Teema on suletud

Masinal uus omanik ja teema suletud: VAZ 2103 1975a.
#1

Üks hetk sai mingi ziguli kõrvale pandud, et hea jäärada sõita vms... Ostsin põhimõtteliselt ära ja hiljem vaatasin siis millega täpsemalt tegu. Vedasin koju ära ja tuli välja et taastamiseks liiga ront, aga jäärajale liiga hea, võta nüüd kinni mis teha. Paberid sain ka korda ja masina uuesti registrisse, kindlustuse tegin peale ja käisin isegi tartus ükspäev traktoritele varuosi toomas sellega.... pull massin ikka ziguli Big Grin   Et kuidas see ütlus oligi, ziguli ei ole mitte auto vaid masin.

Mootor on 1,5 liitrine ja käib nagu kell, kast on neljane, võiks viiene olla. Sisu on selline keskpärane, on ju ikkagi masin viimased 16 aastat kuuris valge lina all seisnud. Istmed saab puhtaks aga ukse polstrid on kokku kuivanud. 

Karbid on kunagi vahetatud, need peaks tegelikult uuesti ära vahetama ja seda natuke korralikumalt tegema. Põhja alt ja pagasnikust on muidu üsna heas korras veel. 
Sillad on vaja üle käia, puksid pehmed ja tagavedrud täiesti surnud, samuti amordid. 
Pingeregulaator töötas suitsu baasil, selle sain ülo ärist uues, tulede lülitid samuti surnud. Õlifilter maksis fixuses miski 2€  Toungue Big Grin   

Nüüd ongi mõttekoht et mis sellega teha, jääraja jaoks oleks natuke kahju 03 ära lõikuda, tehasekorda tegemiseks pole jällegi mul aega ja  tahtmist.    Oli kunagi noorena 03 rallikas millels 06 vfts laiendid küljes, nägi üsna hea välja ja sinna karbi laiendite alla sai korralikud talad keevitada, võibolla teha sellega sama. 


Üldiselt salongidetaile ja muud mudru võib pakkuda, igasugused ärid küsivad kasutatud juppide eest üsna krõbedat hinda,  päris kõike ei jõua ka venest vedada. 
Hetkel peab uued klotsid, silindrid, voolikud panema ja siis on pidurid ok, summutijooksu oleks uut vaja, kardaan koos vahepukiga kuluks ära, uksepolstrid, tagumise stange sarved läbi roostetanud, karpe mõlemale poole, tagumisi koopa ääri, laiemad veljed, vfts vms laiendeid jne jne, eks nimekiri täieneb veel...   

[Pilt: 011186975109ac2.jpg]

[Pilt: 011186976780b98.jpg]

[Pilt: 011186975978abd.jpg]

[Pilt: 011186977170c2f.jpg]

[Pilt: 0111869765da4ad.jpg]

[Pilt: 011186976337e52.jpg]

[Pilt: 01118697616ab9b.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
#2

kust ja mis raha eest sellise huvitava tõstuki sebinud oled?
#3

(10-11-2018, 20:00 PM)muska71 Kirjutas:  kust ja mis raha eest sellise huvitava tõstuki sebinud oled?

Keskmisest võimekam rocla-tüüpi alusetõstuk. Sõideti kõveraks ja visati nahhui tunnelis, kuna sellist priiskamist ei seedi siis vedasin koju ja ajasin sirgu tagasi ja teenib edasi...   Müüakse neid meitemail ka aga hinnad on üsna krõbedad uutel. See tõstab küljepealt võttes igatahes golf 2 korraga üles.  Big Grin

[Pilt: 01118698039bb10.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
#4

Probleemiks tundub olevat tõstuki liikuv eesmine toetuspunkt, see veerev. Mingil kõrgusel käib ilmselt plarts kummuli koos lada või golfiga? 
Teema on tegelikult kenast nullkolmest....
Saatsin privas olemasolevate juppide nimekirja.
Auto meenutab tegelikult rohkem restaureerimisobjekti kui rahvarallikäru toorikut. Ehk keegi võtab restaureerimise üle? Mingid vahetusvariandid või muu taoline?
Ehh, sinder, jälle on mul kahju asjast millega sidetki pole. Omal kelder täis ja minema visates mõtlen iga kruvi juures 3x

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#5

(11-11-2018, 00:16 AM)Marko Kirjutas:  Probleemiks tundub olevat tõstuki liikuv eesmine toetuspunkt, see veerev. Mingil kõrgusel käib ilmselt plarts kummuli koos lada või golfiga? 
Teema on tegelikult kenast nullkolmest....
Saatsin privas olemasolevate juppide nimekirja.
Auto meenutab tegelikult rohkem restaureerimisobjekti kui rahvarallikäru toorikut. Ehk keegi võtab restaureerimise üle? Mingid vahetusvariandid või muu taoline?
Ehh, sinder, jälle on mul kahju asjast millega sidetki pole. Omal kelder täis ja minema visates mõtlen iga kruvi juures 3x

Ei juhtu tõstukiga midagi kui vähegi miskit kahe kõrva vahel on. Küljepeal paras nokitseda, põhja alla minekuks võiks ikka midagi asisemat alla pista...  Big Grin

Selles suhtes on aga Markol taaskord õigus et mõni mees vooliks siit kena maasika välja, aga piltidelt näeb siiski parem välja kui tegelikult on. Üldiselt on auto korra juba taastatud, st et karbid on vahetatud ja üle värvitud. Mõlemad eelnimetatud tööd tuleks siis uuesti teha. Kui keegi soovib selle töö ette võtta ja siit kena tänavaliikuri teha siis mis mul saab selle vastu olla. Mul on palju lihtsam soomes 700€ eest mõni väga korralik uuema aja 06 tuua ja see ümber lõikuda.
Selle 2103 peale olen hetkel pannud ligi 600€, ehk siis ostusumma, päevake sebimist koos treilaveoga ja arkis paberimajanduse korraldamisega, varuosi terve kotitäis jne..  Peal uus bensiinipump, uued kojamehed, uued tulede lülitid, süütemäng ja juhtmed, paar releed, paagitäis bensiini jne...    Toungue Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin  
Arvan isegi et siit saaks veel kena ziguli aga minul sellist aega ei ole et nii põhjalikult asi ette võtta. 
Aga kuna järgmine peatus oleks olnud sellel masinal purustaja siis tõin ta siiski endale ära, et las saab veel enne surma võimaluse...   Tulevik aga on tõesti hetkel veel lahtine.

Vanakesele sai igatahes silmadesse sära tagasi...

[Pilt: 011186988378755.jpg]

[Pilt: 0111869885b5090.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
#6

Kas see kapoti ja tiiva vahe viitab avatud kapoti lukule või sissepaindunud lonžeroonidele?


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
#7

Kapote lahti. Tross liigub maru vaevaliselt ja seega pole katlaluuki kinni löönud

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
#8

Võib teema lugeda lõpetatuks, ksf Marko soovitusel sai siis pakutud antud isendit neile, kes autole ilusama lõpu tagaksid ja tulidki üks noormees ja tüdruk kes masinale helgema tuleviku lubasid anda.
Toon seega siis soomest mõne 06 kaasa mida ei ole kahju lõikuda.

Administraatorid võivad teema ära kustutada, sest ise seda endiselt teha ei saa ja nüüd ei tööta "Teata" nupp ka...  Big Grin

Võib väita et foorum päästis taaskord ühe klassiku...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
#9

Tubli. Neid 06 on rondistada küll. Minagi valutasin 03 pärast südant .Lõpp hea loodetavasti .
#10

See oli ikka tõesti hea 2103 taastamiseks Smile  mitte jäärajale, nagu Marko ja teised mainisid.
Ja õnneks leidsid uued omanikud kes vähemalt lubasid taastada.
#11
Lightbulb 

mis seda teemat ikka kustutada - paneme lihtsalt kinni. On hea näide selle kohta, et kui on endal asjadest konkreetne arusaam ja võime seda väljendada, on loodetavasti lõpuks kõik üpris rahul. Kaasa arvatud need, kes teemat lugenud Wink
(ning kes teab - ehk jätkub sama masina teema veel siin liikmete projektide all. Kasvõi käesoleva teemana, kui soovi on!)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne