibolla on juhus,et tugevama karkassiga rehvi tehti aga seda kasutati mõne kaubiku,bussi all? Kuigi kui nüüd mõelda siis see on 1% tõenäosusega.


Vasta

(31-08-2017, 21:03 PM)kopraonu Kirjutas:  Kas kasutusjuhendis pole rehvi margi kohta miskit kirjas? Enamusel vene autodest,millel kasutusjuhend eksisteeris oli ka originaal rehvi mudel ja mõõdud toodud.  Muidugi GAZ 23 ei ole ka enamus tüüpilisi vene autosid,seega ei pruugi rehvi mudelist seal sõnagi olla.
Üks variant on uurida arhiividest,mis rehvidega komplekteeriti tehases. Kaudselt seda rehvi mudelit ei tuleta.
Võibolla on juhus,et tugevama karkassiga rehvi tehti aga seda kasutati mõne kaubiku,bussi all? Kuigi kui nüüd mõelda siis see on 1% tõenäosusega.
99,9%, et saateautodel kasutati lääne rehve. Gaz 23 toodeti 10 a jooksul 603 tk., ehk 6 -7 tk aastas. Eluiga oli neil max. 4 - 5 aastat. Tänapäeval on alles 1-2 % autodest. Sellisele väikesele kogusele polnud mõtet midagi spetsiaalselt tegema hakata ja muidugi töökindlus ja veel kord töökindlus. Ega isakeste turvamine ei olnud naljaasi.
Vasta

Kõlab loogiliselt,küsimus,et kui välismaa rehv,siis kelle oma? Firestone,Goodyear või muu firma? Ford,kasutas Firestone ehk ka GAZ 23?


Vasta

(31-08-2017, 21:12 PM)kopraonu Kirjutas:  Kõlab loogiliselt,küsimus,et kui välismaa rehv,siis kelle oma? Firestone,Goodyear või muu firma? Ford,kasutas Firestone ehk ka GAZ 23?
Kuna sellega tegeles KGb, siis see on äärmiselt salastatud info ja küsida ka pole kelleltki. Mehed kes nende autodega sõitsid on kõik, kes alles vähemalt 75+. Ja vaevalt needki seda mäletavad ja võib-olla ei osanud lugedagi, mis sinna po nemetski oli kirjutatud.
Vasta

po nemetski= Made in Germany siis saaks see olla Continental ilmselt? Kuid kas selline rehv ,mitte MB all polnud kasutuses? Kui võtta need,mudelid ,mida siis toodeti siis peaks asjale lähemale jõudma.


Vasta

(31-08-2017, 21:18 PM)kopraonu Kirjutas:  po nemetski= Made in Germany siis saaks see olla Continental ilmselt? Kuid kas selline rehv ,mitte MB all polnud kasutuses? Kui võtta need,mudelid ,mida siis toodeti siis peaks asjale lähemale jõudma.
Kopraonu, sa oled vist nii noor mees, et ei tea et nõuka ajal ka Eestlased kirjutasid po nemetski
Vasta

Ma olen arusaanud,et see oli teatud sõna sakslaste,fashisti jaoks. Aga see on kahjuks ka kõik,sest fashistid olid venelase jaoks kõik need rahvad,kes NL vastu astuda julgesid.


Vasta

(31-08-2017, 21:22 PM)kopraonu Kirjutas:  Ma olen arusaanud,et see oli teatud sõna sakslaste,fashisti jaoks. Aga see on kahjuks ka kõik,sest fashistid olid venelase jaoks kõik need rahvad,kes NL vastu astuda julgesid.
 See ei puutu asjasse, po nemetski kirjutasid kõik, kes kasutasid ladina tähestikku. Lihtsalt nende maailmapilt oli selline
Vasta

(31-08-2017, 21:23 PM)Formika Kirjutas:  
(31-08-2017, 21:22 PM)kopraonu Kirjutas:  Ma olen arusaanud,et see oli teatud sõna sakslaste,fashisti jaoks. Aga see on kahjuks ka kõik,sest fashistid olid venelase jaoks kõik need rahvad,kes NL vastu astuda julgesid.
 See ei puutu asjasse, po nemetski kirjutasid kõik, kes kasutasid ladina tähestikku. Lihtsalt nende maailmapilt oli selline

See oli ikka nii, et kirjutati "s nemetskimi bukvami"

Mis seal parata, enamuse punaväelaste jaoks oli see ju esimene (ja enamasti ka viimane) väljamaa reis. 

Kusagil sõja memuaarides oli lahe lugu kus eesti poisid kes venelaste kätte on kinni kukkunud, sõidavad lendliisi DODGE veoka kastis ja seletavad, et näe kui hea USA auto, siis venelased raiusid nagu rauda vastu, et ei ole: see on vene oma ja neid toodetakse Moskvas. Kui siis poisid küsisid, et miks seal auto mark "s nemetskimi bukvami" on, pani venelane vastu, et see on ekspordi jaoks tehtud. Natuke oli vaikust ja siis eestlane küsis vastu, et aa miks see Moskva teil siis sakslastele autosid toodab, kui teil siin näe sõda käib ja endalgi tarvis ? 
See ajas venelastel juhtme kokku.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Jaapani päritolu rehvid olevat ka MAZ-543 ja derivaatide all põhjusel, et NL ei suutnud mis iganes nende masinate nõuetele vastavat rehvi toota. Selles mõttes ei oleks importrehv ennekuulmatu.
Vasta

Võib-olla keegi mäletab veel seda autot.
   
Kuna eesmärk oli 100 % originaal, siis sai täna alustatud vigade parandusega. Esiteks said vahetatud salongi radiaatori katte seibid
16 mm asemel 14 mm-d.
   
Vahetatud said ka lõdvikute klambrid
   
Siis võtsin käsile tagumiste poritiibade iluliistud. Esiteks avastasin, et on need palju pikemad kui eelmised
   
Ja teiseks, nende kinnitusraamid ei sobi ka kokku, sest mäletan, et eelmised kinnitusid kolme kruviga, aga need on neljaga
   
Kuidagi ei leidnud motivatsiooni tehtud töö ära lõhkuda ja jätta kõik pooleli. Võib-olla on kellelgi välja pakkuda vanatüübilisi liistu kinnitusi.
Kui on, siis kohe nõus kaupa tegema.
Vasta

Peki praadimiseni on veel mõni päev aega, nii et proovin kõigist projektidest kokkuvõtte enne minekut teha, et siis kui päikese käes mõistuse natuke kaduma hakkab, siis on hea kust järge vaadata. Täna tegelesin vigade parandusega. Eesmärk oli 100% originaal. Ukrainast said toodud originaalsed, või õigemini ajastukohased lutid ja vahetatud.
   
Õiged siis vasakul.
Ära sai ka vahetatud kapoti alune valgustus. Õige veel näppude vahel.
   
Nüüd on jäänud veel aku klemmid, relee regulaatori kaan ja Volga sildid. Muidugi on veel vahetamatta tagumised tiiva nikkel ilustused. Kuigi need on olemas, ei leia endas kuidagi motivatsiooni need maha kiskuda.
Vasta

Kas nr 13 ja 15 võtmele vastavaid mutikaid-poldipäid ka sellel autol juba oli? Nr 15 kohtasin esmakordselt GAZ 52 mootoris kepsusaalede vahetusel. Nr 13 vist VAZ 2101 juures. Ega hästi ei mäleta ka ja volgasid pole näppinud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Kuna poiss sai valmis oma Gaz 2424, siis kajastan ka seda siin natuke. Kuna ikkagi ka KGB massin. Ta pole suurem kirjamees ja vähesel määral on see teema kajastust leidnud Volga.ee foorumis. Niisiis Gaz 2424, toodeti 2245 tk 1968 - 1985a. Meie oma aastast 1984. Nii et musta numbri saamist tuleb veel 2 a. oodata. Ostetud Ukrainast ja oli algul selline.
   
Pooleteise aastaga sai asi valmis. Mis siis erinevust võrreldes Gaz 23-ga. Tuleb tunnistada, et suur samm on edasi tehtud juhitavuse ja mugavuse alal ( roolivõim, piduri võimendi) auto on pea 15 cm madalam, seega ka stabiilsem. Ka see auto on meil komplekteeritud alarm tulede, sireeni ja valjuhääldajaga. Ka on komplektis auto telefon ja kõik pärit kaheksakümnendatest. Projekt ise oli palju lihtsam, kui Gaz 23, eks vanusevahe on ka 21 a-t, ja see andis komplekteerimisel suure eelise. Palju neid 24-ja baasil tehtud eriteenistuse autosid siis järele jäänud on. Olen püüdnud seda igati välja uurida aga vastust õiget, mida julgeks välja käia pole. Igatahes väga vähe. Eestis pole ühtegi. Olen järginud 2 aastat Vene ja Ukraina müügiportaale, seal on selle aja jooksul 1 auto läbi vilksatanud ja see kadus ka kiiresti müügist.
   
   
   
   
   
Armatuurivahele sai ka kümnekas pandud, Tõenäoliselt need vennad ei pidanud miilitsaonu märguande peale isegi kinni pidama aga ütleme, et see oli min. tax, mis tuli kõvadele vendadele maksta Big Grin
Ja lõpuks ka originaalne tehase etikett.
   
Vasta

(08-10-2017, 13:32 PM)aavu Kirjutas:  Kas nr 13 ja 15 võtmele vastavaid mutikaid-poldipäid ka sellel autol juba oli? Nr 15 kohtasin esmakordselt GAZ 52 mootoris kepsusaalede vahetusel. Nr 13 vist VAZ 2101 juures. Ega hästi ei mäleta ka ja volgasid pole näppinud.
Ei, 13 ja 15 mul küll kasutuses ei ole. Kõik vana standart 10, 12, 14, 17, 19, 22, 24.
Vasta

Jah unustasin lisada, et erisuste poolest tava Volgast on veel pagasi luugi avamine elektriliselt ja on ka võimalus taga istme juurest käsitsi avada, juhul kui aku peaks otsad andma. Tava Volgadel on bentsupaagi luuk avatav võtmega, aga sellel see variant puudub. Et avada bensiinpaagi luuk, tuleb kõigepealt avada pagasnik ja siis seest poolt saab avada luugi. Vist tehtud selleks, et keegi ei saaks seltsimeestele suhkrut paaki valada. Summuti on analoogne GAZ 23-ga. Tagant paistab välja üks toru. Erinevus on ainult selles, et 23-l tulid mõlemad torud koos kuni tagaotsa välja aga sinna oli kinnitatud selline petekas, siis 2424-l toimub ühinemine juba kõhu all ja tagant tuleb välja ainult üks toru, mis minu arust peaks ikka hulga jõudu maha tõmbama. Petteks on ka kaks pedaali (sidur+pidur). Tegelikult ühe vajutamisel läheb alla ka teine. Kuna tegu on automaat kastiga, siis sidurit pole vaja. Gaz 23-e puhul sellisele konspiratsioonile veel polnud mindud.
Vasta

Ja veel lisaks, käigukang näeb välja nagu tava Volgal ja omab ainult 3-e asendit. neutraalne keskel, ette tagurpidi ja taha edasi. Mitte mingeid parkinguid ega aeglasemaid variante. Parkimisel tuleb kasutada ainult käsi pidurit. Automaatkast 3 käiku.
Vasta

Selle tehase birka pealt võib ükskõik mis kere numbri välja lugeda. 
Osa konspiratsioonist  Smile ?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne