27-08-2016, 21:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2016, 21:36 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
paneme õige selle liigselt intrigeeriva teema (pärast mõningate solvavate postituste kustutamist) siinkohal kinni - algataja tõdes ju et suuremas konsiiliumis jõuti vähem mustvalgele tulemile kui algne ülbik-ülevaataja "liiklemiskeelu" seadmise ähvardus. Ning see on ju mõistlik - ca 40a vanale suuuuure mootoriga hobisõidukiga tegelemisel võiks ikka masina näitudel silma peal hoida.
(ma julgeks oma kuuest masinast vaid ühe-kahega TÜV-l pikalt "kuuma anda" - vanakeste jahutussüsteemid ei ole uued ja sellest võiks ju ülevaataja aru saada ja kui masinal on temp näidik (mu kahel masinal pole), siis sellel ja vast ikka ka muul silma peal hoida: selleks ju näidikud ongi. Minul lõhkus '91 vectra radika nt kohalik remondikoda just käesoleva aasta veebruaris - masin jäeti tööde järel maja ette tühikäigul tiksuma ja autole järele minnes ootas mind tilkuv ja aurav kapotialune)
(23-08-2016, 10:01 AM)rnx69 Kirjutas: Hetkeseisuga on lugu saanud kõiki otseselt asjassepuutuvaid osapooli rahuldava ning positiivse lahenduse ja mina isiklikult põhjust pretensioonideks ei näe.
(ma julgeks oma kuuest masinast vaid ühe-kahega TÜV-l pikalt "kuuma anda" - vanakeste jahutussüsteemid ei ole uued ja sellest võiks ju ülevaataja aru saada ja kui masinal on temp näidik (mu kahel masinal pole), siis sellel ja vast ikka ka muul silma peal hoida: selleks ju näidikud ongi. Minul lõhkus '91 vectra radika nt kohalik remondikoda just käesoleva aasta veebruaris - masin jäeti tööde järel maja ette tühikäigul tiksuma ja autole järele minnes ootas mind tilkuv ja aurav kapotialune)
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"