IZ-49 süütenurk ilma süüteregulaatorita?
#1
Tere!

Oman IZ-49 ning A.Palu raamtust loen välja, et kolvi eelsüüteasend ü.s. seisust on 1,5mm. Milline võiks olla, aga optimaalne distants ü.s seisust, juhul , kui süüteregulaatorit puudub?

Lähtudes kirjandusest julgeksin pakkuda 3,5..4mm. Kas keegi oskab kinnitada või ümber lükata?
Vasta
#2
(25-08-2016, 15:49 PM)Fly Kirjutas: Tere!

Oman IZ-49 ning A.Palu raamtust loen välja, et kolvi eelsüüteasend ü.s. seisust on 1,5mm. Milline võiks olla, aga optimaalne distants ü.s seisust, juhul , kui süüteregulaatorit puudub?

Lähtudes kirjandusest julgeksin pakkuda 3,5..4mm. Kas keegi oskab kinnitada või ümber lükata?

Oled õigel teel.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#3
1,5 mm EÜSS kehtiks juhul kui A66 või A70 oleks tanklates veel müügil. Tänapäeva kõrgema oktaanarvuga bensiin eeldab varasemat süüdet ja kõrgemat surveastet. Toomase pakutud suurusjärk tundub ligilähedane. Täpne retsept selgub proovimise teel.
Näiteks minu IZ-49-l on süüde tsentrifugaalregulaatoriga kõige varasemas asendis, võib-olla tuleks reguleerimisvahemikku isegi suurendada. Selleks tuleks kontaktide kinnitussoont pikemaks freesida

Vasta
#4
Tere!

Alustan 3,5mm ning hoian teid kursis edusammudega.

Tänud!
Vasta
#5
Tere!

Mina kasutan oma elektronsüütega 49-l eelsüütenurka 27 kraadi ehk 5,5 mm enne ü.s.s-i. Töötab ja käivitub hästi.
Vasta
#6
Lohuta end sellega, et isegi autodega on samamoodi.
Kui sa ntx. 69a Mustangi süüte paned tehase ettenähtud seadesse, siis ta ei käi sul tänapäeva pentsuga ei peast ega pe...sest.

Motikal peab selle asja veelgi täpsemaks ajama, sest tal ju vaid üks pütt, millega töötab.
Aga venekeelses internetis peaks ju inffi piisavalt selle kohta olema, need seal mõtlevad hoolega igasugu ratse välja ja panevad ka kirja.
Vasta
#7
1-silindriline IZ ilma eelsüütenurga tsentrifugaal- regulaatorita on kadunud kuldse Hermann Weberi  narrimine.  See vidin on 1-silindrilise DKW-derivaatse 350cc IZ'i essents, ilma milleta jääb nauding saamata. Vidina olemasolul on käivitamine kerge ja tagasipõrkamatu kui samblale astumine, samas kui 110 kmh'ni siledalt jooksmine pole muinasjutt, vaid reaalsus ja ilma igasuguse tagasipeksmiseta ja puristavate vahekohtadeta.  Tõsi - vidina disainil on nõrkusi, ent oskajad mehed teavad , kuidas juppi töökindlamaks muuta .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne