Dnepr MT10 mootor
#1

Tere

oskab keegi öelda, misjaoks on Dnepri mootoris see ava?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Tehnoloogiline ava, vist õli kanali puurimiseks mootori tootmisprotsessis. Peab olema suletud.
Vasta
#3

Ma pakuks, et vanematel mudelitel käis sealt läbi süüteregulaatori tross.
Vasta
#4

(23-08-2016, 08:33 AM)motamees Kirjutas:  Ma pakuks, et vanematel mudelitel käis sealt läbi süüteregulaatori tross.

see ei tundu tõenäoline. see ava läheb otse õhutuse peale mis asetseb nukkvõlli hammasratta otsas. süütemäng asetseb järgmise seina taga.  ilmselt siis lihtsalt jah mingi tootmisprotsessiga seotud värk.
Vasta
#5

(23-08-2016, 17:04 PM)kb007 Kirjutas:  
(23-08-2016, 08:33 AM)motamees Kirjutas:  Ma pakuks, et vanematel mudelitel käis sealt läbi süüteregulaatori tross.

see ei tundu tõenäoline. see ava läheb otse õhutuse peale mis asetseb nukkvõlli hammasratta otsas. süütemäng asetseb järgmise seina taga.  ilmselt siis lihtsalt jah mingi tootmisprotsessiga seotud värk.

Vanematel mudelitel ei ole seal kindlalt mingit auku. Vähemalt minu K-650 mitte.
Isegi juhtmed ei lähe läbi külje nagu sellel mootoril vaid lähevad süütemängu kaane ja mootori vahelt (on tehtud kaanele nagu sisselõige).
Sammuti on vanematel mootoritel nagu K-650 ja Dneper9 kuuevoldine el süsteem mille erinevus seisneb selles, et küünlajuhtmed tulevad välja generaatori kõrvalt. Aga uuematel mootoritel nagu see Dnepr MT10.36 ja uuemad kasutavad 12 voldist genekat ja  piibu juhtmed tulevad välja küljepealt.
Seega tegemist Dnepr 10 või uuema mootoriga millele vihjas ka postitaja, ja tegu võib olla mingi tehase praagiga või hilisema defektiga.
Vasta
#6

[attachment=59235 Kirjutas:Qunts pid='400173' dateline='1471975201']
(23-08-2016, 17:04 PM)kb007 Kirjutas:  
(23-08-2016, 08:33 AM)motamees Kirjutas:  Ma pakuks, et vanematel mudelitel käis sealt läbi süüteregulaatori tross.

see ei tundu tõenäoline. see ava läheb otse õhutuse peale mis asetseb nukkvõlli hammasratta otsas. süütemäng asetseb järgmise seina taga.  ilmselt siis lihtsalt jah mingi tootmisprotsessiga seotud värk.

Vanematel mudelitel ei ole seal kindlalt mingit auku. Vähemalt minu K-650 mitte.
Isegi juhtmed ei lähe läbi külje nagu sellel mootoril vaid lähevad süütemängu kaane ja mootori vahelt (on tehtud kaanele nagu sisselõige).
Sammuti on vanematel mootoritel nagu K-650 ja Dneper9 kuuevoldine el süsteem mille erinevus seisneb selles, et küünlajuhtmed tulevad välja generaatori kõrvalt. Aga uuematel mootoritel nagu see Dnepr MT10.36 ja uuemad kasutavad 12 voldist genekat ja  piibu juhtmed tulevad välja küljepealt.
Seega tegemist Dnepr 10 või uuema mootoriga millele vihjas ka postitaja, ja tegu võib olla mingi tehase praagiga või hilisema defektiga.

tänud kõigile vastamast. tundub et tegemist on ikka mingi tehnoloogilise avaga, mis on ikkagi juba korpuse valamise käigus sisse planeeritud. 

minu mure oli sellles, et äkki peab sealt ka mingit õli sisse valama, aga ei leidnud selle kohta mingit viidet.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne