Küsimusi Jawa 638 kohta
#1

Kuna plaanis  on selline isend vöimalikult originaalilähedaseks muuta,siis kindlasti tekib erinevaid küsimusi.
Nimelt omal ajal muudeti-löigati-keevitati-painutati nende raame,tagaamorte ,esiporilaudu,sumbuteid,sadulaid jne.
Hetkel huvitaks tagaamortide originaalpikkus.
Veel sooviks teada 638 originaalvärvi koodi.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#2

(25-08-2016, 20:14 PM)zxr Kirjutas:  Kuna plaanis  on selline isend vöimalikult originaalilähedaseks muuta,siis kindlasti tekib erinevaid küsimusi.
Nimelt omal ajal muudeti-löigati-keevitati-painutati nende raame,tagaamorte ,esiporilaudu,sumbuteid,sadulaid jne.
Hetkel huvitaks tagaamortide originaalpikkus.
Veel sooviks teada 638 originaalvärvi koodi.

Kui paikned Tallinnas, siis mõni õhtu oleks võimalik sul ühte ~500km läbisõiduga 638 isendit vaadata-mõõta-pildistada. Naabrimehel on selline ja kui me mõlemad parasjagu garaazis õlut joome, ei ole kahju ka näidata. Ajastamise küsimus. Kontakt PS.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#3

(26-08-2016, 14:59 PM)isandpauk Kirjutas:  
(25-08-2016, 20:14 PM)zxr Kirjutas:  Kuna plaanis  on selline isend vöimalikult originaalilähedaseks muuta,siis kindlasti tekib erinevaid küsimusi.
Nimelt omal ajal muudeti-löigati-keevitati-painutati nende raame,tagaamorte ,esiporilaudu,sumbuteid,sadulaid jne.
Hetkel huvitaks tagaamortide originaalpikkus.
Veel sooviks teada 638 originaalvärvi koodi.

Kui paikned Tallinnas, siis mõni õhtu oleks võimalik sul ühte ~500km läbisõiduga 638 isendit vaadata-mõõta-pildistada. Naabrimehel on selline ja kui me mõlemad parasjagu garaazis õlut joome, ei ole kahju ka näidata. Ajastamise küsimus. Kontakt PS.

Tänan pakkumise eest!
Ideaalis tahakski mönd tuunimata 638-t lähemalt vaadata-mööta,kuid ise asun Tartus.
Kas tagaamortide kinnituste vahe tsentris-tsentrisse on 320 mm?

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#4

(27-08-2016, 11:33 AM)zxr Kirjutas:  Kas tagaamortide kinnituste vahe tsentris-tsentrisse on 320 mm?

Sain peale paari õlle manustamist, mõõdulindiga mõõtes, poldi peade umbkaudsetelt keskkohtadelt vahemaaks umbes 31,5cm. Seetõttu võib öelda jah. Umbes täpselt 320mm.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#5

Tänud! Möötsin enda amordid yle.1 paar on 370 mm ja teine 350 mm.
Läheb löikamiseks Smile

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#6

(28-08-2016, 11:29 AM)zxr Kirjutas:  Tänud! Möötsin enda amordid yle.1 paar on 370 mm ja teine 350 mm.
Läheb löikamiseks Smile

Sest ma lasin sinna ju omal ajal tükid vahele, loomulikult on nad pikemad.
Lisaks painutasin raami tagant üles ja pressisin sadula samuti vastavalt kõveraks.

Esiporikas sai ikka tervenisti klaasriidest uus tehtud. Ajakirjast lõigatud VFR750F-i värviline pilt ees ja nii ta ka tehtud sai. Olemasolevat lõikusid plekikääridega vaid lapsed. 
Tagaporikaga sama teema, aga selle kannatas 0,8mm plekist teha ja siis mustaks värvida.

Sumbutisõelu modisid samuti ainult algajad jaffimehed.
Ässad lasid nullist uued koonustega tagasummutid koos lahtikäivate treitud tusleotstega (sai ise müra timmida) teha ja isegi Jawa hakkas liikuma nagu mõte.... Toungue
Minuarust nad originaalis gaasiga mängides tagarattasse ei läinud; pärast ei old probleemi.

Värvimiseks saad laenata mõnd säilinud küljekarpi, kust siseküljelt eeskujuna lased poel õige tooni segada.
Vasta
#7

Vötsin esihargi alt,kuid  sooviks teada kuidas esiamordi torud  alumistest alumiiniumpesadest välja tulevad?
Mingit lukustusröngast näha pole-vaid simmerid.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#8

(31-10-2016, 12:21 PM)zxr Kirjutas:  Vötsin esihargi alt,kuid  sooviks teada kuidas esiamordi torud  alumistest alumiiniumpesadest välja tulevad?
Mingit lukustusröngast näha pole-vaid simmerid.
 Pole ise sellist lammutanud, aga kas all otsas pole õlikorki või  mingit muud fikseerimis polti?
Vasta
#9

All  sees on töepoolest kuuskandiga polt.
Tänud vihje eest.Saab hakata edasi lammutama.
Sama mure on tagaamortidega.Lahti saab,aga kuidas kokku käib?

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#10

Tere
Jawa ja pildistatud värvi retsept olemas. Kleepsud ka olemas jawa ja 350.  Kui huvi helista 53 411 042.Tegutsen ka Tartus
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...=3&theater


Vasta
#11

Jawa värvi toon on RAL3020
Ise tegelen ka just ühe sama mudeli originaali viimisega.

Edu!
Tarvo
Vasta
#12

Värvitooniga asi korras.
Aga  nyyd  ei leia vabakäigu andurit yles.
Kus see täpsemalt asub?

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#13

(30-12-2016, 16:53 PM)zxr Kirjutas:  Värvitooniga asi korras.
Aga  nyyd  ei leia vabakäigu andurit yles.
Kus see täpsemalt asub?

Kui võtad parempoolse mootori kaane maha on see datsik ketiratta taga ehk ketirattast paremal.Sinna läheb üks juhe külge ja see sama junn ongi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne