Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu
#4

Võllilt eemaldamata sünkrod paistavadki kenad.
Ikka maha tuleb võtta, enne ei näe ju. See sisemine koonuspind peab olema selgesti eristuvate soontega, s.o. kogu mustriga, mis tal uuena on ja vastu koonuse peeglit käib. Uus sünkro on seest nii karvane, et sõrmega üle libistada ei saa - haagib kinni.
Kui sel sünkrol juba väljast hambad maas on, siis on üldse põhjust põllurallikat kahtlustada, aga selliseid juhtumeid on vähe, kus käike on sisse taotud nagu motikal. (milledel teatavasti üldse pole sünkrosid ja kõik käigud käivadki pauguga)

Jah, see "käigu ragisemine" ongi just see, mida Sa praegu ei näe. Kui suur äda, võin tõmmitsakomplekti (tagatisega) laenata.

Kui uut käepärast pole, saad alati ntx teise ja neljanda sünkro sisepindu visuaalselt võrrelda. Teine on tavaliselt kulunum ja neljas selline nagu peab.
Kõige paremal juhul kannatab neid ka omavahel ümber tõsta. (kuna Sul doonoreid rohkem, siis teistest kastidest kõrgemate käikude sünkrod ena omasse - aga sellest nipist ära kellelegi räägi, sest kuldreegel on see, et kui sünkro kulunud siis raudpolt uus sünkro + uus hammakas paaris vahetada (maksab jo....matt))

.............

Mina ei viiliks igaks juhuks midagi. Küll ta leiab oma tee niigi. Teab, mis seal on, pindkarastus vms ja pärast ei olegi parem. Lihtsalt hoovastiku puksid peavad korralikud olema, lisaks need võllide fikseerivad kuulid, vedrud tehasepikkusega, nende kanalid puhtad ja ilusad. Küll ta leiab oma tee niigi. 
Reeglina me ei ole targemad, kui tehases töötavad koolitet mehed...Smile

..............

Kui kastilaager on peos, on teda ju kerge hinnata, kas on kulunud või mitte. Saale pinnad peeglid, rullid/kuulid ilusad; käe vahel keerutades (kuivalt ja pestuna) ei karju, siis võib tagasi panna.
Kastilaagrid ju tavaliselt mingi "kiiksuga", et neid a`la Balti Laagri letist ei saa.
Ja kui saab, vaheta ära, siis pole kulu suur.
Aga seda, et spetslaagril nüüd must vahetada oleks, ma küll ei tea.
If it works, do`nt touch it.

P.S. Tänapäeval käivadki asjad liimiga kokku. S.t. tihendipaksusega ei arvestata - liim täidab ainult pinna ebatasasused.
Minuarust jubehea variant, ei pea tihendeid otsima/tegema ja saab otse ja lihtsalt kokku panna. Hea liim, muidugi, peab käepärast olema. Ja tehase soovitusi ei tohi siin arvestada - need on täna välja töötanud silikooni, mis hakkabki mingi aeg läbi laskma.
Noh, et raha ikka ringleks...Smile
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: 13piisab - 16-08-2016, 10:28 AM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: 13piisab - 16-08-2016, 10:38 AM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: 13piisab - 16-08-2016, 10:55 AM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: stihl - 16-08-2016, 12:26 PM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: 13piisab - 16-08-2016, 12:31 PM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: stihl - 16-08-2016, 12:50 PM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: 13piisab - 16-08-2016, 13:01 PM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: stihl - 16-08-2016, 13:05 PM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: 13piisab - 16-08-2016, 13:18 PM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: 2715 - 16-08-2016, 13:30 PM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: 13piisab - 19-08-2016, 13:09 PM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: stihl - 19-08-2016, 14:41 PM
RE: Tänapäevasemate manuaalkastide hingeelu - Autor: 13piisab - 19-08-2016, 15:13 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne