Projekt TeeRöövel ehk ДЗ-99
Vaikselt ikka nokitsenud vahepeal midagi teha... 
[Pilt: 0111380593199c1.jpg]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Äkki oleks pidand fotograafiks hakkama,oskad ilusaid pilte teha Wink
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
Hoovinarr annab vähemalt valgust vajadusel... Big Grin 






Egas muud polegi kui hüva vana lõppu ja tegusat järgmist!



[Pilt: 0111423177b22d9.jpg]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Kui siin oleks "like" või "meeldib" nupp siis vajutaks ! Meelis edu sulle praeguste ja tulevaste projektide  puhul !!!
Vasta
Mis see ühe pildi ja tuhande sõna jutt oligi... Big Grin
Lükkasin mõned teerajad põllule sisse kus tütrel vähe parem atv-ga ringi lasta ja endal hää koeraga jalutada, ega muuks otstarbeks see talv seda höövlit polegi vaja läinud.  Toungue 

[Pilt: 01114776413fe09.jpg]

[Pilt: 0111477639b1ab0.jpg]

[Pilt: 01114776376f6a0.jpg]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=8c6c
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Kahju, et teemaalgataja masina maha müüa plaanib. Üks peatükk saab läbi... Vahest uus omanik jätkab siiski.
Lugesin kogu teema läbi ja tahaks ikkagi ka paar rida sekka kirjutada. Ja mõnele arvamustele vastu vaielda, mis kusagil teema keskel välja koorusid.

1: Tunnustus kõigile tegelastele, kes viitsivad vanarauale uuesti hinge sisse puhuda, nii ka siin teemas!
2: Jagan arvamust, et masin, milleks ta loodud on sobib selle töö tegemiseks kõige paremini. Höövel hööveldama jne.
3: Kuid, oleme siiski jõudnud 21 sajandisse, kus on loodud ka hulk alternatiive.
4: Nõus, et tagaroop ei asenda kesktera. Aga nõus vaid osaliselt. Tänasel päeval on siiski saadaval päris häid tagaroope. Paraku-paraku, eestis neid kahjuks eriti ei pakuta. Need mis siin müüakse ei kannata mingit kriitikat. Enamasti ongi need pehme lume roobid.
5: Siin jõuangi kohani, kus roobil ja roobil tuleb vahe sisse. Ei pea ennast küll eriliseks metallitöö meheks aga tegin kah endale selle riistapuu ise. Höövli esitera baasil. Kõik kallakud, nurgad, surumised jne. Loomulikult tappidega teraga. Komplekti kogukaal praktiliselt sama, mis teemakangelasel.

(27-07-2017, 22:02 PM)mlsluik Kirjutas: Tagaroop on küll tore asi aga üldiselt roobiga teed siluda on samahea kui rehaga metsa lõigata.  Endal võib natuke siluda sellega hoovi aga teele vaja anda kalded, perved maha lükata, viraazid kujundada, aukudest saad lahti siis kui augu põhjani kruusa lahti lükkad jne... Teete seda roobiga?  Tahaks näha. Mina teen! kümne tonnisega höövliga on ka teinekord tegu et terale vastav surve peale anda...kui võimalik, tuleb töid teha õigel ajal Roob maksis küll mõnisada aga palju maksab traktor mis seda roopi maha jõuab suruda. Vastav traktor on juba nagunii olemas Tuletagem meelde et belaruss on siiski aiatraktor... Nõus! Sellega niisugust tööd ei tee
Seda meest ja tema kaelakonstruktsiooni vaataks isegi kes terve päeva roobiga teid silub...  Big Grin Võid mulle külla tulla! Olen seitse aastat oma valla teid hööveldanud. Nii kevadel kui sügisel. Kogu aeg pole vaja tagasi vahtida. Tänapäeval on pardaarvuti, mis näitab protsendid-kõrgused. Ja ajaga tekib nn p.rsetunnetus.
Tänane päev läks näiteks vigade parandusele mida eelmised mehed väga kalli ja uhke järelveetava "greideriga" teinud olid Sellisest greiderist ei arva mina ka midagi. Hullemini kohmakas kui höövel ise.. Kui juba sellise masina tööd tuled silumas käia mis siis roobist rääkida. Usu või mitte aga masin ise tööd ei tee. Roolis peab kah keegi olema ja sel tegelasel kõrvade vahel samuti üht-teist. On tulnud mulgi höövlitööd üle tegemas käia. Tihtipeale on siin süüdi ahnus ja lohakus samuti. Suure kolhoosi töölisel savi, milline töötulemus jääb. Tema saab km või tunni kirja, tee kuidagi üle lohistatud ja - ''nägemist''. Ei tahaks enda tööd kiita, kuid üldiselt kestavad need tänu korralikult antud profiilile väga hästi. Isegi need teed, kus nagu polegi õieti midagi hööveldada. Veereta vaid aluskive ühest teeäärest teise Smile Big Grin     

Lõpetuseks väike videoklipp ka: https://www.youtube.com/watch?v=OIiAkIo37Oc
Vasta
Lihtsalt pole aega ega jõudu enam vastata... see ei muuda nagunii midagi...   

Eks igaüks teeb seda mida ise õigeks peab.

21 tonnisega lükates ei saa ka hästi teid profiili aga mehed teevad seda roobiga,  höövli tera läheb 2m küljepeale välja aga ikka jääb mõnikord väheks et perve maha lükata, kuidas roobiga seda tehakse?
Üldse imestan et järelveetavate saeraamidega lastakse kusagil veel toimetada...
  2meetri laiustele külateedele on muidugi see laadna, aga neid lükates ei teeni...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Meil siin Lääne-Eestis kratsitakse kruusateid scania kõhualuse teraga. Minu arusaamisel kasu ei ole pigem kahju. Sügavust kätte ei saada ja aukude põhjad jäävad alles. Seega on augud mõne päevaga samas kohas tagasi. Varasemalt (eelmise teenusepakkujapoolt) tehti seda tööd kohila höövliga ja 2 korda aastas. Tee oli enamasti heas korras. Kõhukaga lastakse üle pea iga kuu ja tee on ikka fekaal ja perved lükkamata.
Vasta
Teab keegi kustkohast ma DZ-99 tagasilda ühe nuutitega veotelje saaksin? Mõni vrakk või kontakt?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne