02-01-2018, 23:33 PM
(02-01-2018, 11:41 AM)olli Kirjutas: Tekkis ka küsimus, mis õli sinna roolivõimu sisse panna? Eelnevalt oli mingi punane. Tavaline hüdroõli ei kõlba?Roolivõimu sisse punane ATF (min dexronII) nagu ka kabiini pumbas!?. Võid ka VAG rohelist valada, aga mitte hüdraulikat.
Ja teine küsimus, kas töötava mootoriga tohib ikka kabiini üles tõsta? Tundub loogiline, et võiks tohtida. Samas kui kabiin juba üleval, kas siis on mingit varianti mootorit seisma jätta?
Vahepeal sai ka kabiini tõstmis pump uue vastu vahetatud. Esimese hooga on endiselt sama jama - jandi palju tahes, aga kabiin alla tagasi ikka ei tule. Samas pumpamine ise oli täitsa arvestatavalt raske ja ühtegi leket ei suutnud tuvastada. Kuna kabiini alla laskmise toru tundus otse silindrisse minevat, siis mu loogika ei suutnud ühtegi teist varianti tuvastada peale selle, et silindri sees, kolvi peal, olevad mansetid lasevad läbi. Samas üles tuleb kabiin ju ilusti. Koormarihmaga uuesti alla tõmmates tundus muidugi päris palju õhku välja tulevat, nii et ühe korra proovin millalgi veel, aga kui siis ka ei toimi, ilmselt vaja hakata mõtlema kuidas silindri maha saab.
Töötav mootor ei sega kabiini tõstmist (3x kontrolli enne, et kabiinis lahtiseid asju ei ole, N. jope nagis, millel mutrivõti taskus, esiklaas on kallis). Langetamisel tasub olla ettevaatlik, viimase nõksu kukkumisel võib käigu sisse lüüa. St ainult erandjuhul, aku tühi vms.
Seisma jätta ja gaasi anda saad otse pumbalt, hoobadega. Kui lõhkuma läheb , siis on vähemalt õhuvõtt lahti kuhu vatijope toppida.