Volvo veokid F/FL-d ja nende hingeelu, elektrist raamitaladeni

Kui niiskus sees, siis sellest piiritusest enam suurt tolku ole. Mina vist laseks sagedamini õhupaakidest vett välja kui on ja vahetaks kuivatit mõned korrad. Kuivatit lahti võttes peaks ilusti näha olema palju seda niiskust sees on. Siduri koha pealt arvan olevat esimene variant võimendi viga, tunduks nagu ei lase alguses õhku järgi, vanadusest tihendid väsinud. Võiks lahti võtta ja vaadata mis nägu on, kui seinad kulunud,  kriibitud pole mõtet rem. kompl. peale aega raisata vaid uus servo osta ja teema unustada. Oled sa jälginud millise rõhu juures sülitaja esimese lörtsu õhku välja laseb, ka sealt võib süsteemi niiskus ringlema jääda. Kas sellel on keeratav kuivati padrun või peab sisu vahetama ?
Vasta

Originaalis oli mu fl6-l vana kraanulikotiga süsteem, aga sai vahetatud Wabco vahetatava filtriga süsteemi vastu. Element on veel selline, millel on lisaks vee eraldusele ka õli eemaldus.
Vasta

(25-11-2021, 17:15 PM)Romka Kirjutas:  Originaalis oli mu fl6-l vana kraanulikotiga süsteem, aga sai vahetatud Wabco vahetatava filtriga süsteemi vastu. Element on veel selline, millel on lisaks vee eraldusele ka õli eemaldus.
Sama siin, ainult selle vahega, et sõitmist ei ole. 30m edasi tagasi, aga töötunde jagub.
Käivitatakse vahel mitme kuu järel. Kui külmaga õhud kinni ja lahti sulatab, siis  jääb kestma, kuni sula ja järgmise külmani. Kui potti vahetad, siis lonks jala sisse ja teine paaki. Kontsentraat seob niiskust ja ei aura ära, nagu piiritus.
Sidur saab õhu nelikklapist, kui oskaks ja teaks, siis soovitaks sealt rägastikust õige haru leida, mis sidurisse läheb ja sealt solenoidi otsast pisut rõhu taset maha keerata, jagab sidurile varem ja rohkem.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne