25-12-2017, 00:37 AM
(24-12-2017, 12:14 PM)olli Kirjutas: ...Ära siis selle tühja pisiasja pärast kohe kasti maha hakka võtma. Kontrolli kõik käiguhoovastiku liigendid üle, pmst saad kabiin üleval, hooba liigutades kõik käiguasendid läbi käia. Kahekesi on hea kontrollida, näed ära, kus takistab.
Käikudega on ikka mingi ikaldus. Kui kohapeal lähevad ilusti sisse 1-3 ning 5-7 käik, siis sõites ei taha 5. ka hästi minna. Enamasti teeb koledat raginat. Ning 4. ja 8. ei lähe kohe üldse, ei raginat ega midagi. Käigukangi enda liikumises asi ei ole, sest kui hoovastiku lahti tegin, liikus kand ilusti kõikidesse asenditesse. Huvitav kui suur töö oleks käigukasti vahetus? Kanalit ju ei ole.. kas oleks üldse võimalik ülespoole kätte saada? Või tasuks alustuseks midagi muud kontrollida? Poolkäikude nuppu ma muidugi üldse ei ole proovinud veel muuta, aga ega sellest vast ei olene?
K.kasti kaanel on karp, kus lülitus sisse läheb. Tunnistan ausalt, ei ole "Vollil" veel seda uurinud. Scanial oli mõnede poltide eemaldamisel kulisside ja valitsa hingeelu kenasti näha.
Poolkäikudest ei tohiks suure kasti käigud sõltuda, aga krt seda teab. Mul vaid 2x4 käiku.