Ise ei vaja teisele ka ei anna.
#1

Puutusin jälle kokku inimesega, kelledest siin foorumis on palju juttu olnud ja kõik kindlasti kokku puutunud on, lihtsalt ajas jälle hinge täis. Tegemist siis tuttava talunikuga, ja mainisin talle, et taastan ühte vana 408-t. Ja tema, et tal ka mingisugune M kuuris mädaneb. Läksime vaatama ja tõesti, kuuris mis vaevu andis auto suuruse välja ja mis kohe kohe ümberkukkumas vana M-400, detailide poolest originaal, aga värvitud teda juba oli. Oli veel 86 aastal sõitnud ja siis jäi seisma, ja siiamaale pole liigutatudki. Paistis et seal kuuriski pole see 17 aastat käidud(ukse avamine käis väga raskelt). Auto on täiesti komplektne ja pealtnäha mitte hullus seisus, iseasi kuidas lood alt on, sest kuuril oli mullapinnas ja auto on väga vastu maad vajunud. Jutu järgi ei olnud mehel sellest masinast ei sooja ega külma, aga nii kui küsisin , et äkki saame kaubale oli vanal lukk ees. Et tuttavad Soomes jne. Omal on hoovipeal 4 moskvitsit laili, ühe mootor siin teise kast seal, tehnika vana ja lagunenud, see mis katki läks see sinna jäi, ka gaasikeevitusballonid vedelesid hoovis maas sita sees,loomad krt. rinnuni sita sees.
Ja vot sellised need ihnuskoid on, krt ise ei saa varsti koduuksestki välja, (vanaraud ja loomasitt ees) aga kui midagi küsid ei anna, et äkki kunagi............ jne. Lihtsalt selline jama ajab hinge täis, jälle kahetsen et üldse nägin.
Vasta
#2

krt, ma ka sellistest aru ei saa, anna kasvõi 100krooni eest ära, kui ise ei vaja. Hakata siis rääkima et Soome müüakse, miks siis 20 aasta jooksul seda tehtud pole?
Vasta
#3

Soomes ja mujal (arenenud Lääne)maailmas maksab taastatud AUTO, mitte PROJEKT. Et ühest ideaalsest komplektsest, kuid roostes projektist saaks AUTO, mida ei ole põhjust häbeneda vanasõidukihuviliste seltskonnas, läheb vaja oi kui palju tööd ja materjale. Tavalise seeriaauto korral maksab projekt tühise osa AUTO maksumusest (M400 seda ju ka on). Erand on haruldaste jm selliste autodega.

Ja tagatipuks ma ei usu, et Soomes maksavad projektid rohkem kui siin - isegi on roostes ja igapidi \"ümbersikerdatud\" romude hinnad siin liiga kõrgeks aetud. Et sellisest saaks AUTO, tuleb selle viimane kui detail ise uuesti (ümber) teha, nt keevitada kinni/lihvida hiljem tehtud augud, panna algne sisu/tükid jms.

Autot pikaajaliselt muldpõrandal hoida on patt - see muutub aja jooksul lihtsalt selliseks \"projektiks\", mille kere alumine osa tuleb plekkhaaval lausa uuesti üles ehitada. Olen näinud nt korras olekus \"garazheeritud\" Opel Olympiat, kus kardaan paistis täies pikkuses läbi põhja ning uksepostid vaatasid igaüks ise ilmakaarde ja vedrukannad olid tunginud mootoriruumi/salongi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

kast õlle ja mees on vait
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne