01-12-2016, 12:01 PM
(01-12-2016, 11:44 AM)svenson Kirjutas: Mul endal ka ühe FL7 elektritööd päevakorral. Mootori peal on enamus peenikestel juhtmetel isolatsioon läinud ja vahetan seal kõik juhtmed välja. Järjest enam hakkab ka armatuuris õigeid tulukesi põlema ja ära kustuma
Nii süvitsi ei ole uurinud, kus ja kuidas eelsüüte asjandus toimib. Kas tal ploki sees selliseid klassikalisi küünlaid ei ole, vaid aetaksegi õhk enne silindrisse jõudmist soojaks? Sinna on plaan jõuda kui anduritele uued kaablid veetud. Minu külm käivitus on hetkel soru stardigaasi õhupuhastaja otsast sisse... Mingil määral see eelsüüte süsteem ka toimib, sest kui lasta tal nn. ära soojeneda siis on käivitus ka külma ilmaga lihtsam, kuid ikkagi vaevaline.
Küünlaid kui selliseid ei ole, sisselaskes on kollektori otsas jorn, millesse juhtmed sisse lähevad ja mis peaks suures koguses kuuma tootma, ehk siis veneaegne "leeklamp kollektorisse" pisut tsiviliseeritumalt.
Stardigaasiga käivitamisel on mitu aga...
vaata torustiku pikkust! õhufilter-intercooler-kollektor, selle aja peale mis mootor kaifi kätte saab, on see sortsukene juba lahtunud. Kahekesi lihtsam, üks pihustab, teine istub sangas.
Manualist jäi silma, et "startgas inte användas", ehk igasugune stardiabi-doping on ebasoovitav. Põhjuseks ikka seesama eelsoojendi.
Sõiduautol olen näinud eetriga banaaniks lastud õhu sissevõttu, sellel Volvol saab see banaan pikk ja kallis olema.