TÜV kontrollnimistu ja vigade klassifikatsioonid
#41

(30-08-2016, 17:42 PM)Alts Kirjutas:  Interneedussest:

"There was a line in Hot Rod (IIRC) a while ago: "Without purpose, patina is just decay." Possible purposes include keeping the car all-original if that's the factory paint, or possibly if you deliberately want a "It's a junky car and I don't have to care about it getting any more scratches or rock chips" sort of image. Or if you personally feel it's not worth the effort to restore and are happy with it the way it is. If none of those purposes are present, and you have the cash... fix it."

"Oli line Hot Rod (IIRC) aega tagasi:" Ilma eesmärgil paatina on lihtsalt laguneda. "Võimalik eesmärkidel hulka hoida auto täiesti originaalne, kui see on tehases värviga, või isegi kui sa teadlikult tahavad" See on junky auto ja ma ei pea hooli ta saada rohkem kriimustusi või kivi laastud "omamoodi pilti. või kui isiklikult tunnen see ei ole väärt vaeva, et taastada ja on rahul nii see on. Kui ükski neist eesmärkidel on olemas, ja sul on raha ... määrata i

Ilmselt sama goooogle translate Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Vasta
#42

(30-08-2016, 10:01 AM)h2rra Kirjutas:  Kogu selle jutu peale tekkis mõte...  Kas sügaval nõukaajal mõni mosse või sapik või volga kah niimoodi pidurdades kraavi kummuli läks, nagu praegused.  Isegi kesklinnas keeratakse kogu aeg rattad taevasse.  ei olnud ju nõuka autodel neid regulaatoreid. Esimesed tulid žiguliidega ju. olid kiirused samad ja teeolud  kordi sitemad, rehvidest ei olnud üldse mõtet rääkida.   Ehk on ikka "tihendi" viga?

Otsisin välja sellised numbrid... 

Aasta ...Liiklusõnnetusi...Neis hukkunuid...Sõidukite arv...Autode arv

1945              na                          79                     3154             2740
1950              na                        105                     15360           10581
1960              na                        207                     67271           33363
1970              1959                    252                     168138          69 866
1980              1655                    303                     294748         183945
1990             2099                     436                     422271         317600
2015             1388                      67                     miljoni kandis (ei viitsi otsida täpsemaid numbreid)

Seega puht statistiliselt, sõidukite arv vs õnnetused, olid vanad ''tihendid'' ikka päris vigased.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#43

Proportsioonid ikka kuubis ,ja veelgi SadTäpselt korrutada ei viitsinud.
Samas esimene ohvritega avarii olevat juhtunud Londonis Max kiirus siis olla olnud ca.15 km .h(mälu järgi)
Vasta
#44

Viplala kirjutas
  Ehk on ikka "tihendi" viga?

Pakkusin ju ,et ohtlikud manöövrid ja ÜV teema tuleks mõnel viisil siduda,.Siis saaksid mõlema teema vead lahendatud....ehk. Rolleyes
Vasta
#45

(30-08-2016, 15:39 PM)stihl Kirjutas:  
(30-08-2016, 14:27 PM)klaave Kirjutas:    Tõsi esimesed klotsid said juba 45000 km pealt otsa, kuid selleks nad ju ongi, et kuluda mitte vanaks roostetada. 

Mis automargiga tegu ja kas ise ostsid uuena poest..?
Sest siiani ma olen elus vaid ühte marki autot näinud, millel esiklotsid nii vähe kestavad: VW Touareg.


Aga tavalised sääsk-sõidukad esiklotsiga ikka 80t ja peale.
 Vabandan, kuid peale kontrollimist sain aru, et panin natuke mööda. Klotsid vahetati  56000 pealt ja te ei usu, aga tegu on KANGOO-ga. (2012a, 1,4 turbodiisel). Enamus aega sõidab tühjalt,kuid maastikku on igasugust alates linnast lõpetades metsa ja porisepõlluga. Samas on see mootor üsna jõuline, motoplokk kuudis koos põlluriistadega, TZ haagisel -kannatas minna küll,pidurdusmaa oli ainult harjumatult pikk. Jalg on küll raske, tuleb tunnistada, kuid politseile pole ka nagu silma jäänud. Enamus sõite L-Virumaal, ja kui Rakveres, siis juhtub tihti et gaasipedaal töötab on-off süsteemis
Ja veel kässarist. Sai kunagi proovida Rakveres "teatrimäel" masinat (ilmakoormata) seisata kässariga. Kiirus umbes 45km tee oli ka kaasliiklejatest tühi. Seda kangood küll kässariga seisma ei saa. Tagumised tulid suitsedes loha aga isegi ei saanud aru, et nõksataks ja pidurdaks. Tagasild on nii kerge, et maa külgetõmbejõud tagarattaid küll maha ei suru. Sai naerdud, et see sõidab ainult esiratastega -kiirendab ja pidurdab- tagaots on niisama juhitavuse sättimiseks. Igatahes vabandan väiksema läbisõidu märkimises.
Vasta
#46

(30-08-2016, 20:12 PM)viplala Kirjutas:  Otsisin välja sellised numbrid... 

Aasta ...Liiklusõnnetusi...Neis hukkunuid...Sõidukite arv...Autode arv

1945              na                          79                     3154             2740
1950              na                        105                     15360           10581
1960              na                        207                     67271           33363
1970              1959                    252                     168138          69 866
1980              1655                    303                     294748         183945
1990             2099                     436                     422271         317600
2015             1388                      67                     miljoni kandis (ei viitsi otsida täpsemaid numbreid)

Seega puht statistiliselt, sõidukite arv vs õnnetused, olid vanad ''tihendid'' ikka päris vigased.

Raamatus "Sõiduauto žiguli" olid antud sellised numbrid:
1974. a. Eestis oli 57 000 eraautot (sh. üle 15 000 Žiguli) ning eraautode juhtide süü tõttu juhtus 522 liiklusõnnetust (nendest 252 Žiguli juhtide süül), hukkunuid 33.

2014. a. seisuga oli meil 653 000 sõiduautot. Samas liiklusõnnetusi 1430 (seal hulgas peaks olema ka veokite, busside, mootorrataste jms-ga toimunud õnnetused, mitte ainult eraautodega, nagu 1974. a. statistikas), hukkunuid 78.
Vasta
#47

(30-08-2016, 21:00 PM)veix__ Kirjutas:  Raamatus "Sõiduauto žiguli" olid antud sellised numbrid:

Ma eila vaatsin P-Korea uudiseid, seal selgus, et nende riigis on elu võrreldes eelmise aastaga 53% paremaks läinud.
Vasta
#48

(30-08-2016, 21:31 PM)stihl Kirjutas:  
(30-08-2016, 21:00 PM)veix__ Kirjutas:  Raamatus "Sõiduauto žiguli" olid antud sellised numbrid:

Ma eila vaatsin P-Korea uudiseid, seal selgus, et nende riigis on elu võrreldes eelmise aastaga 53% paremaks läinud.

Kui siis lõpuks 100% täis saab,enam paremaks minna ei saagi ju. Big Grin
Vasta
#49

Me ei saa võrrelda võrreldamatuid asju. Neljakümnendatest siiani statistika? No anna kannatust Smile
Pealegi keegi kirjutas, et teema on nagunii pees. Polegi ime kloonitud teema puhul. Hea idee väljatõstmine on tänuväärt aga asja saab harva.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#50

Sellest vanast statistikast hakkab silma, et Ziguli juhtidel oli ikka oluline osa liiklusõnnetuste koguarvust kui praktiliselt pooled õnnetused olid nendega seotud, aga neid autosid oli vaid u. 26% eraautode koguarvust. Nii suur osakaal liiklusõnnetustest pole ka ime:
[Pilt: rlx4ri.jpg]
Big Grin
Vasta
#51

Tartus oli Maarjamõisas omal ajal "Jawa osakond"... 

PS. Tuimade masinatega sõitmisest...
Vanaema rääkis, kuidas müüsid viiekümnendate lõpul 401-e maha ja tegid 407-ga ostueelset proovisõitu. Vanaema tahtnud ise ostetava roolis olla ja nii nagu vana 401-e harjumuse järgi raudtee ees pidurit vajutas, nii oli 407 kiuksti seismas ja taga sõitnud masin kolaki sees.
Vasta
#52

veix
 Just hiljuti lugesin sarnast porshe reklaami Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Vasta
#53

(30-08-2016, 23:33 PM)Alts Kirjutas:  Tartus oli Maarjamõisas omal ajal "Jawa osakond"... 

PS. Tuimade masinatega sõitmisest...
Vanaema rääkis, kuidas müüsid viiekümnendate lõpul 401-e maha ja tegid 407-ga ostueelset proovisõitu. Vanaema tahtnud ise ostetava roolis olla ja nii nagu vana 401-e harjumuse järgi raudtee ees pidurit vajutas, nii oli 407 kiuksti seismas ja taga sõitnud masin kolaki sees.

Sama lugu min u Emmega.Aasta oli ehk 72,või nii.Vanemad said Mosse 412.See oli veel mingi aastalõpu partii,mis pidi minema expordiks Norra,aga midagi muutus.Niiet auto saime kätte 2  l jaanuaril.Puit  kastis ja puha .Auto oli pukkide peal,rattad seintele kruvitud.Seda kasutas mul Paps veel mitu aastat kalamajas nn.garaasina.
  OK.Point oli ikka selles,et minu Emme tegi kah kõik õppesõidud vasikuga,Aga pedaalidele rakendatav surve oli ikka kordades erinev.Niisiis juhtus nii ,et esimesel gaasivajutusel oli kiirendus niivõrd "müstiline",Puu lähedal,nojah parem esitiib,kui pühitud eest. Rolleyes
Vasta
#54

Natuke lugemist...Muutub ka maanteeameti roll tüübikinnituste andjana ning turu üle järelevalvet tegeva asutusena. Tulevikus on tüübikinnituse saamine ühtlustatud üle kogu Euroopa ning see muutub osapooltele lihtsamaks. Samuti on maanteeametil võimalus liiklusesse mitte lasta sõidukeid, mis küll täidavad tüübikinnituse nõuded, kuid kujutavad ohtu inimeste elule, tervisele või keskkonnale...
https://www.mkm.ee/et/uudised/liiklussea...gusselgust
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne