Mitsubishi diisli probleem
#1
Ostsin hiljuti 1995a 2.0 66kw td galandi, probleem selles ,et absoluutselt jõudu pole ja edasi ei lähe, maanteel langeb kiirus gaas põhjas kaheksakümneni mõne järsema tõusu peal, kohati viskab ka musta suuremate pööretega, mitte väga palju aga siiski. Õlejäänud osas toimib hästi, käivitub alati esimesest pöördest, töötab ühtlaselt jne, ainult tühikäiku kõigutab vahest 850-1100rpm vahel. Algul ei tundunud asi nii hull, nüüd tundub nagu järjest uimasemaks läheb. Pole diislitega väga palju kokku puutunud, milles probleem võib olla/millest veaotsimist alustada?
Vasta
#2
Kas küttefilter on vahetatud lähiajal? Algatuseks soovitaks ka paagisõela vaadata, vajadusel puhastada... Smile
Vasta
#3
Mina vaataksin sellisel juhtumil (jõudu pole ja tossab) kõigepealt sisselaske lõdvikud üle. 

Turbost kuni sisselaskekolleni. 
Kas on mõni klamber kuskilt lahti või on mõnele voolikule pragu tekkinud, et turborõhk nö kaotsi läheb ja ta sõita enam ei jõua.

..
Vasta
#4
Kui sel aparaadil EGR on, siis püsivalt lahtine EGR võib ka jõu ära võtta ja tossu tekitada. Lihtsalt mootor peab õhu asemel heitgaaside pealt töötama.
Vasta
#5
Mul oli egr-iga fordil nii, et jõudu ei olnud ja tühikäik kõikus, vahest peale käivitust kohe suri välja, peale egr vahetust asi paranes. Võib esialgu proovida puhastada. Kuid diisliga ökotamine on lollus, mina olen hakanud oma autole kõvasti hagu andma ja kütusekulu on linnas 3.käiguga väiksem kui 5.ndaga ökotades.... Võib olla ka suurest ökotamisest katalüsaator umbes ja ei jõua läbi käia enam...
Vasta
#6
(02-09-2016, 15:42 PM)Mahno Kirjutas: Kui sel aparaadil EGR on, siis püsivalt lahtine EGR võib ka jõu ära võtta ja tossu tekitada. Lihtsalt mootor peab õhu asemel heitgaaside pealt töötama.

Maanteel ongi ju ERG püsivalt lahti tavaliselt. (millal siis veel?) Ja 30% jookseb õhu asemel saasta peale.
Tühikäigul ja külmkäivitustel pannakse kinni. Aga käivitusprobleeme, ma sain aru, ei ole..?

Aga EGR-i ma oleks sellisel juba ammu kinni pannud. Isegi küttekulu langeb (maanteel) ja vaevalt et see üks auto nüüd maakera täis suudaks noxitada.
Vasta
#7
Kas ei saa kütet peale, või on mõni sisselaske lõdvik katki - nagu juba eelpool mainiti. Need esimesed asjad millest alustada...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#8
Mul oli transitil EGR pidevalt lahti, siis oli must toss taga, nii et ristmikku kohalt minnes varjutas ja kohalt ära minnes ka jõudu ei olnud...Pimedaks tegemine (pluss transitil teada õhuklapi lahtisesse asendisse fikseerimine tegi masina endiseks tagasi Smile
Vasta
#9
(02-09-2016, 18:51 PM)stihl Kirjutas:
(02-09-2016, 15:42 PM)Mahno Kirjutas: Kui sel aparaadil EGR on, siis püsivalt lahtine EGR võib ka jõu ära võtta ja tossu tekitada. Lihtsalt mootor peab õhu asemel heitgaaside pealt töötama.

Maanteel ongi ju ERG püsivalt lahti tavaliselt. (millal siis veel?) Ja 30% jookseb õhu asemel saasta peale.
Tühikäigul ja külmkäivitustel pannakse kinni. Aga käivitusprobleeme, ma sain aru, ei ole..?

Aga EGR-i ma oleks sellisel juba ammu kinni pannud. Isegi küttekulu langeb (maanteel) ja vaevalt et see üks auto nüüd maakera täis suudaks noxitada.

Vale väide. Egr on avatud ainult käiguga pidurdades ja soojast peast tühikäigul. Koormuse all ei saa lihtsalt lahti teha, kuna vastasel juhul ei tekiks piisavat rõhku väljalaske kollektorisse, et turbo tööle sundida.
Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#10
Mõnedel on astmaatiline diisel, ilma turbota. 51kw, teie teenistuses Smile
Vasta
#11
see vist ikka niipalju tänapäevane massin, et ütleb ehk ise mis tal äda on.
no ja kui ei ütle, siis sümptomid viitavad "limp home" reshiimile.
Vasta
#12
Mul on sellele autole mingeid pudinaid, tõsi küll, diiselmootori hea töötamisega nad ei seostu, ameerika 2,4 bens automaat oli.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#13
Okei, esmaspäeval vahetan küttefiltri ära, vaatan EGR ja lõdvikud üle, tuli veel meelde ,et see mootor veel reguleeritavate klappidega, peaks need ka üle reguleerima, ei tea millal seda viimati tehtud on. Enne jäi mainimata ,et kütet võtab ka veidi liiga palju, täpselt mõõtnud pole aga üle 7+ on kindlasti keskmine. Nii tänapäevane masin veel pole ,et ise öelda oskaks mis tal viga on  Smile
Vasta
#14
(02-09-2016, 22:08 PM)phyl Kirjutas: Vale väide. Egr on avatud ainult käiguga pidurdades ja soojast peast tühikäigul. Koormuse all ei saa lihtsalt lahti teha, kuna vastasel juhul ei tekiks piisavat rõhku väljalaske kollektorisse, et turbo tööle sundida.

Ära enam peale võta, eks.  Big Grin
Autofoorumis sellise idiootsusega vast ei ole viisakas üles astuda, sind ei võta pärast keegi enam tõsiselt.

Kui egr tühikäigul lahti teha, siis sureb mootor välja. Pealegi, pole tühikäigul tempid põlemisel üldse nii kõrged, et egr-i oleks vaja.
Käiguga pidurdades???? Hallloooo...

Kiirendades lükatakse ta küll kinni.
Vasta
#15
vähemasti ühel oma trabandil olen ise näind kuis tühjalt kohapeal tiksudes egr-i kaudu paksu tomu uuele ringile saadetakse. ei tundunud küll mingi rike või muu taoline olema, ikke pigem nii käibki.
või noh, mida mina ka asjadest tean.
Vasta
#16
(03-09-2016, 14:49 PM)diesel Kirjutas: vähemasti ühel oma trabandil olen ise näind kuis tühjalt kohapeal tiksudes egr-i kaudu paksu tomu uuele ringile saadetakse. ei tundunud küll mingi rike või muu taoline olema, ikke pigem nii käibki.
või noh, mida mina ka asjadest tean.

Ikka oli rike. Klapp lahtisesse asendisse kinni jäänud või juhtimine peetis. Suht tavaline asi neil.

Kunagi, kui oma Navaral plaanisin selle kinnipanemist katsetada, siis võtsin ta pealt maha, panin augu kinni ja lihtsalt vaatasin, mismoodi ta reaalselt seal juhtme otsas töötab. (heas korras oli, muidu). Tühikäigul oli kinni, kohapeal karjutamisel oli ka kinni, aga kui pööre oli püsivalt ntx 2200 (= maanteesõit), siis vajus lahti.
Plekitükk vahele ja muud polnudki. (Pistiku mahavõtmine viskas check engine põlema, seda ei saanud teha.)
Kütusekulu kukkus mingi 0,5L. Õhukulu mõõtjat tal õnneks polnud, niiet ta ise sellest aru ei saanud.

Mul sõbr siin kõrval jamas oma W211 traktormersuga, et egr-ist lahti saada, sel pidi mingite progejate juures käima, et mootor ilusti tööle jääks.
Aga ka sai asja ja kütusekulu samuti paranes.
Vasta
#17
Kuna siin juba EGR-itamiseks läkd, siis ehk ei pahanda keegi kui ma siia küsin, et mis moodi ja kas on tõesti nii, et kui EGR-i ära võtad siis mootor ei soojene enam normaalselt?
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#18
(03-09-2016, 13:28 PM)stihl Kirjutas:
(02-09-2016, 22:08 PM)phyl Kirjutas: Vale väide. Egr on avatud ainult käiguga pidurdades ja soojast peast tühikäigul. Koormuse all ei saa lihtsalt lahti teha, kuna vastasel juhul ei tekiks piisavat rõhku väljalaske kollektorisse, et turbo tööle sundida.

Ära enam peale võta, eks.  Big Grin
Autofoorumis sellise idiootsusega vast ei ole viisakas üles astuda, sind ei võta pärast keegi enam tõsiselt.

Kui egr tühikäigul lahti teha, siis sureb mootor välja. Pealegi, pole tühikäigul tempid põlemisel üldse nii kõrged, et egr-i oleks vaja.
Käiguga pidurdades???? Hallloooo...

Kiirendades lükatakse ta küll kinni.
Ei ole päris nii, et keri kukele mees või mine kooli või halloo jne...
Sõltub, kuidas masina margi tootja selle neetud klapi tööle on häälestanud. Kui tahad teada, kuis konkreetsel isendil töötab, on selleks parim viis diagnostikaseade järgi ühendada, teha üks sõit ja jälgida siis graafikutest, mismoodi egr mingil ajahetkel/sõidutsüklil käitus.
Vasta
#19
Aga lihtne katse kui on vaakumiga EGR võta voolik tagant ära ja vaata kas on vaakum peal või mitte. Vag krupi autodel avab ta tühikäigul selle mõtetu klapi. Seda saab ka arvutiga jälgida palju ta avatud on.
Vasta
#20
Oot, nüüd hakkasite lausa kooris unistama, et 95nda aasta masinal on asendianduriga EGR ja et sel autol on miinimum OBD2 ka veel peal we?
Sellisel juhul oleks teemaalgataja ta ju ammu juba kuskil "diagnostikul" 10€ eest juhtme otsa lasknud võtta ja vead ära lugenud....
On ju tänapäeval igal vähegi endast lugupidaval autoõpilasel see 15€-ne OBD lugeja taskus olemas.

laupäevaõhtused naljad.... Cool

........

Karvikule: EGR ei ole termostaat. Ehk siis mootori tempi ta ei regulli.
Ja idee oli tal selles, et põlemistemperatuure ALLA tõmmata.

Ehk siis maakeeli on hoopis vastupidi: kui EGR töötab, siis mootor nii soojaks ei lähe.
Kui ei tööta või on vahelt minema visatud, siis läheb väga hästi soojaks.
Kaasaegsed, vesijahutusega soojusvahtit omavad egr-id ei soojenda vett vaid jahutavad väljalaskegaase, mida sisselaskesse lastakse.

......

Mis rahvajutte veel ringi liigub?

.......
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne