Projekt TeeRöövel ehk ДЗ-99
#21

Oli törts vaba aega ja otseloomulikult ajasin höövlile hääle sisse. Käivitub hästi. Roolivõimu pumba juurest tuli natuke õhutada et see tööle hakkaks. Võibolla oli hüdroõli tase paagis madal vms anomaalia. Ei hakanud süvenema, lasin veidi õhku välja ja sellega oli asi korras.
Peale 15 minutit nokitsemist jäi tagurpidi käik sisse, ok, nentisin fakti et igal pillid omad nipid ja lasin tagurpidi mööda põldu majajuurde.  Võtsin kabiinist istme ära ja kaane maha ning pilt selge. Kas tuleb veidi timmida või harjuda masina eripäraga. Nüüd teades süsteemi enam rohkem sellist apsu sisse ei tulnud. Lõpus videoklipp selgituseks, lühidalt lülitus hoob saab kahvli vahelt plehku panna ning ongi tuju rikutud, järgmised 15 minutit on kohe sisustatud. Õnneks ei pea isegi mootorit seisma jätma selleks, saab aeglusti kangist neutraali peale panna ning siduri lahti lasta.
Nokitsesin vähe mullahunnikuid siludes ja nii see praegu jäi. Järgmiseks tuleks mingi aeg korralik survepesu teha ja uus võõba selga, siis uued juhtmed-tuled ja kabiin vähe viisakamaks. Karusellile paar uut kiilu ka vist panema ja tera vähe keevitama, nurk lahti. 
[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#22

Väga võimas, küsimus ka kas oled ise jumzidele jms elektrisüsteemid uued peale vedanud?
Vasta
#23

Kas see originaal lahendus ongi nii,et midagi ei stoperda kangi,teist käiku paraleelselt sisselülitamast?
ON kaks varianti,kas miski kuuli ja vedruga stopper ette sinna kaane alla või kummipaelaga kang kinni,et iseenesest vibraga ei vajuks käik sisse.


Vasta
#24

(22-09-2016, 21:29 PM)SiimL Kirjutas:  Väga võimas, küsimus ka kas oled ise jumzidele jms elektrisüsteemid uued peale vedanud?

Ikka uue tuleb tavaliselt teha sest vana taastamine ei anna toimivat lahendust. Orginaal juhtmestik ei kõlba väga kuhugi.
Tavaliselt olen kapote küljes olevatele juhtmetele suured pistikud vahele pannud et vajadusel saaks ühe kiire liigutusega kapote maha tõsta jne. Sellised täiustused teevad tulevikus elu tunduvalt lihtsamaks, samuti lülitid tuleb vahetada tänapevaste ja töökindlamate vastu, lihtsam juba panna siis suurema amperaasiga lülitid et ei peaks releesid liialt palju kasutama. Mida lihtsam seda parem.
(22-09-2016, 23:04 PM)MAZ Kirjutas:  ... iseenesest vibraga ei vajuks käik sisse.

Sisse ei saa käik vajuda aga kui juba käik see siis on võimalik vardal kahvli vahet välja tulla. Töötegemist see enam muidugi ei sega, nüüd on teada mis värk on ning käik tuleb sama koha pealt välja võtta kus sisse panid.  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#25

Kui veelkord küsida tohib siis need suured tuled on uued eksole? Ja kust neid saab?
Vasta
#26

(23-09-2016, 21:37 PM)SiimL Kirjutas:  Kui veelkord küsida tohib siis need suured tuled on uued eksole?  Ja kust neid saab?

Kui jumzi mõtled siis need uued jah, eks kuskilt traktori varuosade poest ostetud ala vitamiini tn omast ehk...   Plastikkorpusega ja puha...  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#27

Nii, oskate öelda mis kohast ma homme tartu kõige võimsama renditava survepesuri leian?   Rami, stroman?   Või mõni muu koht?    Igavene rodu masinaid vaja puhtaks pesta ja sügisene hooldus teha, teehöövel nende hulgas. Höövel karjub ka värvi järgi, ehk on tuulevaikset ilma mõnipäev ja saab see protseduur ka tehtud.  Kuna viimasel ajal pole ise väga tihti just kodumaale sattunud siis asjad ei taha sugugi liikuda, nüüd paar nädalit saab tegeleda ehk nende pillidega ka. 
Ikh pani õla alla ja toetas ettevõtmist kilekoti täie tulede jms pudiga mis peale võõpamist tuleb kiiremas korras külge kruvida et pill teele saada, jõuab veel enne suuremat talve ehk ülevaatuse ära teha. 
HPM-ist rabasin kaasa radikale uue korgi ja uued peeglid, elektri soojendusega ja puha. Tellisin ära ka T150K esituled, neil oli paraasjagu laos vaid üks...   Töötuledeks tulevad peamiselt ledid, ettepoole saha valgustuseks panen ka mõned nö vanakooli halogeenid sest mulle isiklikult istub see kollakas valgus paremini. 
[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#28

Kenad lisad Smile kas sa plaanid hüdraulika ja mootori õlid ka ära vahetada?


Vasta
#29

(07-10-2016, 20:14 PM)mlsluik Kirjutas:  Nii, oskate öelda mis kohast ma homme tartu kõige võimsama renditava survepesuri leian?...
Parem Hilja, kui mitte kedagi. Pesed uuel nädalal. Big Grin
Stroman pakub siukest:
http://stroman.ee/tooted/survepesur-kuni-250-bar/
Cramo pakub pisku kallimalt järelveetavat, oma mootori ja kuuma veega.  Cramo Vahi kontoris olla ka mingi väiksem rahvalikum variant.
Muid variante paar kuud tagasi väga ei olnudki.
Mina sain kohalikust firmast kuumavee pesurit kasutada, 170bar ja eemaldas kenasti nii kehvakese värvi, rooste ja kinnipaakunud s--a, 250bar oleks vist raamist läbi söönud.


Vasta
#30

Cramo järelveetav oleks väga pro variant olnud kuid jõudsin nii hilja linna et tuli leppida ramiga kust võtsin kõige turskema mida neil seal pakkuda oli. Mingi kärcher... 
Maja soojaveel boilerist võtsin sooja vee järgi ja tuld... Tunnike hiljem ja mitmed kandid vett läbi tulistades tahtis kaev natuke aega saada et tempole järgi jõuda ;Wink

Aga muidu saab parem ... kui varem.

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#31

(08-10-2016, 20:17 PM)mlsluik Kirjutas:  ... tuli leppida ramiga kust võtsin kõige turskema mida neil seal pakkuda oli. Mingi kärcher... 
Septembri alul vastasid mu päringule, et ei ole ja ei tule. Või rääkisime teineteisest täiega mööda.


Vasta
#32

Vahepeal suuri edusamme pole olnud, kui on hea ilm värvimiseks siis pole aega ja kui on aega siis ilm kehvapoole. Võiks ikka päikest olla ja üle 5 kraadi sooja...  

Masinalt rookisin maha kõik elektroonika  Big Grin   ehk kastitäie mädanenud juhtmeid ja muud sodi. Relaka traatharjaga sai ka suurem lahtine värv pealt minema lastud. Nüüd veel aknad kinni katta ja võimalusel uus võõp peale tuisata. Tagumise radika kandle värvisin prooviks ära... sealt kaotasin ära ka töötuled mille asemele läksid suunad, kabariidid ja pidurid. Töötuled tulevad mujale. 
Vasaku ukse mõlemad klaasid ja kabiini tagumine klaas vaja veel eest võtta ja lasta nende pleksiklaasist käkerdiste asemele uued soliidsed klaasid teha.  Tööd kui palju... aega vaid pole  Rolleyes   Big Grin 

[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#33

Tubli töö nagu alati! Edu!

Omaette nokitseja.
Vasta
#34

(07-10-2016, 20:14 PM)mlsluik Kirjutas:  Ikh pani õla alla ja toetas ettevõtmist kilekoti täie tulede jms pudiga mis peale võõpamist tuleb kiiremas korras külge kruvida et pill teele saada, jõuab veel enne suuremat talve ehk ülevaatuse ära teha.
Kui selle asjaga punkti kulged, siis võta ülevaatusetegelaste jaoks nuuskpiiritus kaasa Big Grin Ja kui nad on pildi jälle õigetpidi ette saanud, siis küsi kindlasti, millal sellise apastraadiga neil viimane kord ülevaatusel käidi Wink
Vasta
#35

Kuidas nende LEDide ühendamisega on, tuleb mingid releed vahele panna muidu lööb läbi? Ja kuidas valgustus paistab parem kui nn kollane tuli?
Vasta
#36

(14-10-2016, 19:55 PM)41Degree Kirjutas:  Kui selle asjaga punkti kulged, siis võta ülevaatusetegelaste jaoks nuuskpiiritus kaasa Big Grin Ja kui nad on pildi jälle õigetpidi ette saanud, siis küsi kindlasti, millal sellise apastraadiga neil viimane kord ülevaatusel käidi Wink

Ülevaatuseni on veel törts aega aga kui eelmine kuu siin höövlit katsetasin põlluääres nõlvade silumisega siis liikluspolitsei patrull tuli küll uudistama et kust kuradi muuseumist see pärineb. 

Ülevaatus oli viimati tehtud 3-4aastat tagasi vist.



(14-10-2016, 20:49 PM)SiimL Kirjutas:  Kuidas nende LEDide ühendamisega on, tuleb mingid releed vahele panna muidu lööb läbi? Ja kuidas valgustus paistab parem kui nn kollane tuli?

Turskemad ledid induktsiooni pärast vilkuma ei hakka. Mulle üldiselt led valgus ei meeldi aga asja ajab ära. Endale meelerahuks panen ette mõned halogeenid ka töötuledeks lisaks. Ülejäänud ring jääb ledide peale. 



Uurisin veidi ЗАО ДОРМАШ'i lehte ja tuleb välja et tegu on vist maailma suurima teehöövli tootjaga nagu nad väidavad. Samas üle 47 000 DZ höövli on muidugi muljetavaldav kogus, aastast 1965 tegutsenud ning konkurentsis tänapäevani... 

ЗАО ДОРМАШ kodulehekülg

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#37

(15-10-2016, 12:09 PM)mlsluik Kirjutas:  
(14-10-2016, 20:49 PM)SiimL Kirjutas:  Kuidas nende LEDide ühendamisega on, tuleb mingid releed vahele panna muidu lööb läbi?

Turskemad ledid induktsiooni pärast vilkuma ei hakka. Mulle üldiselt led valgus ei meeldi aga asja ajab ära. Endale meelerahuks panen ette mõned halogeenid ka töötuledeks lisaks. Ülejäänud ring jääb ledide peale.
 Palun tõlget.
Mis induktsioon, mis releed? Miks peaks ilma releeta midagi läbi lööma?
Vasta
#38

(15-10-2016, 18:51 PM)tcumen Kirjutas:  Mis induktsioon, mis releed? Miks peaks ilma releeta midagi läbi lööma?

Seda miks peaks ilma releeta läbi lööma ei saanud isegi aru aga kui võtad odava hiina ledi ja vead paraleelselt teiste tulede juhmetega mõned head meetrid siis on tulemuseks hõõguv või vilkuv tuli isegi väljalülitatud asendis...  sellest ka nn mõiste induktsioon...

Korralikumate tulede puhul pole seda täheldanud, küll aga mingi kuramuse tsehhi on-off lülitid olid sellised emased mis ei suutnud led tulesid välja lülitada Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#39

Selle vilkumise vastu peaks abi saama tulega paralleelselt ühendatud takistist. Sobiva väärtuse peab katsetades leidma aga puusalt pakkudes 1-10 kilooomi võiks täitsa piisav olla ehk.
Vasta
#40

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]'
[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne