JUMZ 6-KL 1990.
#41

5 liitrine mootor ilma eelsüüteküünaldeta ning 2.7kw starter ei sobi kohe mitte kokku, see 4komamillegagi variant ketrab palju rõõmsamalt.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#42

Keerutan peas ka seda hüdro ümber ehitamise mõtet, saaks interneti avarustest otsida sobilike detailide häid pakkumisi. Kas keegi oskab öelda puusalt või teab kust vaadata, ülekande arvusid väiksele 32 pumbale ja 100sele pumbale? Lääne jagajale ülemineku saab vist teostada, nii et 32se pumba väljund viia otse käppade ja tera jagaja peale ja kasutadagi seda ainult seal, 100se pump toidaks aga siis kõike kopaga seonduvat.

NZ200 pump annab 1000rpm juurel 80 l/min õli, 80 l/min jagajad on sellise hinnaga, millest suuremaks ei ole mõtet minu arust enam minna, kogu ehitus läheks liiga kalliks.

Kui kellegil oleks jagada uuema Jumzi hüdro skeemi joonisena või vedeleb detaile, mis sellise ümberehituse käigus võiks vaja minna, andke märku.
Vasta
#43

Sul on õigus ma kardan. Äkki pakud linki paremale asjale.

Ise vastan:

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...08101.html

Selline? Küsimus nüüd, kas hambad istuvad ja mahub mootori kõrvale ära.

Edit2: vastavasisuline palve pmkaubaja tiimile saadetud.
Vasta
#44

       
[attachment=62413 Kirjutas:KaarelKopaga pid='418929' dateline='1490641546']Sul on õigus ma kardan. Äkki pakud linki paremale asjale.

Ise vastan:

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...08101.html

Selline? Küsimus nüüd, kas hambad istuvad ja mahub mootori kõrvale ära.

Edit2: vastavasisuline palve pmkaubaja tiimile saadetud.

Vene meestel on erinevaid lahendusi kuhjaga.https://fermer.ru/forum/selskokhozyaistvennaya-tekhnika-dlya-srednikh-khozyaistv/121451?page=6
Vasta
#45

Just just, selline plaan nagu vasakul pildil oligi, kuna mul kodasid mitu hoovipeal, siis mõtlesin et lõikaks ühe tükkideks ja siis vaataks edasi, mis ja kuidas. Toungue
Vasta
#46

(27-03-2017, 23:52 PM)KaarelKopaga Kirjutas:  Just just, selline plaan nagu vasakul pildil oligi, kuna mul kodasid mitu hoovipeal, siis mõtlesin et lõikaks ühe tükkideks ja siis vaataks edasi, mis ja kuidas. Toungue

See on ülihea idee kuna siis säilib võimalus kutsikas alles jätta igaks juhuks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#47

Hõikan välja, et kellel vaja on siis saan teha sidurikojale starteripesa käivitusmootori asemele.
Olemas vajalikud šabloonid ja pingid.
Mis aga puutub paremal pildil olevasse lahendusse, siis seal on tehtud mingi rats ka hoorattaga sest starteriga mootoril on starter ploki liitepinnaga samal joonel aga seal on miski 10-12mm plaat veel vahel.
Pealegi ei saa starter ja käivitusmootor hambuda sama hammasvööga sest vöö asukoht on erinev ning hammaste arv ja kuju samuti.
Vasta
#48

Jumzi enda starter läks ka ju sama hammasvöö otsa, MTZ oma ei sobi või mis?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#49

(28-03-2017, 09:04 AM)2715 Kirjutas:  Hõikan välja, et kellel vaja on siis saan teha sidurikojale starteripesa käivitusmootori asemele.
Olemas vajalikud šabloonid ja pingid.
Mis aga puutub paremal pildil olevasse lahendusse, siis seal on tehtud mingi rats ka hoorattaga sest starteriga mootoril on starter ploki liitepinnaga samal joonel aga seal on miski 10-12mm plaat veel vahel.
Pealegi ei saa starter ja käivitusmootor hambuda sama hammasvööga sest vöö asukoht on erinev ning hammaste arv ja kuju samuti.

Jumzil saab paigaldada mõlemad hammasvööd korraga.Pildid vene foorumist.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#50

(28-03-2017, 09:04 AM)2715 Kirjutas:  Hõikan välja, et kellel vaja on siis saan teha sidurikojale starteripesa käivitusmootori asemele.
Olemas vajalikud šabloonid ja pingid.
Mis aga puutub paremal pildil olevasse lahendusse, siis seal on tehtud mingi rats ka hoorattaga sest starteriga mootoril on starter ploki liitepinnaga samal joonel aga seal on miski 10-12mm plaat veel vahel.
Pealegi ei saa starter ja käivitusmootor hambuda sama hammasvööga sest vöö asukoht on erinev ning hammaste arv ja kuju samuti.

Ja mis selline töö maksab? Saan ma õigesti aru, et võtan hoorattakarteri maha ja annan sinu kätte ning tagasi tuleb lahendus, kus kruvin karteri uuesti koos starteriga külge ja sõidan kaevama? Smile

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#51

Sain Pm kaubamajast vastuse, et see 4,0kw starter ei sobi selle uue hammasvööga, ehk lahkine küna hetkel siis.
Vasta
#52

(28-03-2017, 12:21 PM)KaarelKopaga Kirjutas:  Sain Pm kaubamajast vastuse, et see 4,0kw starter ei sobi selle uue hammasvööga, ehk lahkine küna hetkel siis.

http://catalog.jubana.com/ru/starter/123708502         Telli selline,see veab küll.
Vasta
#53

(28-03-2017, 13:05 PM)Olku5 Kirjutas:  
(28-03-2017, 12:21 PM)KaarelKopaga Kirjutas:  Sain Pm kaubamajast vastuse, et see 4,0kw starter ei sobi selle uue hammasvööga, ehk lahkine küna hetkel siis.

http://catalog.jubana.com/ru/starter/123708502         Telli selline,see veab küll.

Minul ongi selline, 3,2kw ja 5800pm/min. Tellida saab Eestist Agroparts.ee.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#54

(28-03-2017, 13:12 PM)saarrand Kirjutas:  Minul ongi selline, 3,2kw ja 5800pm/min. Tellida saab Eestist Agroparts.ee.

Mõnda aega veab kindlasti. Cool Lihtsalt väsib kiiremini.

Normaalne oleks kW töömahu liitrile. Aga saab ka vähemaga. Eriti, kui dekohoob armatuurile tuuaWink
Vasta
#55

(27-03-2017, 22:05 PM)KaarelKopaga Kirjutas:  https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...08101.html

See ju 24V, või ongi plaanis topelt akudega majandama hakata?
Enda kogemusel see 3.2Kw 12V starter ka jõu poolest külmaga MTZ küljes ei hiilanud. Kui sai külge 4.0Kw Letrika, siis oli hoopis tuntav vahe sees.
Letrikal muidugi klassikalise starteri lahendus, otsast ei ole pendiksi hammasratas lahtine ümberringi. 
Aga nüüd saada ka miskine veel võimsam variant:
http://www.agroparts.ee/et/a/starter-12v-4-2kw-4
Igaljuhul, kui ringi tegemiseks nagunii läheb, siis tasuks valida 4Kw ja peale. 2.7 ja 3.2Kw kõrvale jätta.
Ühesõnaga hammasvöö kaenlasse ja starterite hambumise sobivust poodi uurima.
Vasta
#56

(28-03-2017, 20:03 PM)meli666 Kirjutas:  
(27-03-2017, 22:05 PM)KaarelKopaga Kirjutas:  https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...08101.html
7

See ju 24V, või ongi plaanis topelt akudega majandama hakata?
Enda kogemusel see 3.2Kw 12V starter ka jõu poolest külmaga MTZ küljes ei hiilanud. Kui sai külge 4.0Kw Letrika, siis oli hoopis tuntav vahe sees.
Letrikal muidugi klassikalise starteri lahendus, otsast ei ole pendiksi hammasratas lahtine ümberringi. 
Aga nüüd saada ka miskine veel võimsam variant:
http://www.agroparts.ee/et/a/starter-12v-4-2kw-4
Igaljuhul, kui ringi tegemiseks nagunii läheb, siis tasuks valida 4Kw ja peale. 2.7 ja 3.2Kw kõrvale jätta.
Ühesõnaga hammasvöö kaenlasse ja starterite hambumise sobivust poodi uurima.
See 4kw on põõretelt tunduvalt aeglasem kui 3,2kw. Ise mõtlesin ka algul selle 4kw peale (olevat ette nähtud T150le). 4kw starter on 32 cm pikk. Russil tõesti sai ka pandud 4kw Letrika ja toimib ülihästi. Kui aga karteri rats teha, nagu ülalpool kirjeldatud, siis saab ka selle Letrika paigaldada, kui hambuvus sobib.
Meli666, kui viitsid kiika minu kopa teemat, viimastes postituse on pilt, kus uurin, kuidas juhtmed sellel 3,2kw starterile ühendada. Arusaadav, et akult tõmbereleele, aga kuhu peenike juhe käib tõmbereleele lülitamiseks?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#57

(28-03-2017, 10:20 AM)saarrand Kirjutas:  Ja mis selline töö maksab? Saan ma õigesti aru, et võtan hoorattakarteri maha ja annan sinu kätte ning tagasi tuleb lahendus, kus kruvin karteri uuesti koos starteriga külge ja sõidan kaevama? Smile

Selle operatsiooni hinnaks ma pakun välja 150-200 raha.
Tegelikult on üks koda olemas, millest teha ja siis tuleb käivitusmootori koda vastu anda.
Lisaks on vaja tellida Jumzi hammasvöö starteriga variandi oma, see hoorattale peale panna ja minuteada on sel hammasvööl hambad samad mis Belarusil ja seega läheb sinna iga Belarusile sobiv starter.
Vasta
#58

Sm. 2715, kuna sul adapteri joonised olemas, siis milliste starterite adapterid sul olemas on? Ehk kui võimaste starterite ja siis ehk oskad ka öelda konkreetse starteri tootja margi, rääkides siis ligikaudu 4 kw starterist
Vasta
#59

See starteri sobivus pole hoorattakarterile paigaldamisel probleem ja saab kasutada kõiki Belarusile toodetavaid startereid ükskõik kui võimsaid.
Sobivuse probleem on ainult selle käivitusmootori asemele pandava starteriga sest seal ei mahu suur starter pikkuselt ja ka nn.ninaga starter ei sobi sinna.
Kui tahta eriti võimast starterit siis kohalikud metsamehed on Belarusile pannud ka Iveco 6,5kw 24V starteri.
Ilmselt hamba moodul päris täpselt sama ei ole sest teeb kõrvalist häält aga nii on ta olnud juba 10 aastat.
Vasta
#60

Sai Pmkaubamajaga läbi räägitud, tuleb 3,2kw. Saab laupäeval nokitseda, natuke rellakat, suts plasmat, törts   

Küsimus, kuidas olete kinnitanud kepsu raame, kas kasutades vanu plekke, kasutades uusi plekke, plekke mitte kasutades?

Minu vanad plekid mõlemal mootoril on jube rabedad, painde kohtades praod sees kõigil ja ei taha neid sisse panna.
Kaubandusvõrgust ma neid täna ei suutnud leida, ega kellelgi ei vedele neid juhuslikult mingi kartula kasti täis kuuris? Cool

Või loputame breakcleaneriga keermed ära ja panen sinise liimiga sisse?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne