13-02-2018, 13:18 PM
Tegu on selle metallist massi lindiga, mis sinna starteri külge läheb (mitte tavaline kaabel koos kingadega). Ja mitte mingi selline väike nagu autopoodides müüakse, vaid ikka korralik, kolm linti kokku pandud. Kuna tehase toode, siis selle peale ma tõesti ei mõelnud jah, et võibolla on tollel need lindi kinnitused otste külge ära väsinud. Katsudes oleks pidanud tõesti kohe aru saama. Kuna konkreetne massi klemm starteri küljes on vähemalt väljast vaadates korpuse küljest isoleeritud, siis ise kahtlustasin et võibolla sisemiselt seal mingi ühendus kannatada saanud, et ühendus korpusega viletsaks läinud. Samas see variant väga tõenäoline ei tundu. Hea mõte oleks igaljuhul tõesti see ka ära vahetada et tulevikus probleeme ennetada. Samas ega uus lisa kaabel otse mootori külge ka halba tee.