Xado \"imepasta\"
#1

Motorexil käies paelus mu tähelepanu, üks keskealine müügimees, kes püüdis mulle usinalt hakata pähe määrima mingit uut ja ennekuulatut Xado tehnoloogiat/ ühendit/ triboainet. Aine ise on selline, et seda kasutades laagrite kulunud pinnad taastuvad ja tsementeeruvad ning laager töötab 2 korda kauem ... Mul on ülikoolis igatahes õpetatud, et tsementeerimine on pinna rikastamine süsinikuga austeniit faasis 900 kraadi juures.
Igatahes toimib kogu protsess minu arvates energia jäävuse seadusele vastu ja põhitees on seesugune: mitte millestki saame midagi. Mootori kulunud silindrite seinad taastuvad, kulunud hammasrattad võtavad esialgse kuju jne....
Mul puudub veel asja kohta hävitav ekspertarvamus, kuid sellist jama meile TTÜ-s riigi raha eest küll õpetatud pole Rolleyes


Kes ei usu siis vaadake ise, tuleviku tehnoloogia juba täna müügil http://www.xado.ee
Vasta
#2

Sellisel teemal ka siin pikalt teemat lahatud
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=16103#137296
Vaevalt üks pasta kohviks aetud mootorit suudab taastada, eks selleks ikka vanad võtteid vaja kasutada.

kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist

urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Vasta
#3

Võibolla veidi \"lollitada\" saab, suitsemist vähemaks ja kolinat vähemaks.

Parim on siiski kvaliteetne remont ja asjatundlik detailide komplekteerimine, kohane ekspluatatsioon.

Olen ka kunagi uudishimust igasuguseid keemiaid proovinud, aga ilma eriliste tulemusteta. Big Grin
Vasta
#4

Tsitaat:CO ja CH sisalduse vähenemine väljalaskegaasides 10 korda
nonäedsasiis - reguleerib muuhulgas ka segu ning süüdetRolleyes

lingike muule imekaubale - ei peagi enam selliseid asju \"teleturust\" tellimaBig Grin

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#5

Varsti võime üles panna sellise \"pool-läbilõike\" joonise mingist sõiduautost, kus on siis nooltega ära märgitud sõlmed ja kohad, mida kõiksuguse sellise kahtlase kraamiga\"järele aidata\" saab. Lisaks omalt poolt veel eelmisel aastal kõvasti foorumites arutletud magnetid kütusekulu vähendamiseks, täiesti suvalised (rõhutan sõna SUVALISED) spoilerid, mis peaksid autot paremini teel hoidma ja kütust säästma ning kõige tippu CD plaat salongi peegli külge rippuma - segamaks politsei kiirusmõõtmisradarit.

No tegelt usun ma, et nii sellel varemmainitud õlil, kui ka bensiinil võib oma effekt olla, küsimus ainult et kas see ka kasutajale miskist otsast tajutav on?
Vasta
#6

Alts Kirjutas:No tegelt usun ma, et nii sellel varemmainitud õlil, kui ka bensiinil võib oma effekt olla, küsimus ainult et kas see ka kasutajale miskist otsast tajutav on?
*******************************************************
Tjah eks mõni käib arsti juures ja mõni ennustaja juures. See on isiklik küsimus. Enne kui asja päris maha teha (ise suhtun asjasse kõhklevalt),
tasuks uurida tausta.Motorexil ei osanud müügimees mullegi selgeks teha ja ma küsida asjas peituvat iva.Hiljem broshüüri kodus lapates jäi silma sõna nanotehnoloogia(vist isetaastuvad/kasvavad molekulid).
Viimasel ajal on seda räägitud tihti ja igal pool(Horisont jne). Ja mõned on tulihingelised pooldajad teised samakanged vastased. Samas kui oli mineraalõlide õitseng ja kui keegi labori tingimustes vorpis valmis õli mille viskuoosus oli 0W-.... siis peeti tedagi sharlataniks.
Niipalju sai broshüüri lugedes selgeks tuttuude ja päris \"kohvisse\" mootorisse pole selle keemiaga asja.Pigem kui näit. käigukasti laagrid hakkavad häält tegema siis küll.Iseasi kas see majanduslikult tasuv on.
Juhul kui käigukast on haruldane(näiteks Isuzu Stylius millel Lotuse firma käigukast) mille remont maksaks pool auto hinnast(tuleks osta kallim auto) ja lammutustes seda pole siis prooviks ära küll.
Samas \"Teleturg\" on juba piisavalt meie ajusid solkinud, et kõhklusega suhtuda igasse uude kaupa.Big Grin
Vasta
#7

Pastad & Liimid.
Minu kogemused näitavad et tegu siiski ajutiste lahendustega(põhimõtteliselt sama kui pohmelliga pead parandada st.probleem lükatakse lihtsalt edasi) Kunagi juhtus selline jama:opel ascona mootoril õnnestus küünalt maha võttes koos küünlaga ka vint kaane seest kätte saada...mis teha ? Kasutasin nii nimet keemilist metalli e. miskit liimi ! Ja küünal püsis isegi 10 päeva omal kohal kuid see oli ka kõikBig Grin
Ma ei tea kuidas nad seal teleturus neid põlend autosid vahatavad või ilma õlita mootoreid motor up-iga töötlevad aga edasi ei räägita ju midagi mis saab mõne kuu või aasta pärast ... Pealegi on \"imesaavutused\" ka sellise hinnaga et tasub mõelda äkki on mõtekam siiski tihendeid / detaile vahetada...Wink

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#8

ints Kirjutas:Pastad & Liimid.
Minu kogemused näitavad et tegu siiski ajutiste lahendustega.********************************************************************************
Sellega täiesti nõus.Aga eks inime proovi ikka vältimatut edasi lükata*****************************************************Kunagi juhtus selline jama:opel ascona mootoril õnnestus küünalt maha võttes koos küünlaga ka vint kaane seest kätte saada...mis teha ? Kasutasin nii nimet keemilist metalli e. miskit liimi ! ***********************************************************Keemiline metall kannatab temperatuuri AINULT 130 kraadi. Sul vedas ,et ta niigi kaua seal oli.********************************************************Ja küünal püsis isegi 10 päeva omal kohal kuid see oli ka kõikBig Grin
Vasta
#9

sai lastud hado mootoripesuvahend vitaflush läbi 420 000 km sõitnud remontimata 2 l VW bensiinimootori, mis normaaloludes vajas ikka aegajalt õli juurdevalamist ca 2000 - 3000 km tagant. nüüdseks sõitnud 4500 km ja praegu veel õli juurde taha, kindlasti aga pole õlikulu täielikult kadunud, õlivardal on näha ca 1 mm langemist. muid tagumikuga/kõrvaga tuntavaid efekte pole tundnud.

suurima efekti andis hoopis lukoili bensiinilt, 95 v 92 v mingi selline nõrk ja odavaim ta oli igatahes, statoili euro ultimale üleminek 2500 km pärast õlivahetust. kuid tõenäoliselt ei ole õlikulu kadumine uue bensiiniga seotud.

P.S pesuvahendit sai \"kogemata\" üle doseeritud nii, et 5 liitri õli kohta oli 8 liitri jagu pesugeeli. mootoris töötas see möks 34 km jagu.

seega asi ikka funksib. 3000 km pärast saab ka mondeo mootor seda geeli maitsta.


Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#10

Kasutasin ka seda vitaflushi, 200km sai müüja soovituse järgi sõidetud, siis xado õli sisse, seal on ka seda lisandit väheke. Tühikäigu pöörded on vahepeal tõusnud ja mootor natukese vaiksemalt tiksuma hakanud, enam ei lärma nii kõvasti ka. Autoks 2103, mootor 011.
Pastasid pole veel sisse lükanudki.
Vasta
#11

Ma ka alguses olin sellise kraami suhtes üliskeptiline, samas, aga kui Motamees pärast Xado\'ga töötlemist 50 km ilma õlita sõites, ei oskagi nagu seisukohta võtta.
See on ka imelik, et väheefektiivsetele asjadele tehakse meeletud promo ja müüakse, samas, kui Xado\'l peaks tõesti pinnataastamisvõime olema, siis on see ju suur edasiminek, samas naljalt Xado reklaami kuskil ei näe.
Ise ei viitsi jännata, keegi võiks asja põhjalikumalt uurida.
Vasta
#12

Lihtsalt teema lähedane jutt.

Käisin oma 310 tkm sõitnud Toyotaga ülevaatusel, (piinlik tunnistada, aga korduval, sest käsipidur oli lahja).
Kahe ülevaatuse vahele jäi kolm kuud, palju sõitu, muu riigi diiselkütust jms.

Esmasel TÜV suitsuse testil, mõõdeti suitsu sisalduseks 0,9 ühikut (lubatud 2,5), teisel ülevaatusel (siis kolm kuud hiljem) piinas ülevaataja mootorit lausa korduvalt, sest suitsu üle 0,2 ühiku ei näidanud, viimase katsega läks seegi näitaja 0,18-0,19 peale.
Ühesõnaga, kodus kraamisin vanad TÜV aktid välja ja vaata aga...
2003. e. soetamise aastal on TÜV maha saadud läbi häda, e. suitsu üle 2 ühiku, 2004 natuke üle 1 ja nüüd siis ...

Mis on tehtud:
kaua seisnud masin sai eelmise omaniku käest peale \" äratust\" uue õli, mille mina xxx firma poolsünt. raskeveoki õli vastu vahetasin (muuseas teatud tingimustel õlivahetusvälp 50-100 tkm!) Nüüdseks sama õliga sõidetud 30-40 tkm, õlivahetused maks 8000 km, õlikulu 0.
igasugu muud hooldused, filtrid jms. lisaks vahetatud summuti, (millel on diisli suitsususe osas, väga tähtis roll).
Mootori osas ei ole midagi teinud.

sama õliga sõidab ka pere teine diiselauto, mis vaatamata vanusele ja läbisõidule, ei näita mootori osas kulumise märke. ls 250 tkm (sellest krt teab palju maha keritud) ja minu käes üle 80 tkm.

Ja ei tahtnudki muud öelda, kui, et vaadake mida oma tehnikale sisse (sh. paaki) valate ja pole vaja imesid oodata. Vaevalt, et xxx firma arendustöö oluliselt nõrgem on, kui Xado või mistahes muu imekeemia tootjal.

ps, nagu ka hr. Motamehe teemas sai öeldud on CCCP relvajõudude tarbeks on loodud keemiat, mis võimaldavad palju enamat kui ilma õlita sõitmine.


Vasta
#13

minul tekkis naljakas küsimus seoses Hado möksidega. Mondeosse seda panna ei jõudnud, kuid mitsul nüüd 1000 km jooksul õlivahetus teha ning on varutud 3 tuubi seda mootorisse minevat "asja" ja siis veel käigukasti jaoks...

nüüd aga tuli hirmus külm peale ning kõik need tuubid jäid autos külma kätte. kas selline külmumine võib muuta selliste "revitalisantide" omadusi? ses mõttes, et jah, mootoris nad saanuks niikuinii külma, kuid praegu on nad veel mitte sisse töötanud ... kinnistes pakkides.

sama küsimus mootori sisepesu vahendi kohta, mis enne kena kollane ja vedel oli, aga autos külmaga valgeks süldiks muutus - kas see on nüüd kah oma pesuomadused kaotanud?

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#14

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5671

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#15

Huvitav , kas seda pastat näiteks Urali mootoris ka on mõtet kasutada? Seal õlisurve üsna väike, äkki annab efekti?Aga kuna surve on väike, siis äkki paneb mõne kanali hoopis kinni?Praegu mingeid kolinaid sees ei ole, aga sooja mootoriga lamp tühikäigul põleb.Kontrol-lamp on muidugi ka ise installitud ,sest originaalis Uralil ei ole seda.
Vasta
#16

Kas see vitaflush on ikka kasutav ka pesuainena enne ühelt õli tüübilt teisle üleminekut (mineraalõlilt sünteetilisele)?
Vasta
#17

sass Kirjutas:Seal õlisurve üsna väike, ...
Minuteada ei peagi Uralil õlisurve olema. Seal määritakse lihtsalt läbivooluõliga laagreid. Veerelaager ju survet ei pea. Sellepärast puudub ka originaalis survenäidik.
Vasta
#18

motamees Kirjutas:Minuteada ei peagi Uralil õlisurve olema. Seal määritakse lihtsalt läbivooluõliga laagreid. Veerelaager ju survet ei pea. Sellepärast puudub ka originaalis survenäidik.
Surve on tõesti väike, aga kas Xado pastat saab ja võib kasutada?Survet see ilmselt ei tõsta, või kui tõstab ,siis imevähe.Aga kas on üldse mingit efekti oodata?
Vasta
#19

Olen kõik oma mõtted xado teemal kirjanud vastavas teemas. Mõni post tagasi Overspeedi teemas vastav link olemas.
Vasta
#20

xado-mina kasutan seda meginat juba 6aastat igasugustes autodes..kui kellegil on küsimusi-kasutasin peaaegu koiki toodanguid...ollisan
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne