19-11-2018, 11:42 AM
(19-11-2018, 11:24 AM)hulgus Kirjutas: FL6 on üks teravamaid liikujaid vanemast ajast. stabiilne 90 ei tohiks probleem olla.
alusta õhufiltrist. siis kütusefilter ja heitgaaside test. Näitab ära palju kütust tahmana korstnasse läheb.
Peale sõitu katsu trumleid-pidureid ega pidur peale ei jookse.
Lihtsamatest asjadest kontrolli gaasipedaali hoovastikku, kui lõtkud suured, siis ei saa lihtsalt pumbast viimast kätte (nagu minu FL7-l), varbaotsaga pedaali läbi põhja surudes toimus "uuestisünd" ja hobused hakkasid silmnähtavalt ja kuuldavalt tööle.
ps. palju pöördeid max kiirusel ja kas kiiruspiirik toimib? (loe: elimineeri...)
Sõidu aeg ei ajanud mingit tomu välja korstnast.
Rattarummud olid töösoojad, mitte enamat
2200 pöördega oli umbes 80km/h, ma rohkem ei proovinudki(max oli 82) aga võibolla poleks läinud ka.
Endala tundus ka et ei saa nagu piisavalt kütet/õhku kätte. Kuna autol akud viletsad, siis ei tahtnud tee ääres midagi näppima hakata, eesmärk oli koju jõuda.