Gaz 69 sureb järsul gaasitamisel
#1

Tere!

Gaz 69 karburaator K-124.
Auto suri välja ja ei käivitunud enam. Puhastasin karpa (suur nööritaoline moodustis oli karpa kütusekanalisse pääsenud) ning elu ilus- auto töötab.
Kõik tagasi pandud nii nagu enne (minu arvates), segukruvi ja tühikäigukruvi ei näppinud.
Kuid nüüd on tekkinud probleem. Tühikäigult järsult gaasi andes jääb tühi koht sisse (nagu kütusesegu läheks totaalselt paigast), kui gaasipedaali tagasi ei lase natukene, siis sureb ka välja. Kui juba pöördeid on, siis võib gaasi põhja panna ja kõik ok. Käivitub koheselt normaalselt. Probleem on nii külma kui ka sooja mootoriga.
Teine probleem/segav asjaolu tekkis veel. Gaasi andes tuleb susinat õhupuhasti potsikust (tundub nagu tõmbaks eriti kõvasti/vaevaliselt õhupuhasti kaanevahelt õhku). 
Proovisin ka õhupuhasti kaaneta ja üldse ilma puhastita, kuid väljasuremisprobleem paremaks ei läinud, seega õhupuudus vist probleem ei ole.

Muidu sõidab soojalt ja külmalt nagu unistus. Võrreldes eelnevaga midagi rohkem muutunud ei tundu olevat.

Oskab keegi ehk aidata. Mida võiks järgmisena proovida? Usun, et need probleemid on ka omavahel seotud niiet mõlema probleemi võimalikud lahendused on väga oodatud.

Mis on segukruvi ja tühikäigukruvi nö nullasend?

Suured tänud ette!
Meelis
Vasta
#2

Kiirenduspumba nõelklapp ei pea, jäi kinni või kadus ära. Tüüpiline viga kolhoositüüpi remondimeestel - karburaator võeti pooleks, jupid laoti kuhugi ritta, aga seesama nõelklapp kukkus hiljem korpusest välja. Hea, kui laua peale. Nupukamad oskasid talle koha leida, paljudki vaatasid, nagu ilmaimet - samasugune, nagu ujuki nõelklapp, aga väiksem. Ujuki klapp on ju olemas, milleks see veel või kust krt ta pärit on või tehasest üleliigne praaknõel lisaks sattunud, ei tea. Paljudel potsatas ta lihtsalt rohu või liiva sisse, või lihtsalt lauast mööda. Kõiki neid eelmainitud variante olen isiklikult kõrvalt näinud,

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#3

###Nii ta on.  Wiki-l on tuline õigus.)  Kui sa just liivakastis ei kiskunud seda karbussi laiali, siis otsi väikest 4 kandilise külgedega kollasest, mittemagnetiseeruvast metallist nõelklappi ( väiksem, kui ujukiruumis)###

otooot... see on ju 1 lõõriga karpa.. ja seal nõela ju ei ole? on ju kuul?

[Pilt: 2015-03-27%2016.02.07_zpshancerlw.jpg]

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#4

Kindel, et kuul? Võib olla. Võib olla, et mul on miskit valesti meeles, aga minuarust oli ka nõelaga. Aga minu (haugi)mälu puhul ei ole miskit ka imestada selle üle. Igatahes midagi peab seal olema, ilma olla ei saa.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#5

Paar joonist leidsin ,nendel on küll nõel joonistatud. Mis muidugi ei välista, et mingid tootmisaastad või variatsioonid on kuuliga ka tulnud.
   
Nendele "ärakaotajatele" sai tehtud tinast kuulikesi. Väga hermeetiline ei saanud, s.t viie minuti pärast võis ikkagi gaasis "auk" tulla, aga teine kord gaasi vajutades oli mootori töö tavapärane.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#6

Kiirenduspumba normaalseks toimimiseks vajalik nii kuul (pos 14) kui ka nn nõel (pos 19).
Vasta
#7

Nysa ja Zuk karbussis ( 1 lõõrilistel) on üldsestki klaasist väike kuulike. Pudenes käevahelt minema ja hüpiskeles mööda lauda, kuni üle ääre maha. pühkisin ja sorteerisin prahti terve garaazi ulatuses, kuid kuulikest ei leidnud.  Terve päev otsisin ja garaaz polnud nii puhas kunagi olnud,   Öhtul, kui riideid vahetasin, hüpiskeles midagi põrandale ja see kuramuse kuulike oli vaikides kogu selle aja olnud saapas...tagasipööratud püksisääre vahel...   eks vanajumal arvas, et nii on õigem päev õhtusse ajada  Big Grin   Õues ülesse, taevast vaadates ikka naeratan... noh nii igaks juhuks    Big Grin   aga  abi pole ikkagi.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#8

(02-09-2016, 00:01 AM)jürimees Kirjutas:  Kiirenduspumba normaalseks toimimiseks vajalik nii kuul (pos 14) kui ka nn nõel (pos 19).
Tõsi. Lihtsalt pos14 kuul tavaliselt omavoliliselt ei lahku, aga pos19 detaili (on ta misiganes - kuul või nõel) süüdimatu kaotamine on tavapärane. Lisaks võib muidugi olla, et viga on üldse milleski muus. Aga vea leidmise tõenäosusprotsent on tavaliselt suurim selles klapis.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#9

Suured tänud vastuste eest. Võtan täna uuesti laiali ja kontrollin nende olemasolu.

Muideks, kui keegi Gaz 69ga sõita tahab, siis ei ole kade ning luban Tallinnas täitsa sõita Smile
15L sajale kütuse võiks ise tagasi tankida muidugi.  



Meelis
Vasta
#10

(02-09-2016, 14:43 PM)cornholi Kirjutas:  Muideks, kui keegi Gaz 69ga sõita tahab, siis ei ole kade ning luban Tallinnas täitsa sõita Smile
15L sajale kütuse võiks ise tagasi tankida muidugi.  

Lahke mees oled.
Vaata ikka inimesele enne otsa ka, enne kui auto annad.
Ma siiralt loodan, et elu Sind lahkuse eest ei karista.
Vasta
#11

15 sajale on nali. 20 l. vähemalt tuleb arvestada,kui just mitte rohkem.
Vasta
#12

Mul sõber näeb und sellest, et sellise isendiga sõidab Big Grin
Palju raha küsid kui ta saaks kolm tundi vaikselt ringi kulgeda  ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne