Gaz 23 KGB variant
(01-09-2018, 19:51 PM)Walter Kirjutas: Kui releel oli peal midagigi mis meenutas tehasest pealelastavat mingit värvikihti siis tuleks sellega arvestada. Klantsilt särav detail on ilus vaadata aga kas on see ikka nii nagu peab? Sama teema ka teiste kere külge koostatud asjadega (juhtmestik, torustik jne.) mis võidi panna külge enne värvimist. Nagu ameerika muskelautodel kus originaalsuse tagaajajad värvivad osad juhtmed ja lõdvikud osaliselt või täielikult ära kuna tehase vooluliinilt need niimoodi ka tulid.
Mingi perioodi vene plomm kujutas endast kruvi pea alla pandud neljakandilist plekist kaussi kus kruvipea oli kaetud punase plastiliiniga ning tempel peale vajutatud - kuidas siin võis olla?
 Jah tuli meelde. Kunagi sai uudismaal käidud ja selleks anti tutikad GAZ 52/53-d. Neil oli ka relee ühe poldi all selline kausikujuline seib, milles oli mingi punane mögin, kuhu oli mingi tempel vajutatud - tõenäoliselt kvaliteedi kontroll. Olen ise ühe sellise kausi veel tühjaks kookinud, et kruvile ligi pääseda, et kaant maha saada. Nii, et edasi seltsimehed, originaalsuseni veel tee pikk. Relee-regulaatoril puudub plomm Big Grin .
Vasta
Plommi kausse kasutati militaar veokatel kuid varuosa releesi plätserdati  värviga.
Vasta
Mis selle plommi point oli ? 

Sorri poisid aga seoses plommidega tuli lahe lugu meelde:
Meil kroonus toodi paariks nädalaks seeru voodi alla kaks kohvrit, üks oli "sekretno" ja teine oli "sevešenno sekretno". Seeru ei saand pelleris ka käia ilma, et sumadane kaasa poleks võtt. Ühe plommi lõhkumise eest sai 5 ja teise eest 15 aastat. Vähemalt nii räägiti. Vot sellisel plommil on point. 
Kui hästi järele mõtlen, siis oli neid plomme vist isegi kaks, kummalgi kohvril. Avamise juures pidid olema seeru ja kapten. Kummalgi oli pitsat millega see pärast pitseeriti. Enne avamist vaadati luubiga pitseri seisu. Mingil kummalisel põhjusel lasus minul kohustus teada põhjalikult peast mõlema kohvri sisu ja seda sisuliselt une pealt. Sain kohe aru, et see on absull võimatu. "Studeerisin" siis Agu Sihvka kombel öösiti materjalid padja all meetodil. Päeval tassisin seda varandust vöö vahel endaga kaasas (see mis mulle selleks päevaks lugeda anti).  Sel perioodil meieni koduste kirjad ei jõudnud ja ajalehed kah mitte. Aga sooled töötavad omas tempos. Ainsad mehed kogu mansahvti peale kellel pelleri paber varnast võtta olid mina ja seeru. Sealt ka oskus plomme avada ja sulgeda. No problemo. Ega siis iga avamise juurde kaput ei kutsutud. Krt, präegu mõtlen, et äkki olid pitsatid hoopis kahel ohvel, kapul ja majoril, aga major andis oma pitsati seerule, sõnadega nedaibohh. Ta lihtsalt ei viitsind kohale joosta nende sumadanide pärast.
Siiani mäletan kapu nägu kui seeruga talle kohvrid üle andsime. Vend lappas kohvri sisu, läks näost valgeks ja külm higi tuli SEKUNDITEGA tüübil otsaette. Ma arvan , et sellest kirjandusest 1/3 läks tamburist kõige kaduva teed. Nii palju ikka nutti oli, et "seversenno sekretnost" sai oluliselt vähem lehti piizdu pandud. Loeti veel sõnad peale, et kuna oled salajase kirjandusega kokku puutunud siis 10 a. kodumaalt välja ei saa. Puutusin ma jah, kui siis ainult tagumise otsaga Smile
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z 
Vasta
Tsitaat:Loeti veel sõnad peale, et kuna oled salajase kirjandusega kokku puutunud siis 10 a. kodumaalt välja ei saa.
Nagu need oleks igapäevaselt saanud, kes kokku ei puutunud  Big Grin
Vasta
Need KGB autod üllatavad igal sammul. Tulid välja erilised numbri alused, mida sai kiirkorras vahetada. Need siis GAZ 2424 juures, mida praegu Norra tellimuse järgi taastame. Nad muidugi sellised ei ole nagu USA filmides nähtud, kus  piisab nupule vajutamisest aga küllaltki omapärased. Pildid ka pärast puhastamist ja vähest taastamist.
   
   
   
Vasta
(05-10-2018, 17:41 PM)Formika Kirjutas: Need KGB autod üllatavad igal sammul. Tulid välja erilised numbri alused, mida sai kiirkorras vahetada. Need siis GAZ 2424 juures, mida praegu Norra tellimuse järgi taastame. Nad muidugi sellised ei ole nagu USA filmides nähtud, kus  piisab nupule vajutamisest aga küllaltki omapärased. Pildid ka pärast puhastamist ja vähest taastamist.

1980-81 ministrite nõukogu autobaasis kruvisid numbreid praktikandid 19ndast tehnikakoolist.Mingit graafikut ja seaduspärasust ei olnd,torgati nr kätte ja teised viisid  pärast vanakese kätte.Igasugu legendid süsteemsest vahetamisest ja konspiratsioonist  tunduvad tagantjärgi jamana.Rohkem vist tehnilised probleemid.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
(05-10-2018, 18:18 PM)jurka Kirjutas:
(05-10-2018, 17:41 PM)Formika Kirjutas: Need KGB autod üllatavad igal sammul. Tulid välja erilised numbri alused, mida sai kiirkorras vahetada. Need siis GAZ 2424 juures, mida praegu Norra tellimuse järgi taastame. Nad muidugi sellised ei ole nagu USA filmides nähtud, kus  piisab nupule vajutamisest aga küllaltki omapärased. Pildid ka pärast puhastamist ja vähest taastamist.

1980-81 ministrite nõukogu autobaasis kruvisid numbreid praktikandid 19ndast tehnikakoolist.Mingit graafikut ja seaduspärasust ei olnd,torgati nr kätte ja teised viisid  pärast vanakese kätte.Igasugu legendid süsteemsest vahetamisest ja konspiratsioonist  tunduvad tagantjärgi jamana.Rohkem vist tehnilised probleemid.
Kui tohib küsida kus asus ministrite nõukogu autobaas ???
Minu tuttav käis hooldamas oma kahtlast Volgat mere ääres vangla kõrval Tallinnas ja kahjuks pole mällu jäänud mis autobaas see oli ??? Aga mäletan väga masiivseid raud väravaid ja valvuriputkat ja neid pool pimeidaid koridore mida mööda sõitma pidi.
Vasta
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid236094 

Selle postituse alumine vasak pilt on tehtud 50-ndate aastate min. nõukogu autobaasis. Asukoht Tõnismäel, garaažid pole säilinud, maja, mis paistab on alles. Ma ütleks, et see pilt on peegelpildis minu poisikese mälu järgi aga kindel pole.
Инвалид информационной воины.
Vasta
Swedbanki taga oli autobaasi viimane adekvaatne asupaik.
_______________________
KKK all the way...
Vasta
Need suured väravad mere ääres oli Suu-Patari tänavas olnud siseministeeriumi autobaas,eks seal käis ka kagebiitide autode remont.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne